Ik vind mezelf best een geinformeerd mens, maar I was today years old
Ja dat is zeker ok! Haha we mogen gelukkig allemaal een andere mening hebben
Ik kom er dus net achter dat ik hier willekeurig likes uitdeel.
OMDAT mijn dikke duim precies daar áltijd naar beneden scrolt
Ik voel me zo sexy en springlevend na een dans avond. Ik had niet veel tijd want ik ging laat en wou ook mn laatste trein halen. Dus ik heb lekker veel mensen ten dans gevraagd. Merk dat ik met een goede danspartner echt best wel goed ben en helemaal niet zo kneuzig als ik dacht haha.
Bardcore herontdekt en nu heb ik al heel de tijd een Linkin Park-cover in middeleeuwse stijl op repeat staan. Ga ik dan vanacht dromen over een prins op een wit baard.
En WTF wat heeft Rihanna veel verkocht.
Ik ga morgen met mijn vader voor hem winkelen. Super veel zin in, ik denk dat dit het eerste uitje samen wordt sinds 10 jaar? Anders is altijd wel mijn moeder of iemand erbij.
Ik kan echt niet in woorden omschrijven hoe chill ik autorijden in de avond vind, muziek blastuh en volledig m’n emoties toelaten haha, echt mijn coping
OMG YES ik heb de rechtszaak tegen m’n vorige werkgever gewonnen!!! Hij gaat waarschijnlijk nu wel in hoger beroep omdat hij dan iedereen moet betalen die hij heeft genaaid maar wow mooie stap na 1 jaar noeste arbeid
Gefeliciteerd!
Ik dacht vanavond rond 20:00 te vertrekken van mijn borrel maar ben net pas thuis, das mooi gelukt
Mijn melkopschuimer is heengegaan
Gecondoleerd.
Wat je ook doet, blijf er vanaf! 9 van de 10 x ziet niemand het, totdat ik er zelf 90 x over heb lopen wrijven en drukken en ik ineens een extra toegangskaartje moet kopen voor dat ding.
Mega chill, ik ben tering brak maar vannacht al al m’n stappen gezet dus kan gewoon blijven vegeteren.
Ik ben voor het eerst in lange tijd een weekend alles thuis, heb 0 plannen en voel me echt een kind dat voor het eerst alleen thuis is. Aan de ene kant een beetje ontheemd, maar aan de andere kant, zoveel mogelijkheden!
Vamiddag feest van de schoonouders. Kannie wachten op alle 3 zoenen van de ooms / tantes en de vraag wanneer we aan kinderen beginnen.
Ook nog ongesteld en bloedje chagrijnig, dus ze kunnen een snauw terug verwachten.
Ik was net sneaky naar de fb van de Duitse ex van mijn zus aan het kijken. En terwijl ik dat deed begon ineens ‘Hurra die welt geht unter’, in mijn playlist af te spelen Moest erom lachen
Ik heb gewoon 12 uur lang geslapen (minus de nachtelijke trip van 5 minuten naar de wcs). Wie ben ik?
Nu klaarmaken voor de kappert. Zin innnn
Zooo volgens mij heb ik m’n keelamandelen echt dik ontstoken, ik ga kapot, nog steeds. Sinds maandag avond al keelpijn en dinsdagochtend leek het alsof er geen lucht meer langs kon. Zo opgezwollen voelde het. Maar nu doet zelfs m’n mond open doen zeer, gapen zeer, slikken zeer, alles eigenlijk. Maandag maar even de dokter bellen, al hoop ik dat het dan minder is, want dan duurt het +/- een week.
Vanaf maandag is de straat hier een maand opengebroken, maar er zijn nog 5 pakketjes onderweg naar me. De bezorgers zouden hun busje bij het begin neer kunnen zetten en dan een klein stukje (40 seconden ofzo, maar wel de hoek om) kunnen lopen, maar ik weet niet of ze dat gaan doen want ze hebben het natuurlijk super druk. Kon zelf ook niet voor bezorging bij een afhaalpunt kiezen anders had ik dat wel gedaan. Ben nu heel benieuwd of m’n pakketjes gewoon bezorgd gaan worden, naar een afhaalpunt gaan, of een of andere status krijgen dat m’n adres niet bereikbaar is en ik contact moet opnemen.