Waar heeft ze dat gezegd? Tijdens de aflevering?
Ik wil ook eens een keer aan smalltalk doen hoor. Ik zei tegen een mede danser. Jaa jij staat toch op die posters door de hele stad met een trompet.
Was dus een saxofoon. Ik heb die poster nooit gezien maar wist gewoon wie hij was omdat een vriendin over die poster had verteld. Ik had alleen t verkeerde instrument onthoudeb
Ik heb deze serie al 100 keer gezien en het is een van mân favoriete series. Maar geen idee welke scene je bedoelt?
Heb je een linkje? Dit klinkt als een banger
Lol ik ga morgen naar Amsterdam als een toerist met vrienden uit het buitenland. Rugzakje met kleding, Airbnb geboekt.
Ik ben een paar dagen bij mijn ouders omdat ik me niet zo lekker in orde voel, maar was BIJNA vergeten dat mijn vader alle actualiteitenprogrammaâs kijkt. Nu gezellig nieuwsuur met nieuws dat ik al zoân vier keer heb gezien
Hij ligt nu zo te snurken dat ik de afstandsbediening heb kunnen pakken haha.
Haha, dat was heel toevallig geweest!
Het ging over haar bezoek aan de autogarage (ik belde namens de garage). En nu zie ik heel toevallig dat ze iets geschreven heeft wat daaraan gerelateerd is:
Mijn telefoongesprek met haar is alweer 10+ jaar geleden, waarschijnlijk dus in de tijd dat die auto nog glom en blonk .
Ik heb de aflevering helemaal gezien en daarin heeft ze er niks over gezegd. Als ik google vind ik alleen maar iets over een juice channel dat uit een onbekende bron blijkt dat Douwe rotopmerkingen naar de crew en naar Raven heeft gemaakt en dat Raven eerder naar bed is gegaan en toen wakker werd van kreun geluiden in de badkamer Ben wel benieuwd waar ze dat dan gezegd heeft @Banananana
Edit: dit past misschien beter in het boulevard topic haha
Oooh ik dacht een scène tussen Miranda en Samantha, die zijn toch helemaal niet zo close dacht ik toen, weke scène haha. Maar je bedoelt losse scènes. Ja die zijn inderdaad heel ontroerend. En idd die van Big is grappig haha slapped in Paris.
Ben zo blij dat ik eindelijk al die SATC-referenties snap (niet alleen hier maar overal). Zojuist de hele serie voor de eerste keer bekeken. Niet in 1 dag hoor, maar in 27 dagen, ook best een prestatie toch? Het was heerlijk
Oh wat een goede tip, die ga ik zeker luisteren!
Zit je eindelijk rustig op de bank, zijn er een paar mensen waarschinlijk boeren die het leuk vinden om een ââtoetertochtââ te maken, hier in de buurt.
Ze zijn bij het nieuws soms ook niet het meest snugger qua het stellen van vragen.
Ik snap niet dat er mensen zijn die na 10en nog gaan boren? Hallo ik wil slapen.
Het was al een keer gecovered door Carola, geloof dat dat wel een grote hit was. Dus dit wordt dan denk ik meer gezien als een cover van Carola.
Ik raad de films en de nieuwe serie âAnd just like thatâ ook aan!
âDe fractie heeft nog een nieuwtje, maar dat is van een heel andere orde. Van 12 tot 23 september hebben de SGPâers namelijk een bijzondere stageloper. Dat is de bekende schrijver Arnon Grunberg. Nu zullen de meeste SGPâers de boeken van deze schrijver niet op hun nachtkastje hebben liggen. Maar de SGP stelt zich wel open voor iemand die heel anders denkt. Grunberg mag alle fractiebijeenkomsten bijwonen. En hij zal van zijn bevindingen verslag doen in een bekende ochtendkrant. En hij hoeft zijn stukjes niet vooraf aan fractievoorzitter Van der Staaij te laten lezenâŚâ
Nee niet de serie
Verpest de magie van satc. De films zijn echt heel leuk.
Ik dacht er komt een vrouw stagelopen
Ze hebben nog liever Arnon Grunberg dan een vrouw. Zegt alles over de SGP.
Het zou je verbazen maar er zijn vrouwen zelfs verkiesbaar bij de SGP
Maar het zou leuker zijn als Hanneke Groentemannen, voor een artikel, stage liep bij die partij