Wat je even kwijt wil #60

Ah wat een koddige Kobus.
We hebben al verbana en een overdosis aan vlinderstruiken, ik denk dat de tuin te druk was.

2 likes

Er is iemand met volle snelheid door rood gereden en vervolgens achterop mijn auto gereden terwijl ik stond te wachten op een verkeerslicht. What the fuck. Toen ik vroeg wat er gebeurde zei hij “ik heb veel aan mijn hoofd”. Ja nou en? Koop ik niks voor. En vervolgens had hij met het invullen van de formulieren ook nog haast. Ben echt even pissig geworden hoor. Rot toch op man, moet je maar niet achterop mij rijden. Heb uitgebreid de tijd genomen om alles te fotograferen en te checken. Hij heeft gelukkig wel op het schadeformulier volledige schuld bekend, maar echt kut dit. Mijn autootje is al best oud en niet zoveel meer waard, dus ik krijg er natuurlijk ook geen reet voor terug.

19 likes

Jeetje wat stom! Gaat alles goed met je? Kan me voorstellen dat je best geschrokken bent? Ook alert zijn op lichamelijk klachten hoor!! Sterkte en hopelijk valt het gedoe met de verzekering mee.

3 likes

Ja ik ben oke! Baal alleen echt vreselijk omdat ik echt net weer geld in die auto had gestoken zodat ie weer ff mee kon.

4 likes

Ik was mijn telefoon vanmorgen op de fiets verloren, en er stond toevallig zo’n whatsapp berichtje van een collega op m’n beginscherm. Heeft ze helemaal die naam op gezocht en gezien waar ze werkte en toen m’n telefoon naar m’n werk gebracht, zó lief en fijn :pleading_face::heart:
Ik ben echt zo blij, hij was wel kapot maar nu alweer gemaakt.

133 likes

Ik heb veel te veel chilivlokken in mn groene curry gegooid dus zit vuur te spuwen :joy::joy: wel lekker

5 likes

Houd het even in de gaten, soms krijg je later klachten. Maar tering dat was schrikken zeg voor je.

2 likes

Ik ben zo blij dat na bijna 3 jaar mijn vriend zijn MBO 1 en MBO2 heeft behaald en als het goed is volgende week een contract gaat tekenen bij zijn nieuwe baan. Dan zijn we eindelijk van zijn uitkeringen af en kunnen we een beetje meer leven.
Het is zo lastig soms geweest maar ik ben echt zo trots op hem.

62 likes

Dat je er bij toeval achter komt dat mensen hier foto’s opslaan uit members only topics om ze vervolgens als profielfoto op social media te gebruiken en nasty comments bij influencers achter te laten. Dan mag je je echt even kapot schamen. Wat een trieste actie.

Dus denk ff na wat je post mensen!

13 likes

Wow wtf?

8 likes

Huh wat sorry

8 likes

Wtf. Dan heb je echt tijd te veel

3 likes

En een heleboel andere issues

6 likes

Oke maar heeft diegene ook 15 instagramaccounts want anders not impressed

Mja, ik vind het niet heel grappig eigenlijk.

3 likes

Nogal. Je hebt genoeg gepost om in the Members Only te komen en vervolgens gebruik je foto’s om te haten op influencers.

Ik kan wel andere dingen verzinnen die leuker zijn om te doen. Bijvoorbeeld een drugslab beginnen (grapje voor iemand die dit daadwerkelijk serieus nemen)

2 likes

Nee ik ook niet, vind het heel erg triest en de verwijzing is meer een uiting van ongeloof, maar dat komt niet over merk ik

4 likes

Wow. Dan ben je wel gestoord? Best sneu en zorgwekkend als ik eerlijk ben

3 likes

Weten jullie wie het is op het forum en is deze persoon nu geblokkeerd, of dat niet?

4 likes

Vraag ik me ook af, maar is niet te achterhalen denk ik.

Degene wiens foto gebruikt is, is wel gewaarschuwd neem ik aan?

11 likes