Wat je even kwijt wil #60

Huh ik snap het niet helemaal, worden er dan foto’s van echt de gezichten van sommige leden gebruikt om shit comments achter te laten? Of “stelen” ze foto’s uit topics en posten ze die alsof ze van hunzelf zijn?
Either way is het heel erg raar.

1 like

Volgens mij het eerste.

Ja en hoe weet je dan dat het niet die persoon zelf is? Weird wel

Het is weer zo ver!! Ik heb een koortslip terwijl ik morgen een belangrijk gesprek heb. :woozy_face:

Wow dat is echt wel dubbel triest. Dat is gewoon een persoonlijke aanval dan naar die forummer ook. Want als je al zo laf bent om niet onder je eigen naam op influencers te haten pluk dan wat fotos van google af.

Anyhow diegene die het heeft gedaan. Please meid ga aan je zelf en je onzekerheid werken. Triest mokkel.

25 likes

Bobbling remix met @ezw bij shaggy

5 likes

Nou, het zou wel heel dom zijn om je username van hier of je echte naam te gebruiken.

bombastic

3 likes

Is degene waarvan de foto’s worden gebruikt op de hoogte gebracht?
Wel goed dat je het hier post, hierdoor denk ik nu ook wel 2x na voordat ik iets post.

6 likes

Wat :fearful::fearful:

3 likes

Ik vond net in een verjaardagskaart uit 2016 nog geld :joy:

77 likes

Ik heb echt een leuke dag gehad, en dat voor een dinsdag. Mijn meest gehate dag. Nou dat was het. Ik ga slapen hopelijk.

9 likes

Die posten helaas nergens anders dan in die topics

2 likes

Hahaha echt zo dom
(Nog meer leuke grapjes in insta post Login • Instagram )

11 likes

Ik zit er echt even doorheen door iemand die op werk boos op me is (op een keuze waar ik achter sta en hij niet)en diegene is zo op mijm gevoel gaan inpraten. Ik zit al kut in mijn vel en dit is echt ff de druppel. Kan dit niet loslaten en baal van mezelf vooral dat ik hier zo veel last van heb nu

4 likes

Even een wtf moment op deze vroege ochtend. https://www.reddit.com/r/running/comments/vn7f2n/jogging_with_your_gun/

Ik vond die ‘maybe he fires it to start the run’ well grappig😂

6 likes

Mijn vriend heeft er gisteren voor gezorgd dat de achterklep van mijn auto weer fatsoenlijk open en dicht kan en dat mijn nummerplaat weer vastzit en ook de nummerplaatverlichting weer werkt. Ik kan er sowieso tot volgend jaar juni nog mee rijden (hij was net gekeurd).

Wel lekker pauper met een gedeukte klep en bumper, maar hij hoeft gelukkig niet meteen weg. Tijd zat om te sparen voor een andere dus. :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Laatst las ik hier ergens dat iemand dat glittersteentjesding voor in je haar wilde. Ik dacht @Soy.peor maar weet niet zeker. Maar zag net op tiktok dat ze dat bij de action hebben.

5 likes

Omgg thanks!! Dan ga ik daar even langs.

3 likes