Wat je even kwijt wil #60

Ja is echt sinds een paar dagen pas ineens! Het was heel lang alleen zelfde gender

2 likes

Nee kun je zelf instellen

3 likes

In de horeca komt dit dus best vaak voor en hoewel ik niet vergeet dat het af en toe gebeurd vergeet ik het hoofd erbij wel hoor. Tenzij je al een vaste klant/bekende bent denk ik niet dat ze specifiek jou gezicht erbij onthouden.

Ik had 1,5 geleden dat een vrouw met haar vader kwam eten bij ons, moment om te betalen zegt vader ‘ik betaal’. Dus die vrouw ‘nee pap, dit is mijn vaderdagscadeau dat moet jij niet betalen!’. 4 pasjes zonder saldo verder moest vader toch voor eigen etentje betalen :smiling_face_with_tear: Dat was wel een beetje awkward haha

6 likes

Ben geen 18 meer maar vannacht voelde dat wel even zo, tot 5.30 doorgefeest

Nu ligt er afwas, was, een koelkast vol beschimmelde producten, een stapel niet nagekeken toetsen en denk ik echt. Ellende.
Maar ik ga die ellende nu ff aanpakken.

8 likes

Ik hou van op de grond liggen. Sinds ik thuis ben (50 minuten nu) heb ik de hele rijd pp de grond gelegen.

17 likes

Ik kan me nog geel goed het gezicht van de Engelse vrouw herinneren dat ook met te weinig saldo aan mijn kassa kwam. Ze was heel enthousiast allemaal eten weg aan het leggen (voornamelijk babyvoeding) om tot het juiste bedrag te komen, toen ze verschrikt op keek en riep “WAIT, I CAN NOT LET THE BABY NOT EAT” :joy: Die vrouw was net moeder en zag die voeding eerst niet aan als priotiteit :joy:

36 likes

Morgen ondergaat m’n broertje een flinke hersenoperatie. Ik probeer niet in paniek te raken en net zo rustig te blijven als hij zelf is, maar ik vind het verdomd moeilijk. :pleading_face:

48 likes

Ik zeg gemiddeld 1 á 2 keer per maand dat ik noooit meer drink. Vandaag is zo’n dag. :weary:
Gelukkig kon ik de hele dag in mijn nestje blijven liggen.

1 like

Sterkte, lijkt me heel heftig :heart:

5 likes

Lief, dank je! :heart:

4 likes

Hoe ouder ik word, hoe slechter ik tegen m’n verlies kan. Net een potje Ticket to Ride verloren en ben echt teleurgesteld in mezelf :smiling_face_with_tear:.

7 likes

Oh nee :pleading_face: hoop dat ze ok is en weer terugkomt ook.

31 likes

Ik schonk de fles wijn leeg toen mijn man naar de wc was en ik had niets gezegd (en het ook niet bepaald eerlijk verdeeld) en nu is hij al naar boven en ik nog niet en kan ik zijn wijn mooi opdrinken muhahaha

4 likes

Ahh wat rot, hopelijk valt het mee en gaat het heel goed!

1 like

Gadver het is zo heet in mijn appartement waardoor ik amper kan slapen. Heb de mobiele airco maar weer aangezet en hoop zo toch nog fatsoenlijk te slapen

Ik ben nog aan het stuiteren van energie na een concert. Moet oa nog m’n make-up eraf halen maar het zat echt perfect dus ff een mini fotoshoot met mezelf gehouden :heart:

9 likes

Lig je net lekker in bed is de batterij van een brandmelder leeg :weary:

6 likes

Ik heb net een spin op gezogen die was ontsnapt voordat ik naar bed ging, echt zo’n vieze grote. Nu zit hij wel nog levend in het reservoir maar moet verder slapen. :sleeping:

2 likes

Het belooft weer een goede maandag te worden!

Eerst half 6 wakker door een auto vol jongeren met muziek op max aan en een half uur later een schreeuwende verwarde man in de straat.

En nu gooi ik een halve bak koffie over m’n (lichte) shirt heen in de trein op weg naar werk :+1:

2 likes

Ahhrg ik heb een onredelijk grote crush op een jongen die denk ik te jong voor me is en ik word er helemaal gek van. Ik kan echt nergens anders aan denken :’) Hoop dat dit snel weer wat minder wordt
.

7 likes