Wat je even kwijt wil #60

Same girl, same :hot_face:

5 likes

Oh God ja ik ga ook goed op kraan

4 likes

Ik vind dit niet raar en heel fijn want zo kunnen de medewerkers ook herdenken als ze dat willen zonder dat er anders alsnog aso klapharken door de winkel lopen te tetteren :grinning:

45 likes

Er vliegt al 20 minuten een helikopter hier in de buurt en dat hoor ik zo goed maar ik wil nu al gewoon gaan slapen!

Wel benieuwd waarom ze nu weer rondcirkelen

2 likes

ik heb mijn slapen liever uitgebeeld in dans maar goed wat jij wil

8 likes

Wow ik heb dit gewoon echt niet gezien :rofl: blijkt maar hoe moe ik ben haha

1 like

Ik las iets van een steekpartij op l1 op facebook.
Dader waren ze nog aan het zoeken.

5 likes

Sowieso

1 like

Vandaag heb ik adviesgesprek voor de raambekleding. Maar als het een vent is heb ik daar zo geen zin in. Ik wil geen vreemde kerels in m’n huis.

6 likes

Ik heb 9 uur geslapen maar gisteren was zo een lange dag dat ik toch helemaal gaar wakker wordt :frowning:

En dit is de laatste nacht voor mijn vakantie, maar mijn kat heeft per ongeluk buiten geslapen :frowning:

1 like

Heb echt dubbelgeklapt geslapen ofzo want word wakker met zooo’n zere nek

Voel me echt deze meme :weary:

17 likes

Zo waardevol deze dingen. Ik vind het zo jammer dat mijn oma’s en opa’s overleden toen ik te jong was om me deze dingen af te vragen. Ik zou nu zo graag hebben willen weten hoe mijn Duitse oma zich in Nederland voelde ten tijde van WO II en wat ze allemaal hebben meegemaakt. Er is alleen niemand meer in mijn familie die me dat kan vertellen :pensive:

2 likes

Ulg een collega zei dat hij vandaag met een andere collega zou trakteren. Dus ik verwachte een mega taart ofzo. Maar er is niks… ik ga hem nooit meer feliciteren

4 likes

Hoe ouder ik word hoe meer geboortekaartjes ik krijg. Stiekem gooi ik ze het liefst direct weg, ik maak het ook vaak onderweg open als ik de deur uitga. Maar ik vind dat dan ZO lullig, ook omdat het nog maar een baby is haha. Dus ik prop het dan maar in mn tas. Om vervolgens random ff te bewaren en alsnog weg te gooien.

4 likes

Zelfs op eerste paasdag was mijn Appie tot 22:00 open dus ik had nooit bedacht dat hij nu misschien eerder dicht zou gaan :’) Ik moest nog eten en wc-papier kopen, uiteindelijk naar de snackbar gegaan en daar extra servetjes meegenomen :smiling_face_with_tear:

5 likes

Blijkbaar wordt er tegenwoordig in onze vriendinnen groep onderscheid gemaakt tussen moeders en de rest.

Omdat ik geen kind heb, word ik niet gevraagd om in het weekend even wat te komen drinken? Duidelijk.

12 likes

Lucky you!

7 likes

Stel je aan zeg :joy:

13 likes

Ik snap dat er hier een hoop anti kinderen zijn, maar als ik hierdoor mijn vriendinnen minder zie baal ik daar behoorlijk van.

14 likes

Ja wat stom! Misschien doen ze de aanname dat jij het niet leuk vindt om met hen en de kinderen te zijn? Ik zou er gewoon iets van zeggen!

4 likes