Ons buurhuis heeft iets van zeven maanden leeg gestaan en daarvoor woonden er hele rustige huurders. Maar nu heeft de nieuwe bewoner de sleutel gekregen en is gelijk volle bak aan de slag gegaan met klussen Het is echt in slechte/lelijke staat dus ik vermoed dat hij echt alles gaat aanpakken, hij is ook bij ons binnen geweest om te kijken hoe het hier eruit ziet. Het is een hele aardige man en we hebben gelijk telefoonnummers uitgewisseld. Maar ik zie wel op tegen alle herrie de komende weken of maanden.
Heel vroeg in de ochtend buiten zwemmen is toch wel het beste wat er is qua sport
Ik word echt boos van die debiele boeren die oude bomen omkappen, hooibalen in de fik steken en wegen bezet houden zodat niemand - inclusief ambulances- er door kan.
Het ontbreekt hen duidelijk aan intelligentie om hun ongenoegen op een normale manier duidelijk te maken.
Na 20 minuten sta ik op positie 1 bij de huisarts. Verbreken ze de verbinding . Bel terug en sta weer op 9. Gdvrdmm
Daās hun manier van actie voeren deze week
Ik had een VM dat ik terug moet bellen. Wtf verwachten ze dan van mij? Spreek dan mān VM in met het antwoord.
En op de NOS staat dat patiƫnten geen last gaan hebben hiervan. Ik ben zelf niet op het randje van de tering maar die mensen zullen er vast wel zijn.
Ik moet een spannend telefoontje plegen en stel het al een uur uit
Doe het om stipt 10.00 uur en beloon jezelf daarna met iets lekkers
Eat that frog! Je verlengt je lijden nu alleen maar. Snel bellen, dan ben je er vanaf en kun je even chillen.
Omg ik heb mān laatste stageweek deze week en net werd iedereen ineens bij elkaar geroepen op kantoor en toen kreeg ik een heel lief bedankpraatje en een cadeautje en er was een taart met āDank Dazed, topstagiairā erop??? Ik heb nog nooit mān naam op een taart gehad?? Zo lief, ben helemaal van mān apropos
Hahaha sorry ik vind dit zo grappig. Lekker droog.
Klinkt wel heel leuk trouwens! Eet smakelijk
Hahaha ja en het is een ondertitelingsbedrijf dus de baas kreeg van iedereen ānou, goed gecomprimeerd hoor!!ā te horen :ā)
Ah leuk!! Wij hebben deze week ook afscheid van onze stagiaires en kan al huilen als ik eraan denk. Zulke leuke en goede meiden!
Superleuk dat je als stagiaire zo gewaardeerd wordt!
Ahh ja lijkt me echt sip ook als begeleider, is toch best een intensieve periode ofzo en dan zijn ze ineens weer weg. En ja absoluut, hoor ook wel eens andere verhalen
Bijzondere gesprekken in de trein. Zo ontmoet je een Duitser die in een zwart corduroy kostuum door Europa lift zonder technologie met zān gitaar en wandelstok.
Ik las āDank Dazedā in het Engels, als in ādank memesā
Over SGP helaas gesproken.
Ik was naar het Archeon van het weekend met een vriendin, ik was al niet te genieten deze dag door het abortusbeleid nieuws in de VS.
Bleek dus een SGP dag te zijn in het Archeon. Fucking omsingeld door gereformeerden + kroost en weten dat hun standpunten rondom abortus zo krom zijn. Was echt niet leuk
Ik ben weer helemaal losgeslagen met gratis proefmonstertjes aanvragen.
Nu is t wachten op parfum , lipstick , katten snoepjes, olijven tapanade en aardappeltjes. En waarschijnlijk allemaal dingen die ik ben vergeten haah
Eindelijk eens een kolibrievlinder in de tuin gespot, maar hij keurde alle flora af
Het is net 14 uur geweest en ik heb nu al mijn staan-doel van mān Apple Watch gehaaldā¦
(Dankzij hongerige en poepende baby vannacht)