Pyjama kan toch gewoon? Desnoods doe je er een vest oid overheen als er wordt aangebeld, het is maar een postbezorger
Ja ga ik ook wel doen, het is picnic met een grote bestelling dus is niet even deur open en dicht. Maar wilde dan eigenlijk al in bed liggen
Ik ben een paar dagen weg met een vriendin. Echt ff fijn om weg te zijn thuis en van alles, maar maak me aan de andere kant zorgen hoe het bij mijn vader en zusje gaat nu ik weet dat ik niet direct langs kan gaan. Gaan vanavond naar een voorstelling dus hopelijk ook ff afleiding.
Mân vader heeft allerlei gereedschap achtergelaten om planken mee op te hangen, zoals pluggen, een boormachine en een diameter meter. Die laatste heb ik net gebruikt om te zien welke diameter tepelpiercing ik moet bestellen.
Ben bezig met scriptieonderzoek en heb proefpersonen uit mn vriendenkring nodig, maar ik heb zo weinig vrienden.
Keep your circle small, but not if you want to graduate.
Dat is een goed voorbeeld van successful adulting.
Ik heb net voor het eerst in twee jaar weer eens mijn nagels laten gellakken en ik kan alleen maar denken âik kan dit zelfâ.
Het is wel mooi enzo, maar ik lak zelf net zo netjes.
Ik heb mezelf net weten te motiveren om eindelijk een grote schoonmaak te houden vanavond en morgen door jawel⌠bitterballen en wijn! Feestje dit hoor want eindelijk een keer weekend.
Op en top kwaliteit dit bij het NOS-journaal. Gaan ze aan voorbijgangers op straat vragen of ze nog weten waar ze waren toen Pim Fortuyn overleed.
âJa ik weet het nog precies, ik was in de woonkamerâ
âMijn zoontje was op zwemlesâ
WHO THE FUCK CARES???
Ik wou heel graag naar de danssocial van mn dansschool maar normaal ga ik met mn beste vriendin. Alleen kon zij niet dus had ik het idee om alleen te gaan maar durfde ik het toch net niet. Nu had zij toch geregeld dat ze een etentje had en daarna door ging naar dansen. Alleen loopt haar etentje uit (wat ik al dacht) en nu ben ik daar wss toch alleen. En stiekem vind ik dat wel stoer hahah.
Gewoon doen of wij allemaal je vrienden zijn.
Niks, na mijn vakantie ff lampie kopen
Zijn jullie ook đĽš
Maar ik wil hier anoniem blijven en in de vragenlijst staat mijn naam! Maar als ik over 5 dagen desperate ben plaats ik het wel in het members only gedeelte.
ik was op vakantie in Frankrijk, voor als je benieuwd was
Thanks, fijn om te weten! Misschien wil de rest het ook allemaal even vertellen dan hebben we even een mooi overzicht
Ik weet alleen nog maar dat er een taart in zn gezicht werd gegooid. Dat maakte meer indruk op mij als kind dan zn dood.
Poeh double homicide
Die van mij ook! Zijn reactie: oh het was niet eens dit jaar, maar in 2014. Ja vriend, dat boeit toch niet!
Ik niet.
Echt heel veel niet-Westerse allochtonen hoopten dit ook, herken ik van mijn ouders en familie iig
Mijn vader zei ook gelijk ik hoop niet dat het een donker persoon of moslim was. Ik werd daar op dat moment echt bang van weet ik nog. En ik merkte ook echt de opluchting toen bleek dat het een witte man was.