Wat je even kwijt wil #60

Ik ben blij dat mijn huisartsenpraktijk meegaat staken op het Malieveld.

1 like

Waarom zei ik ook alweer ja op een afspraak van 1,5u die 2 uur enkele reis met de trein is :weary: Die gedachte om lekker te werken onderweg was ook maar een droom

2 likes

Dus ik ben vrijdagavond om 17u op een terras gaan zitten, schandalig veel speciaal bier gedronken, volgende ochtend om 04.30 uur kwam ik thuis en ik ben nu nog steeds moe ervan?? Waar heb ik dit aan verdiend

6 likes

Ik dacht echt dat ik een beetje uitgerust de week kon beginnen, maar na 10 minuten lopen buiten voelt het alsof er een bulldozer over mij heen is gegaan. De lucht is zo drukkend :weary:

1 like

Hij is nu op de OK en de tijd gaat zo tergend langzaam… :pleading_face:

14 likes

Oef wat spannend, heb je een beetje afleiding vandaag? Hoe lang verwachten ze dat de operatie duurt? Sterkte!

3 likes

Ik zocht een vriendin op in het ziekenhuis en had o.a. roti meegenomen ter afwisseling van het ziekenhuiseten, maar toen kreeg ze als ziekenhuis maaltijd vervolgens ook roti hahaha :eek: maar goed hoe meer roti hoe beter

27 likes

Toch wel tot een uur of 3/4 denk ik… misschien langer. Ik dacht, ik ga even wat werken ter afleiding, maar ik kan niet eens normaal nadenken en ben steeds weer emotioneel. :grimacing: zit nu maar tv te kijken.

2 likes

Ahh ja begrijpelijk, misschien is een stuk wandelen nog fijn! Sterkte!

3 likes

Ah kan me niet voorstellen dat de ziekenhuisroti echt lekker was, dus sowieso een goed idee van jou!

8 likes

Roti met rijst zeker (van t ziekenhuis, niet van jou)

1 like

Hahaha nee wel hoe het hoort, gelukkig maar voor alle arme zieken. Maar die van mij kwam van roopram dus daar kan niks tegenop

7 likes

Oh wat grappig haha! In de exporuimte of zag je hoe ik heel ongemakkelijk een half uur te laat binnenkwam? :sweat_smile:

Haha ik zag een foto van Hans Klok en zn vriend en moest opeens denken aan dat verhaal dat iemand op egf ook een keer zo’n foto tegenkwam en haar ex blijkbaar dus met Hans Klok samen was hahha vond dat zo komisch. Al twijfel ik nu opeens of dit wel echt gebeurd is of dat ik dit heb bedacht

35 likes

Jaa klopt. Vgm poste iemand toen een foto van hans klok en zn vriend. En toen zei iemand van hey dat is mn ex

15 likes

Ik kon net onverwachts bij de HA meteen een uitstrijkje laten maken (leuk verjaardagscadeau voor je 30ste). Kon dus ook niet zenuwachtig zijn en het viel me alles mee!

Iedereen die twijfelt: gaan!

17 likes

Ohja dat moet ik nog steeds eens gaan doen

2 likes

Kan ook een zelftest doen, als het maar doet :clap:

1 like

Ik was 2 weken geleden naar een wijnproeverij op een wijngaard. Vooraf werd er vanalles uitgelegd over de wijngaard door een vrouw die daar als bioloog werkte. Ik denk nu al 2 weken lang “shit…ik heb echt mn roeping gemist”.

2 likes

Nooit te oud voor een carrièreswitch.

7 likes