Wat je even kwijt wil #60

Hahaha ja ik ging stuk toen ze ineens een joint opstak en die superzwarte marshmallow opat in een lachkick.

Zo wil ik ook zijn als 83 jarige (al ben ik sowieso minder cool)

16 likes

Mega random maar ik heb haar ooit aan de telefoon gehad voor een klanttevredenheidsonderzoek.
Ze was toen ook heel vriendelijk en grappig en ze nam 15 minuten de tijd om alle vragen te beantwoorden. Terwijl ik dus zo’n irritante enquĂȘteur was.

32 likes

Schoolreisjes tijd
 je kunt van te voren checken hoe druk ze het verwachten trouwens.

1 like

Ik had dit ook😭

4 likes

Was dan nou maar naar de Floriade gegaan. Daar is het vast lekker rustig

12 likes

Same, heb 'm ook net teruggekeken en het was ook echt een leuke aflevering? Ik wou 'm eerst eigenlijk niet eens gaan kijken maar m’n liefde voor Raven en Hanneke won het van m’n afkeer tegen Maxime

5 likes

Haha ik ga zo meteen kijken, klinkt top. Vind haar in de Teun en Gijs podcast ook altijd leuk en gevat.

Die aflevering met Katja en Douwe Bob was pas bijzonder :flushed: Geen idee of het waar is maar ik las een artikel dat er geruchten gingen dat die twee samen het bed gedeeld hebben terwijl ze daar waren, hing echt een rare vibe ook.

3 likes

dat heeft raven toch ook gewoon gezegd? dat hen rare geluiden in de badkamer hoorde enz. en dat douwe bijna gevraagd was te vertrekken. jammer dat alleen katja als gekkie werd laten zien

2 likes

Waar heeft ze dat gezegd? Tijdens de aflevering?

3 likes

Ik wil ook eens een keer aan smalltalk doen hoor. Ik zei tegen een mede danser. Jaa jij staat toch op die posters door de hele stad met een trompet.
Was dus een saxofoon. Ik heb die poster nooit gezien maar wist gewoon wie hij was omdat een vriendin over die poster had verteld. Ik had alleen t verkeerde instrument onthoudeb

8 likes

Ik heb deze serie al 100 keer gezien en het is een van m’n favoriete series. Maar geen idee welke scene je bedoelt?

7 likes

Heb je een linkje? Dit klinkt als een banger

2 likes

Lol ik ga morgen naar Amsterdam als een toerist met vrienden uit het buitenland. Rugzakje met kleding, Airbnb geboekt.

10 likes

Ik ben een paar dagen bij mijn ouders omdat ik me niet zo lekker in orde voel, maar was BIJNA vergeten dat mijn vader alle actualiteitenprogramma’s kijkt. Nu gezellig nieuwsuur met nieuws dat ik al zo’n vier keer heb gezien :slightly_smiling_face:

Hij ligt nu zo te snurken dat ik de afstandsbediening heb kunnen pakken haha.

7 likes

Haha, dat was heel toevallig geweest!

Het ging over haar bezoek aan de autogarage (ik belde namens de garage). En nu zie ik heel toevallig dat ze iets geschreven heeft wat daaraan gerelateerd is:

Mijn telefoongesprek met haar is alweer 10+ jaar geleden, waarschijnlijk dus in de tijd dat die auto nog glom en blonk :smile:.

8 likes

Ik heb de aflevering helemaal gezien en daarin heeft ze er niks over gezegd. Als ik google vind ik alleen maar iets over een juice channel dat uit een onbekende bron blijkt dat Douwe rotopmerkingen naar de crew en naar Raven heeft gemaakt en dat Raven eerder naar bed is gegaan en toen wakker werd van kreun geluiden in de badkamer :exploding_head: Ben wel benieuwd waar ze dat dan gezegd heeft @Banananana
Edit: dit past misschien beter in het boulevard topic haha

2 likes

Oooh ik dacht een scĂšne tussen Miranda en Samantha, die zijn toch helemaal niet zo close dacht ik toen, weke scĂšne haha. Maar je bedoelt losse scĂšnes. Ja die zijn inderdaad heel ontroerend. En idd die van Big is grappig haha slapped in Paris.

3 likes

Ben zo blij dat ik eindelijk al die SATC-referenties snap (niet alleen hier maar overal). Zojuist de hele serie voor de eerste keer bekeken. :nerd_face: Niet in 1 dag hoor, maar in 27 dagen, ook best een prestatie toch? Het was heerlijk :relieved:

8 likes

Oh wat een goede tip, die ga ik zeker luisteren!

3 likes

Zit je eindelijk rustig op de bank, zijn er een paar mensen waarschinlijk boeren die het leuk vinden om een ‘‘toetertocht’’ te maken, hier in de buurt.

1 like