Gecondoleerd.
Wat je ook doet, blijf er vanaf! 9 van de 10 x ziet niemand het, totdat ik er zelf 90 x over heb lopen wrijven en drukken en ik ineens een extra toegangskaartje moet kopen voor dat ding.
Mega chill, ik ben tering brak maar vannacht al al m’n stappen gezet dus kan gewoon blijven vegeteren.
Ik ben voor het eerst in lange tijd een weekend alles thuis, heb 0 plannen en voel me echt een kind dat voor het eerst alleen thuis is. Aan de ene kant een beetje ontheemd, maar aan de andere kant, zoveel mogelijkheden!
Vamiddag feest van de schoonouders. Kannie wachten op alle 3 zoenen van de ooms / tantes en de vraag wanneer we aan kinderen beginnen.
Ook nog ongesteld en bloedje chagrijnig, dus ze kunnen een snauw terug verwachten.
Ik was net sneaky naar de fb van de Duitse ex van mijn zus aan het kijken. En terwijl ik dat deed begon ineens ‘Hurra die welt geht unter’, in mijn playlist af te spelen Moest erom lachen
Ik heb gewoon 12 uur lang geslapen (minus de nachtelijke trip van 5 minuten naar de wcs). Wie ben ik?
Nu klaarmaken voor de kappert. Zin innnn
Ik ben onderweg naar Antwerpen en heb net op 2 minuten m’n trein gemist en nu moet ik een uur wachten Waarom konden ze niet ff wachten (Oke ik snap dat ze dat niet altijd kunnen doen maar ben gefrustreerd)
Zooo volgens mij heb ik m’n keelamandelen echt dik ontstoken, ik ga kapot, nog steeds. Sinds maandag avond al keelpijn en dinsdagochtend leek het alsof er geen lucht meer langs kon. Zo opgezwollen voelde het. Maar nu doet zelfs m’n mond open doen zeer, gapen zeer, slikken zeer, alles eigenlijk. Maandag maar even de dokter bellen, al hoop ik dat het dan minder is, want dan duurt het +/- een week.
Vanaf maandag is de straat hier een maand opengebroken, maar er zijn nog 5 pakketjes onderweg naar me. De bezorgers zouden hun busje bij het begin neer kunnen zetten en dan een klein stukje (40 seconden ofzo, maar wel de hoek om) kunnen lopen, maar ik weet niet of ze dat gaan doen want ze hebben het natuurlijk super druk. Kon zelf ook niet voor bezorging bij een afhaalpunt kiezen anders had ik dat wel gedaan. Ben nu heel benieuwd of m’n pakketjes gewoon bezorgd gaan worden, naar een afhaalpunt gaan, of een of andere status krijgen dat m’n adres niet bereikbaar is en ik contact moet opnemen.
Heb je wel waterijsjes in huis? Misschien dat dat de pijn iets verzacht
Ja!! Alleen moet ik die altijd ongezien opeten, want altijd 2 kinderen op de loer waarmee ik dan moet delen. En dropjes
Ik ben het leven zo dankbaar voor ijskoffie.
Wat vind jij het perfecte recept als je het zelf maakt?
Ik heb die volgens mij al 3x gepost. Dus ik denk als je de zoekfunctie gebruikt dat je hem dan vind. Misschien zoeken op frape want mn favo is the good old griekse frape. ( mocht je die koffie die je daarvoor gebruikt willen kopen. G dan naar rigakis in utrecht)
Vandaag en morgen is hier een klein festival, ik heb er echt zo’n zin in. Alleen zie ik nu al op tegen het terug fietsen vannacht, ik ga geheid een struik van dichtbij weer eens zien.
Oké top gevonden! Chilllll
Met nog wat zonnebrandcreme op je vingers lenzen indoen was geen goed idee, priiikt!
Wist niet dat kinderfeestjes zo vermoeiend kon zijn. Ik doe voorlopig niks meer
Oh lord je bent toch geen familie van mij?