Er is helemaal niemand op kantoor, het staat helemaal vol met dozen en ik kan amper zitten daardoor. Vraag me echt af of ik een memo gemist heb ofzo.
Ik ben toch zo jaloers op mensen die met dit weer hun haar los dragen wat er dan prachtig bijhangt en zich niet doodzweten. Ik vind mijn haar vast niet mooi bij mezelf staan maar heb geen keuze als ik niet als een nog grotere zweetbal door het leven wil gaan
Huh maar je weet ook niet waarom die dozen er staan? Misschien even informeren bij een collega?
Ja het zijn dozen voor de webshop denk ik en ik gok dat er ergens vandaag een stagiaire komt die bestellingen komt inpakken ofzo. En ze hebben het denk gisteren heel raar verspreid over alle bureaus. Maar ik heb niks met de webshop te maken dus geen idee verder. Het ziet er heel raar uit iig zo vol met dozen.
Maar als er om 10 uur nog steeds niemand is, ga ik wel even bellen ja
Ik wil vandaag voor het eerst bubble tea drinken. Voel me een bejaarde
Ik chat met een klantenservice en die kerel gebruikt ‘:p’ vriend misschien ben ik wel een 50 jarige jantien die helemaal niet weet wat dat is
Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp, maar ook er zijn ook panty’s zonder tenen!
Haha ik snap huidskleurige panty’s sowieso niet
In de winter zijn ze ideaal wanneer iemand voor de zoveelste keer over m’n benen gaat zeiken.
‘Heb je het niet kouuuhouuud?’
‘Nee sgat, ik draag een huidskleurige panty.’
'Ok dan is het goed ’
Sorry, als je in Den Bosch niks te doen hebt, kom je uiteraard bij mij langs.
Schat je bent nooit te oud om te bubbelen.
Ik ben zo’n aansteller. Heb vanmorgen een wratje op mijn vingertop aan laten stippen en nu gebruik ik ongemerkt die hele vinger niet Het deed en doet helemaal geen pijn dus ik snap er geen hol van. Maar hou dat ding echt zo stijf alsof het ernstig is gebroken
Ja, jouw soort hoeven we hier dan niet hoor
Ik overleef echt op ijskoffie deze dagen. Begon het alweer vet warm te krijgen (25 graden binnen) maar een koffietje met ijs erin en ben weer lekker afgekoeld.
Mijn oma kreeg het toen ze 86 was, echt bizar sterkte!
Zit in de metro, en er hangt echt een enorme urine geur, en een oaar stoelen verder is iemand sterk ruikende vis aa het eten
Omg er zijn blijkbaar ijsjes op werk. Die ga ik straks allemaal op eten. Wss zijn die voor de bbq morgen. Maar daar gq ik niet heen pleurt op
Mijn vriend was vannacht op stap, en een vorige keer kwam hij pas rond 10u 's ochtends thuis, dus ik gister half grappend, wel voor tien uur thuis he?
Was het half 9 vanochtend. Hoe houd die man het vol?
Oh, nee dan had ik het nog wel gesnapt, ergens een after ofzo. Wel veel drank, maar toch, dan word je op een gegeven moment toch ook moe?
Sorry maar ik ken niemand die het tot dat uur volhoudt zonder drugs. Weet je het echt heel zeker?