Waarom is het opeens een ding om geen vraagtekens te gebruiken na een vragende zin? Ik zie het ook steeds vaker hier op het forum. Is dat “in” ofzo?
We zijn gewoon te moe voor een extra tekentje
Kan ik me helemaal in vinden. Vroeg het me gewoon af want opeens zie ik het overal.
Sinds ik erachter ben gekomen dat mijn ene oog wat kleiner is dan de andere kan ik het niet meer niet zien op al mijn foto’s
Ik ben sinds vrijdagavond flink ziek en mijn vriend had daarvoor al flinke vermoeidheidsklachten. Omdat hij in het ziekenhuis werkt is hij de woensdag nog getest op Corona en vandaag ook. Allebei negatief.
Ik net voor de zekerheid toch maar een zelftest gedaan en die is knal positief.
Nu dus nog maar een paar dagen thuis uitzieken
Ik ga me donderdag weer tonnetje rond eten in een ABC restaurant
Godver ik moet om Maxim Hartman lachen
Ja tering my thoughts exactly
Kijk je toevallig boerderij van dorst terug?
Want ik zat net te kakelen om al die grappen tegen hanneke groenteman
Omg ik heb net 2 weken een nieuwe laptop, laat ik 'm vallen en nu is er een hoekje gebogen en aaaahhhh zo kut en lelijk. M’n perfectionisme trekt dit niet
Hoekje krult omhoog, zou ik zit zelf kunnen fixen met een hamer of gaat dat het helemaal verpesten?!
Ja ik vond dat echt een chille aflevering, Hanneke zelf was ook heerlijk
Hahaha ja ik ging stuk toen ze ineens een joint opstak en die superzwarte marshmallow opat in een lachkick.
Zo wil ik ook zijn als 83 jarige (al ben ik sowieso minder cool)
Mega random maar ik heb haar ooit aan de telefoon gehad voor een klanttevredenheidsonderzoek.
Ze was toen ook heel vriendelijk en grappig en ze nam 15 minuten de tijd om alle vragen te beantwoorden. Terwijl ik dus zo’n irritante enquêteur was.
Schoolreisjes tijd… je kunt van te voren checken hoe druk ze het verwachten trouwens.
Ik had dit ook😭
Was dan nou maar naar de Floriade gegaan. Daar is het vast lekker rustig
Same, heb 'm ook net teruggekeken en het was ook echt een leuke aflevering? Ik wou 'm eerst eigenlijk niet eens gaan kijken maar m’n liefde voor Raven en Hanneke won het van m’n afkeer tegen Maxime
Haha ik ga zo meteen kijken, klinkt top. Vind haar in de Teun en Gijs podcast ook altijd leuk en gevat.
Die aflevering met Katja en Douwe Bob was pas bijzonder Geen idee of het waar is maar ik las een artikel dat er geruchten gingen dat die twee samen het bed gedeeld hebben terwijl ze daar waren, hing echt een rare vibe ook.
dat heeft raven toch ook gewoon gezegd? dat hen rare geluiden in de badkamer hoorde enz. en dat douwe bijna gevraagd was te vertrekken. jammer dat alleen katja als gekkie werd laten zien