Wat je even kwijt wil #60

Ik ging net een avondwandeling maken zodat ik ff lekker kon meebleren met m’n muziek (ik word daar heel gelukkig van) en toen ik echt middenin mijn ultieme Whitney Houston belting climax zat hoorde ik opeens achter me “Nou, nou, wij luisteren wel hoor!” en toen zag ik een ANWB stel in 2 kleurig kostuum achter me joggen en terwijl ze me inhaalde en ik half dood ging van ellende riep ik nog “Haha ja ik doe zangoefeningen”
:cry: :cry: :cry:

48 likes

Hahaha wat geestig, waarschijnlijk heb je nu voor deze mensen een anekdote opgeleverd die ze nog jarenlang kunnen recyclen op kringverjaardagen. Mooi hoor

9 likes

Ik gun ze die anecdote whaha.
Snap alleen niet hoe het kan, ik kijk altijd achterom om te zien of er fietsers/wandelaars achter me zijn als ik mijn karaoke wandelingen heb en het gaat altijd goed, deze mensen waren er gewoon OPEENS. Dat heb ik vaker bij hardlopers en vooral wielrenners, die komen echt opeens tevoorschijn :laughing:

5 likes

Heeft dat ook niet deels te maken met wie er op de grond ligt? Elk persoon is natuurlijk erg die wordt vermoord, maar ik kan mij voorstellen als er nu een aanslag op Thierry, Wilders of Trump wordt gedaan er bij heel veel mensen hun eerste reactie is wie de dader is dan zich zorgen maken om het slachtoffer. Voor mij voelde dat ook zo met Pim Fortuyn.
En dat is niet omdat ze staan te juichen van yes die persoon is dood, maar meer vanwege de dingen die zulke mensen hebben geroepen + de volgers van zulke mensen en de gevolgen van zo een moord.

5 likes

Ik kan de laatste tijd niet stoppen met aan velletjes naast m’n nagels trekken en nu doe ik het wéér, elke keer ook echt helemaal bloeden. Als ik het doe heb ik het niet eens door, pas als ik het voel branden en bloed zie

Ik snap jouw reactie echt 100% maar ik denk dat er wel echt een verschil is als jij degene bent die door de mening van een ander als niet welkom in Nederland wordt gezien. Ik heb mijn ouders dingen horen zeggen als we zijn met een Nederlands paspoort geboren, als dit mis gaat ik heb het recht om hier te wonen. Dit heb ik ze echt nooit daarvoor of er na nog horen zeggen. Dat familieleden uit het buitenland belde om te vragen of we wel veilig waren. Dat soort dingen.

Dus 100% een aanslag, maar ik snap ook 100% de reacties van hopelijk was het een witte dader.

36 likes

Ik heb ook heel lang gedacht dat hij vermoord was om zn uitspraken over buitenlanders. Kwam een paar jaar geleden pas achter de echte reden.

2 likes

Dit is vaak het eerste wat ik denk. Gewoon omdat het dan de zoveelste stok wordt om mee te slaan.

7 likes

Ik vind mezelf best een geinformeerd mens, maar I was today years old :flushed:

5 likes

Ja dat is zeker ok! Haha we mogen gelukkig allemaal een andere mening hebben :grin:

3 likes

Ik kom er dus net achter dat ik hier willekeurig likes uitdeel.
OMDAT mijn dikke duim precies daar áltijd naar beneden scrolt :sweat_smile::laughing:

18 likes

Ik voel me zo sexy en springlevend na een dans avond. Ik had niet veel tijd want ik ging laat en wou ook mn laatste trein halen. Dus ik heb lekker veel mensen ten dans gevraagd. Merk dat ik met een goede danspartner echt best wel goed ben en helemaal niet zo kneuzig als ik dacht haha.

35 likes

Bardcore herontdekt en nu heb ik al heel de tijd een Linkin Park-cover in middeleeuwse stijl op repeat staan. Ga ik dan vanacht dromen over een prins op een wit baard. :grin:

En WTF wat heeft Rihanna veel verkocht. :open_mouth:

3 likes

Ik ga morgen met mijn vader voor hem winkelen. Super veel zin in, ik denk dat dit het eerste uitje samen wordt sinds 10 jaar? Anders is altijd wel mijn moeder of iemand erbij.

14 likes

Ik kan echt niet in woorden omschrijven hoe chill ik autorijden in de avond vind, muziek blastuh en volledig m’n emoties toelaten haha, echt mijn coping

19 likes

OMG YES ik heb de rechtszaak tegen m’n vorige werkgever gewonnen!!! Hij gaat waarschijnlijk nu wel in hoger beroep omdat hij dan iedereen moet betalen die hij heeft genaaid maar wow mooie stap na 1 jaar noeste arbeid :sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:

223 likes

Gefeliciteerd!

3 likes

Ik dacht vanavond rond 20:00 te vertrekken van mijn borrel maar ben net pas thuis, das mooi gelukt :+1:

27 likes

Mijn melkopschuimer is heengegaan :cry:

3 likes

Ik ga vandaag naar een festival en heb een dikke onderhuidse puist op m’n kun :rage: grrr

3 likes