Dan doe je het toch lekker niet.
De boeren in de buurt zijn aan het mest strooien. Het meurt nu ongelofelijk in mijn straat en mijn hooikoorts heeft een herbeleving
Kun je de klantenservice niet vragen of er een vrouwelijke medewerker kan langskomen? Denk dat men dat wel begrijpt.
Ja of natuurlijk de medisch noodzakelijke.
@anon50301661 maar op lange termijn heeft t toch gewoon een negatieve invloed op t hele land? Snap heus dat er een paar conservativen zijn die dit bedenken. Maar niet dat t blijkbaar gewoon realiteit kan worden omdat trump bepaalde mensen heeft aangesteld.
Helemaal eens. Wel echt een raar besef dat in China abortus juist weer ingezet wordt om een bevolking uit te roeien. Abortus blijft een machtsmiddel op vele manieren
Nieuwe missie appels jatten op werk om thuis appelmoes mee te maken.
Ik vraag mij af hoe zo’n dag als vandaag is voor mensen die gevlucht zijn, uit bv Oekraine (of een ander land). Lijkt mij zo onwijs dubbel… Ene kant prettig dat je nu veilig bent, maar het leed in je eigen landbwat nog dagelijks aan de orde is. Zo moeilijk lijkt mij.
Ik wil vaker dat iedereen binnen de organisatie ongeveer vrij is, kan nu heerlijk klusjes doen met lekkere muziek zonder gestoord te worden.
Zo ik heb echt een enorme kuthuid, grote poriën, vet maar ook weer enorm droog op mn kaak en wangen, bultjes etc etc etc
Maar ik heb sinds een maand een dagcrème van fucking 5 euro (op je muil) en nu is mn huid letterlijk helemaal glad en zacht ???
Ben ongesteld en heb 1 mini puistje en verder helemaal NIKS
echt Bless God
Dit kan je natuurlijk niet posten zonder te delen welke dagcreme ik ook nodig heb
Oh soz
Deze is het! De textuur is ook super Chill, gewone crème trekt bij mij vaak niet goed in en als ik dan make up op doe later krijg ik van die rolletjes crème
Ik ga het ook proberen! Herken mijn huid best wel in jouw omschrijving van jouw huid. Een gladde huid is echt een droom haha
Shit! Hoe overtreffen we dit volgend jaar? Met een stilstaande vliegtuig?
Ja duurt wel ff voor je het ziet, ik gebruik m Savonds en sochtends maar na 2 weken ofzo begon het me echt op te vallen.
Ze hebben nog twee soorten jelly’s, maar geen idee of die net zo Chill zijn.
Zal ik nog een keer proberen om Rocycle instructeur te worden?
De eerste keer mocht ik door naar de audities, maar kon ik zelf te weinig les geven door stage waardoor ik niet ben gegaan. De tweede keer kwam ik niet door de eerste ronde en mocht ik geen auditie doen. Driemaal is scheepsrecht toch haha. Maar komt ook wel een beetje wanhopig over denk.
Als het iets is wat je graag wilt zeg ik: gewoon doen!
Ja doen, niks te verliezen
Ik heb ook 3x gesolliciteerd voor de baan die ik nu heb. De 3e keer wilden ze me heel graag hebben haha. De eerste 2 keren mocht ik niet eens op gesprek komen.
Helemaal niet wanhopig toch, laat juist zien dat je het graag wil!
Ik word een Jeroen die van speciaalbiertjes houdt, geloof ik Send help!
(Dat waren Jeroenen, toch?)