Even een wtf moment op deze vroege ochtend. https://www.reddit.com/r/running/comments/vn7f2n/jogging_with_your_gun/
Ik vond die ‘maybe he fires it to start the run’ well grappig😂
Mijn vriend heeft er gisteren voor gezorgd dat de achterklep van mijn auto weer fatsoenlijk open en dicht kan en dat mijn nummerplaat weer vastzit en ook de nummerplaatverlichting weer werkt. Ik kan er sowieso tot volgend jaar juni nog mee rijden (hij was net gekeurd).
Wel lekker pauper met een gedeukte klep en bumper, maar hij hoeft gelukkig niet meteen weg. Tijd zat om te sparen voor een andere dus.
Laatst las ik hier ergens dat iemand dat glittersteentjesding voor in je haar wilde. Ik dacht @Soy.peor maar weet niet zeker. Maar zag net op tiktok dat ze dat bij de action hebben.
Omgg thanks!! Dan ga ik daar even langs.
Dit is vaak een scam, waarbij ze koopzegels hebben gekoppeld aan die bonuskaart!
Ik droomde vannacht dat ik lag te vozen met een zeven jaar jongere collega en ik voel nu al dat het morgen op werk ongemakkelijk word (alleen in mijn hoofd dan).
Ja en ook andere zegels spaar je dan voor een ander. Nou zijn handdoekzegels niet meteen zo boeiend, maar koopzegels idd wel en helemaal als iemand premium aan heeft staan want dan spaar je dubbel.
Ik leef echt op bubble tea en ijskoffie. Verder heb ik niks nodig.
Loveeee bubble tea inderdaad, ik heb afgelopen maandag ook een geprobeerd met cheese foam en die was ook zo lekker
En vandaag mijn salarisonderhandeling gehad en ik ga desondanks ik 1 jaar niet gewerkt heb wel vooruit!!
Jaa hier zit ook een tentje die dat heeft zo lekker . Nu heb ik een lemon soda met water meloen toping.
Ik heb vandaag geheel onverwacht opslag gekregen
Mijn schoonvader is definitief uitbehandeld (longkanker met uitzaaiingen) en heeft nog maar een paar week te leven. Dit nieuws hebben we gisteren ontvangen, een half jaar na het starten van zijn behandeltraject. Gisteravond hebben we heel fijn samen gezeten, huilend en lachend (ik/mijn man hebben een hele goede band en wonen dichtbij). Ik vind het zo verschrikkelijk voor mijn man, maar voel mij zo machteloos.
Hoe komt het dat ik nu al een volle spaarkaart heb voor die Ah hammam handdoeken
Die krijg je cadeau als je digitaal spaart!
O, ik was al bang dat ik mijn uitgavenpatroon niet goed doorhad.
Ik heb er al 2,5
Maar dat zal wel door de premium komen.
Oohh kun je laten weten als je m hebt gevonden/of t wat is?
Er is hier in de sportschool een man zich zooo aan het aanstellen met zijn gekreun