Wat je even kwijt wil #60

Op en top kwaliteit dit bij het NOS-journaal. Gaan ze aan voorbijgangers op straat vragen of ze nog weten waar ze waren toen Pim Fortuyn overleed.
“Ja ik weet het nog precies, ik was in de woonkamer”
“Mijn zoontje was op zwemles”
WHO THE FUCK CARES??? :cry:

28 likes

Ik wou heel graag naar de danssocial van mn dansschool maar normaal ga ik met mn beste vriendin. Alleen kon zij niet dus had ik het idee om alleen te gaan maar durfde ik het toch net niet. Nu had zij toch geregeld dat ze een etentje had en daarna door ging naar dansen. Alleen loopt haar etentje uit (wat ik al dacht) en nu ben ik daar wss toch alleen. En stiekem vind ik dat wel stoer hahah.

13 likes

Gewoon doen of wij allemaal je vrienden zijn.

2 likes

Niks, na mijn vakantie ff lampie kopen

2 likes

Zijn jullie ook 🥹

Maar ik wil hier anoniem blijven en in de vragenlijst staat mijn naam! Maar als ik over 5 dagen desperate ben plaats ik het wel in het members only gedeelte.

7 likes

ik was op vakantie in Frankrijk, voor als je benieuwd was

3 likes

Thanks, fijn om te weten! Misschien wil de rest het ook allemaal even vertellen dan hebben we even een mooi overzicht :blush:

1 like

Ik weet alleen nog maar dat er een taart in zn gezicht werd gegooid. Dat maakte meer indruk op mij als kind dan zn dood.

3 likes

Poeh double homicide

7 likes

Die van mij ook! Zijn reactie: oh het was niet eens dit jaar, maar in 2014. Ja vriend, dat boeit toch niet!

3 likes

Ik niet.
Echt heel veel niet-Westerse allochtonen hoopten dit ook, herken ik van mijn ouders en familie iig

27 likes

Mijn vader zei ook gelijk ik hoop niet dat het een donker persoon of moslim was. Ik werd daar op dat moment echt bang van weet ik nog. En ik merkte ook echt de opluchting toen bleek dat het een witte man was.

14 likes

Ik ging net een avondwandeling maken zodat ik ff lekker kon meebleren met m’n muziek (ik word daar heel gelukkig van) en toen ik echt middenin mijn ultieme Whitney Houston belting climax zat hoorde ik opeens achter me “Nou, nou, wij luisteren wel hoor!” en toen zag ik een ANWB stel in 2 kleurig kostuum achter me joggen en terwijl ze me inhaalde en ik half dood ging van ellende riep ik nog “Haha ja ik doe zangoefeningen”
:cry: :cry: :cry:

48 likes

Hahaha wat geestig, waarschijnlijk heb je nu voor deze mensen een anekdote opgeleverd die ze nog jarenlang kunnen recyclen op kringverjaardagen. Mooi hoor

9 likes

Ik gun ze die anecdote whaha.
Snap alleen niet hoe het kan, ik kijk altijd achterom om te zien of er fietsers/wandelaars achter me zijn als ik mijn karaoke wandelingen heb en het gaat altijd goed, deze mensen waren er gewoon OPEENS. Dat heb ik vaker bij hardlopers en vooral wielrenners, die komen echt opeens tevoorschijn :laughing:

5 likes

Heeft dat ook niet deels te maken met wie er op de grond ligt? Elk persoon is natuurlijk erg die wordt vermoord, maar ik kan mij voorstellen als er nu een aanslag op Thierry, Wilders of Trump wordt gedaan er bij heel veel mensen hun eerste reactie is wie de dader is dan zich zorgen maken om het slachtoffer. Voor mij voelde dat ook zo met Pim Fortuyn.
En dat is niet omdat ze staan te juichen van yes die persoon is dood, maar meer vanwege de dingen die zulke mensen hebben geroepen + de volgers van zulke mensen en de gevolgen van zo een moord.

5 likes

Ik kan de laatste tijd niet stoppen met aan velletjes naast m’n nagels trekken en nu doe ik het wéér, elke keer ook echt helemaal bloeden. Als ik het doe heb ik het niet eens door, pas als ik het voel branden en bloed zie

Ik snap jouw reactie echt 100% maar ik denk dat er wel echt een verschil is als jij degene bent die door de mening van een ander als niet welkom in Nederland wordt gezien. Ik heb mijn ouders dingen horen zeggen als we zijn met een Nederlands paspoort geboren, als dit mis gaat ik heb het recht om hier te wonen. Dit heb ik ze echt nooit daarvoor of er na nog horen zeggen. Dat familieleden uit het buitenland belde om te vragen of we wel veilig waren. Dat soort dingen.

Dus 100% een aanslag, maar ik snap ook 100% de reacties van hopelijk was het een witte dader.

36 likes

Ik heb ook heel lang gedacht dat hij vermoord was om zn uitspraken over buitenlanders. Kwam een paar jaar geleden pas achter de echte reden.

2 likes

Dit is vaak het eerste wat ik denk. Gewoon omdat het dan de zoveelste stok wordt om mee te slaan.

7 likes