Wat je even kwijt wil #60

Ik vind het wel raar hoor, zeker als je normaal samen afspreekt en nu opeens dit. Het kan best natuurlijk dat ze als moeders onder elkaar iets willen bespreken (geen idee wat dat zou moeten zijn) maar dan is het wel fijn als ze dat vertellen en/of vragen hoe jij dat ziet. Ik snap in elk gevoel goed dat je hiervan baalt. Misschien een vriendin hierover aanspreken?

3 likes

Houd je bek zeg

3 likes

Ik snap gewoon echt niet hoe ze er in de VS bij komen om abortus te verbieden. Zoveel kinderen die er dan bij komen, niet gewenst zijn, of waar geen plek voor is. Alsof er nog niet genoeg problemen zijn op t gebied van pleegzorg, armoede en mental health.

1 like

Ik snap dit wel hoor

4 likes

Waarom wil je zo’n adviesgesprek als je er vervolgens zo negatief over doet? Laat zo’n man lekker z’n werk doen joh, heb jij straks mooie raambekleding

26 likes

hahah wat? zo negatief over doet? ik zeg alleen dat ik geen vreemde kerels in mn huis wil omdat ik dat niet prettig vind. heeft verder niks met zo’n adviesgesprek te maken volgens mij

3 likes

Hahah nou ik vond het echt een rare opmerking, zo expres lomp of zo. Je kiest er zelf voor om een adviesgesprek te nemen, vind dit echt onnodig gezeur

1 like

Maar je weet toch dat dat kan gebeuren als je zo’n gesprek aanvraagt. Zijn meestal mannen

2 likes

ja dussss? dat verandert toch niks aan het feit dat ik het niet prettig vind. de tering.

9 likes

Of nog erger, illegale abortussen die ongecontroleerd zijn. Hierdoor kan diegene steriel worden of overlijden

4 likes

Lol, ik smeer al twee dagen Loccitane Shea douchecreme op mijn lichaam omdat ik dacht dat het lotion was.

4 likes

Ahhh ik zou vanmiddag vrij nemen en met een vriendin naar het Bevrijdingsfestival/de stad in maar ze is al een paar dagen ziek en voelt zich nog niet goed genoeg. Stommm.

The circle of life. Lol ik heb dat al met meerdere vriendinnen gehad. Tsjah kan jammer zijn maar je veranderd er niks aan.

1 like

Dan doe je het toch lekker niet.

3 likes

De boeren in de buurt zijn aan het mest strooien. Het meurt nu ongelofelijk in mijn straat en mijn hooikoorts heeft een herbeleving :sneezing_face:

1 like

Kun je de klantenservice niet vragen of er een vrouwelijke medewerker kan langskomen? Denk dat men dat wel begrijpt.

3 likes

Ja of natuurlijk de medisch noodzakelijke.

@anon50301661 maar op lange termijn heeft t toch gewoon een negatieve invloed op t hele land? Snap heus dat er een paar conservativen zijn die dit bedenken. Maar niet dat t blijkbaar gewoon realiteit kan worden omdat trump bepaalde mensen heeft aangesteld.

1 like

Helemaal eens. Wel echt een raar besef dat in China abortus juist weer ingezet wordt om een bevolking uit te roeien. Abortus blijft een machtsmiddel op vele manieren

1 like

Nieuwe missie appels jatten op werk om thuis appelmoes mee te maken.

14 likes

Ik vraag mij af hoe zo’n dag als vandaag is voor mensen die gevlucht zijn, uit bv Oekraine (of een ander land). Lijkt mij zo onwijs dubbel
 Ene kant prettig dat je nu veilig bent, maar het leed in je eigen landbwat nog dagelijks aan de orde is. Zo moeilijk lijkt mij.

2 likes