Wat je even kwijt wil #60

Ik denk dat er een stop gesprongen is? Of iig problemen met de elektriciteit! De stopcontacten in de badkamer reageren ook niet op mijn telefoon…

1 like

Dan kan je waarschijnlijk in de meterkast gewoon de stop weer omzetten en dan kijken of het wel lukt?

1 like

Ik pas een paar dagen op het huis van m’n ouders en zat even in de tuin. Komt er opeens een buurvrouw binnen lopen, ze kwam iets brengen voor m’n moeder. Zegt ze: ja ik had al een paar dagen niemand gezien. Maar toen zag ik ineens iemand in de tuin lopen dus ik dacht ik ga er snel naartoe!

OK. Ik heb zo’n fantasie over hoe heerlijk en rustgevend het zou zijn om op het platteland/in een dorp te wonen, maar dat gelet op elkaar wat is dat vreselijk. Elke beweging van mij wordt geregistreerd blijkbaar. Ik zat ook midden in een telefoongesprek trouwens maar dat boeide d’r niet.

7 likes

Ik hoorde iemand in de trein monkeytail (@ , in het engels: at sign) zeggen en ik moet elke keer weer even gniffelen als ik eraan denk.

20 likes

1800 per maand meer? Wat was de tip?

12 likes

Damn dat duurt nog best lang… ook al bekend hoeveel? Wel blij dat mijn werk nu al meer kilometervergoeding gaat betalen!

2 likes

30 ct voor benzine en gaat gelden t/m augustus.

6 likes

Echt een slecht idee van mn leiding gevende om mij meer in de buurt van de keuken neer te zetten.
Iemand had vandaag celebrations getracteerd ik heb de helft daar van op gevroten. Sharing is caring maar ik geef geen fuck om die mensen dus alles is voor bassie.

22 likes

Nog wat juice daar op de werkvloer?

2 likes

Dr hangt een hele rare sfeer omdat een groepje niet met elkaar praat. Omdat een iemand iets doorgelult heeft ofzo. Heel appart allemaal.
Het zijn 3 mensen van 40 tegen een meisje van 25.
Maar goed. Ik had celebrations en 3 cakejes so… yolo.

8 likes

Hopelijk wordt een keer vette bonje, waar iedereen mee van kan genieten.

5 likes

Er zat een buurkind wild op de voordeur te kloppen maar ik heb haar genegeerd haha :smiling_face_with_tear: wil ff rust en niet over pokemon kaarten praten

4 likes

Eindelijk m’n nieuwe swiffer wetjet gebruikt en ik word zo blij van die vieze doekjes te zien! Heerlakkk

Edit: ja niet zo eco maar anders ga ik echt nooit nat schoonmaken! Ik ga nog even denken hoe ik het toch wat duurzamer kan maken

4 likes


Zoiets misschien? Is hetzelfde idee als die swiffer toch maar dan met een gewone dweil erop

2 likes

Hoge rommelige grote knotten in het haar bij het theater zouden verboden moeten worden. Trut neemt mijn zicht weg.

13 likes

Doe alsof je een middelmatig getalenteerde, witte, middelbare man bent. Dan geloof je er vanzelf in

2 likes

Meestal heeft de wasmachine een eigen groep, dus als de rest van de stopcontacten het ook niet doen dan zal het eerder de aardlek zijn.

1 like

Omg ja dat zou wel eens kunnen kloppen! Want bv de verlichting enzo deed het daar nog wel. En alle apparaten in de buurt. Puur en alleen de twee stopcontacten bij mijn wasmachine niet.

Ik heb het maar even opgelost met een verlengkabel vanuit de gang. Want ik weet niet zo goed wat ik met de aardlekschakelaar moet dan

2 likes

Nee, als het de aardlek is dan knalt volgens mij alles eruit. Dus dan zou je ook geen stroom hebben op die andere stopcontacten.

Nu is het waarschijnlijk enkel de groep van je wasmachine, die zou je zo weer om moeten kunnen zetten. Weet niet of het verstandig is om je wasmachine met een verlengkabel te voorzien van stroom, maar daarvoor heb ik te weinig verstand van elektriciteit.

6 likes

Lol nu heb ik hier weer acute stress over aangezien ik een 3u durend programma heb aangezet :sweat_smile:

Dit zijn dan precies zaken welke ik aan mijn niet bestaande vriend of vader zou willen vragen

2 likes