Damn dat duurt nog best lang… ook al bekend hoeveel? Wel blij dat mijn werk nu al meer kilometervergoeding gaat betalen!
30 ct voor benzine en gaat gelden t/m augustus.
Echt een slecht idee van mn leiding gevende om mij meer in de buurt van de keuken neer te zetten.
Iemand had vandaag celebrations getracteerd ik heb de helft daar van op gevroten. Sharing is caring maar ik geef geen fuck om die mensen dus alles is voor bassie.
Nog wat juice daar op de werkvloer?
Dr hangt een hele rare sfeer omdat een groepje niet met elkaar praat. Omdat een iemand iets doorgelult heeft ofzo. Heel appart allemaal.
Het zijn 3 mensen van 40 tegen een meisje van 25.
Maar goed. Ik had celebrations en 3 cakejes so… yolo.
Hopelijk wordt een keer vette bonje, waar iedereen mee van kan genieten.
Er zat een buurkind wild op de voordeur te kloppen maar ik heb haar genegeerd haha wil ff rust en niet over pokemon kaarten praten
Eindelijk m’n nieuwe swiffer wetjet gebruikt en ik word zo blij van die vieze doekjes te zien! Heerlakkk
Edit: ja niet zo eco maar anders ga ik echt nooit nat schoonmaken! Ik ga nog even denken hoe ik het toch wat duurzamer kan maken
Hoge rommelige grote knotten in het haar bij het theater zouden verboden moeten worden. Trut neemt mijn zicht weg.
Doe alsof je een middelmatig getalenteerde, witte, middelbare man bent. Dan geloof je er vanzelf in
Meestal heeft de wasmachine een eigen groep, dus als de rest van de stopcontacten het ook niet doen dan zal het eerder de aardlek zijn.
Omg ja dat zou wel eens kunnen kloppen! Want bv de verlichting enzo deed het daar nog wel. En alle apparaten in de buurt. Puur en alleen de twee stopcontacten bij mijn wasmachine niet.
Ik heb het maar even opgelost met een verlengkabel vanuit de gang. Want ik weet niet zo goed wat ik met de aardlekschakelaar moet dan
Nee, als het de aardlek is dan knalt volgens mij alles eruit. Dus dan zou je ook geen stroom hebben op die andere stopcontacten.
Nu is het waarschijnlijk enkel de groep van je wasmachine, die zou je zo weer om moeten kunnen zetten. Weet niet of het verstandig is om je wasmachine met een verlengkabel te voorzien van stroom, maar daarvoor heb ik te weinig verstand van elektriciteit.
Lol nu heb ik hier weer acute stress over aangezien ik een 3u durend programma heb aangezet
Dit zijn dan precies zaken welke ik aan mijn niet bestaande vriend of vader zou willen vragen
Nou het zal wel goed gaan hoor, no panic! Maar zou er wel naar laten kijken, want het zit niet voor niks op 1 groep. Maak anders eens een foto van je meterkast, dan kunnen we met je meekijken.
Het wordt niet aangeraden om het op een verlengsnoer te doen. Ik zou als ik jou was wel wakker blijven totdat ie klaar is, maar ik ben een bangerik
Ik zou vooral geen andere energieslurpers aanzetten, op dezelfde groep. Denk daarbij aan een waterkoker of koffiezetapparaat. In 't ergere geval valt deze groep er ook uit, maar dan is er nog geen man overboord.
Een forum is veel beter Wisdom of the crowds, jeweettog.
Thanks dames!! Ik zal contact opnemen met mijn huisbaas @FrozenFlame & dus geen cappuccino zetten @Kusjessoldaat. Dit wilde ik oprecht gewoon gaan doen haha.
Overigens gaat een foto niet helemaal lukken want ik heb mijn meterkast helemaal volgebouwd om Wat extra kast ruimte te creëren haha