Ze zijn bij het nieuws soms ook niet het meest snugger qua het stellen van vragen.
Ik snap niet dat er mensen zijn die na 10en nog gaan boren? Hallo ik wil slapen.
Ze zijn bij het nieuws soms ook niet het meest snugger qua het stellen van vragen.
Ik snap niet dat er mensen zijn die na 10en nog gaan boren? Hallo ik wil slapen.
Het was al een keer gecovered door Carola, geloof dat dat wel een grote hit was. Dus dit wordt dan denk ik meer gezien als een cover van Carola.
Ik raad de films en de nieuwe serie āAnd just like thatā ook aan!
āDe fractie heeft nog een nieuwtje, maar dat is van een heel andere orde. Van 12 tot 23 september hebben de SGPāers namelijk een bijzondere stageloper. Dat is de bekende schrijver Arnon Grunberg. Nu zullen de meeste SGPāers de boeken van deze schrijver niet op hun nachtkastje hebben liggen. Maar de SGP stelt zich wel open voor iemand die heel anders denkt. Grunberg mag alle fractiebijeenkomsten bijwonen. En hij zal van zijn bevindingen verslag doen in een bekende ochtendkrant. En hij hoeft zijn stukjes niet vooraf aan fractievoorzitter Van der Staaij te laten lezenā¦ā
Nee niet de serie
Verpest de magie van satc. De films zijn echt heel leuk.
Ik dacht er komt een vrouw stagelopen
Ze hebben nog liever Arnon Grunberg dan een vrouw. Zegt alles over de SGP.
Het zou je verbazen maar er zijn vrouwen zelfs verkiesbaar bij de SGP
Maar het zou leuker zijn als Hanneke Groentemannen, voor een artikel, stage liep bij die partij
Ons buurhuis heeft iets van zeven maanden leeg gestaan en daarvoor woonden er hele rustige huurders. Maar nu heeft de nieuwe bewoner de sleutel gekregen en is gelijk volle bak aan de slag gegaan met klussen Het is echt in slechte/lelijke staat dus ik vermoed dat hij echt alles gaat aanpakken, hij is ook bij ons binnen geweest om te kijken hoe het hier eruit ziet. Het is een hele aardige man en we hebben gelijk telefoonnummers uitgewisseld. Maar ik zie wel op tegen alle herrie de komende weken of maanden.
Heel vroeg in de ochtend buiten zwemmen is toch wel het beste wat er is qua sport
Ik word echt boos van die debiele boeren die oude bomen omkappen, hooibalen in de fik steken en wegen bezet houden zodat niemand - inclusief ambulances- er door kan.
Het ontbreekt hen duidelijk aan intelligentie om hun ongenoegen op een normale manier duidelijk te maken.
Na 20 minuten sta ik op positie 1 bij de huisarts. Verbreken ze de verbinding . Bel terug en sta weer op 9. Gdvrdmm
Daās hun manier van actie voeren deze week
Ik had een VM dat ik terug moet bellen. Wtf verwachten ze dan van mij? Spreek dan mān VM in met het antwoord.
En op de NOS staat dat patiƫnten geen last gaan hebben hiervan. Ik ben zelf niet op het randje van de tering maar die mensen zullen er vast wel zijn.
Ik moet een spannend telefoontje plegen en stel het al een uur uit
Doe het om stipt 10.00 uur en beloon jezelf daarna met iets lekkers
Eat that frog! Je verlengt je lijden nu alleen maar. Snel bellen, dan ben je er vanaf en kun je even chillen.
Omg ik heb mān laatste stageweek deze week en net werd iedereen ineens bij elkaar geroepen op kantoor en toen kreeg ik een heel lief bedankpraatje en een cadeautje en er was een taart met āDank Dazed, topstagiairā erop??? Ik heb nog nooit mān naam op een taart gehad?? Zo lief, ben helemaal van mān apropos
Hahaha sorry ik vind dit zo grappig. Lekker droog.
Klinkt wel heel leuk trouwens! Eet smakelijk
Hahaha ja en het is een ondertitelingsbedrijf dus de baas kreeg van iedereen ānou, goed gecomprimeerd hoor!!ā te horen :ā)