Ik toevallig wel maar dan moet ik 3 dagen bijkomen (en gebeurt uiteraard niet wekelijks).
Respect
Tot waar loopt die dan? Tot de enkel of verder? Dat lijkt me er ook superraar uitzien eigenlijk, zo’n panty die opeens ophoudt
Ik vind het niet zo raar eigenlijk. Maar ja, ik drink niet. Misschien scheelt dat.
Is jouw vriend 18?
Tot je tenen, als de kleur dan goed matcht met je huidskleur het bandje van je schoen zit netjes over de rand, dan zou het moeten werken. Maar dat is zeldzaam.
Ja dat zou kunnen, jullie hebben een open relatie toch? Of herinner ik me dat verkeerd.
Dat was mijn eerste gedachte
Ja ik weet het echt zeker, hij is redelijk anti drugs, en ik niet, dus naast dat hij dat gewoon kan vertellen zou het een redelijk heftige meningsswitch zijn. Er is niet gebraakt, hij is geen 18, en hij heeft ook niet bij iemand anders geslapen want onze relatie is inmiddels alweer een tijd monogaam.
Hij lijkt gewoon onvermoeibaar? Tot laat in de stad geweest en toen met een groepje wezen chillen ergens op een dakterras.
Ik vind dit een verontrustende afbeelding
Wel braaf voor 10 uur!
Eerste wat hij zei toen hij thuiskwam!
Ondanks mijn chronische ziekte en long covid het afgelopen jaar, krijg ik gewoon een vast contract. Zo heerlijk dat ik niet meer hoef te denken aan solliciteren!
Ik ook Maar ben het nog even aan het laten uitgroeien (altijd mijn haar dood gebleekt en wil kijken of ik mijn natuurlijke kleur aankan) tot een iets gezelligere lengte en dan mag de schaar erin.
Wat fijn! Gefeliciteerd!
Ik kreeg net een mailtje dat ‘leuningen’ het niet deden maar de persoon in kwestie bedoelde e-learnings. Ik ben moe en heb er 5 minuten over moeten denken wat hiermee werd bedoeld, ook omdat er meerdere keren ‘leuningen’ in de mail staat.
Nu snap ik weer waarom ik nooit dutjes doe. Voel me altijd zó ellendig en moe erna 🫠
Ik dacht eerst huh hoe hou je dat vol en daarna bedacht ik me dat ik tot 2 jaar terug elke zomer wel een paar nacht droppings begeleide en we met regelmaat pas tussen 8 en 10 de volgende dag terugkwamen mijn theorie is dat zolang je in constante medium intensieve beweging blijft de vermoeidheid minder snel inkikt. Stilstand brengt realisatie van vermoeidheid, niet meer willen starten en te hard gaan brengt de man met de hamer? Misschien is hij vet goed in de balans de hele nacht houden
Hoe is het gegaan?
Ik ben gevraagd voor een concert en nu blijkt het midden in de nacht te zijn tot 4 uur (zie ik toevallig op de site)! Zeggen ze er ook niet ff bij Als iemand nog een logeerbed in groningen heeft hmu