Wat je even kwijt wil #60

Dit is vaak een scam, waarbij ze koopzegels hebben gekoppeld aan die bonuskaart!

Ik droomde vannacht dat ik lag te vozen met een zeven jaar jongere collega en ik voel nu al dat het morgen op werk ongemakkelijk word (alleen in mijn hoofd dan).

5 likes

Ja en ook andere zegels spaar je dan voor een ander. Nou zijn handdoekzegels niet meteen zo boeiend, maar koopzegels idd wel en helemaal als iemand premium aan heeft staan want dan spaar je dubbel.

3 likes

Ik leef echt op bubble tea en ijskoffie. Verder heb ik niks nodig.

8 likes

Loveeee bubble tea inderdaad, ik heb afgelopen maandag ook een geprobeerd met cheese foam en die was ook zo lekker :heart_eyes:

En vandaag mijn salarisonderhandeling gehad en ik ga desondanks ik 1 jaar niet gewerkt heb wel vooruit!!

12 likes

Jaa hier zit ook een tentje die dat heeft zo lekker . Nu heb ik een lemon soda met water meloen toping.

3 likes

Balen

1 like

Ik heb vandaag geheel onverwacht opslag gekregen :grin:

58 likes

Mijn schoonvader is definitief uitbehandeld (longkanker met uitzaaiingen) en heeft nog maar een paar week te leven. Dit nieuws hebben we gisteren ontvangen, een half jaar na het starten van zijn behandeltraject. Gisteravond hebben we heel fijn samen gezeten, huilend en lachend (ik/mijn man hebben een hele goede band en wonen dichtbij). Ik vind het zo verschrikkelijk voor mijn man, maar voel mij zo machteloos.

33 likes

Hoe komt het dat ik nu al een volle spaarkaart heb voor die Ah hammam handdoeken :confused:

Die krijg je cadeau als je digitaal spaart!

3 likes

O, ik was al bang dat ik mijn uitgavenpatroon niet goed doorhad.

2 likes

Ik heb er al 2,5 :sweat_smile:
Maar dat zal wel door de premium komen.

4 likes

Oohh kun je laten weten als je m hebt gevonden/of t wat is?

2 likes

Er is hier in de sportschool een man zich zooo aan het aanstellen met zijn gekreun

3 likes

Mijn ouders zijn op vakantie op de Antillen en daar verwachten ze een heftige tropische storm. Ik vroeg via whats app of ze wel iets van drinken en eten op de hotelkamer hadden voor in geval van nood.

Kreeg ik van mijn moeder een foto terug van een fles wodka, een fles bacardi, een fles rum (die staan blijkbaar standaard op de hotelkamer) en wat frisdrank en een paar kleine zakjes chips. En dat ze zo nog wel ff op zoek ging naar 2-3 grote zakken chips.

Ik wilde bijna een preek terug sturen tot ik bedacht dat ik er waarschijnlijk ook zo bij zou zitten in een noodsituatie :joy::joy:

57 likes

Nog een halfuurtje werk en mijn hersenen hebben het pand al verlaten

3 likes

Arghh mijn zus is hier te logeren en wij hebben hier thuis de regel dat als je een ijsklontje pakt je dat bakje direct weer aanvult zodat je niet zonder komt te zitten. Nu gebruikt ze echt al bizar veel ijsklontjes ( zelfs in een wijntje :hot_face:) maar nu wil ik net even een ijs koffie maken en grijp ik mis… niks meer.

Heb het al 2 keer tegen haar gezegd afgelopen dagen maar komt niet aan. :sweat:

3 likes

Ik zou nu zoooo graag ergens op een bedje op het strand willen liggen. Gewoon een beetje lezen, zonnen en dutten. Ik moet het met de tuin doen​:rofl::sparkles:

3 likes

Maar knoei je dan niet overal water als je snel nog een blokje wil

6 likes