Want jij gaf net je feestje?
Ja we gingen net zakdoekje leggen en er zat zo’n chagerijn bij de groep
Nou als jij net je eerste verjaardag vierde, dan ben ik jouw tante.
Vind t bizar dat er gewoon een heel programma als een soort mega reclame voor dubai op tv is. Hoe werkt dat dan ook, krijgt rtl4 dan geld van dubai om t te promoten ofzo.
Ja
Ik moest even iets halen in de stad en moet zo hard lachen om alle gestresste vaders en kinderen die in de rij staan voor de rituals.
Ik vind maiswafels zo verslavend, vooral die dikke, en nu heb ik per ongeluk een heel pak gegeten terwijl ik me erop verheugde om straks een pokebowl te maken maar nu heb ik sowieso uren geen honger en dan geen motivatie meer. Waarom ben ik zo!!
Ik heb dankzij mijn mama weer goede koopjes gedaan.
Een Sport Max Mara beige willen winterjas aan 195
Een Weekend Max Mara linnen blauwe broek aan 40
Een Studio Max Max Mara zwarte geklede broek aan 40
275 euro in plaats van 1146 euro.
Uren geen honger meer van maiswafels? Ik heb denk ik nog honger na drie pakken.
Haha ja da’s wel waar, ze gaan wel echt in je holle kies
Kan er echt oneindig eten voor mijn gevoel maar nu zit ik toch wel vol
edit: en ik ben een echte Hollander die eigenlijk gewoon om 18:00 wil avondeten
Oooh dat heb je goed geregeld! Max Mara heeft altijd hele mooie dingen.
Mijn beste vriendinnetje treedt vanavond op in Carre en ik ga er zo heen very proud
Zit met allemaal kirrende kutkinderen in de trein en de ouders doen net zo hard mee. Shut the fuck up.
Laat die ouders nou ook eens losgaan. Die hebben het ook zo moeilijk
Hebben ze toch zelf voor gekozen
Mijn oma is gisteren overleden. Ze was op en dement en het is goed zo maar ik ben zo verdrietig. Ze was mijn lievelingsoma en een soort tweede moeder voor mij en mijn broertje. Voel me zo leeg nu. Ben ook onredelijk boos op iedereen die een oma van ver in de 90 heeft. Mijn oma was nog geen 80 en het voelt zo oneerlijk nu.
Ook voor ‘t eerst dat ik iemand heb zien sterven. Maar dat was eigenlijk alleen maar heel ‘mooi’ en vredig helemaal niet eng?
Iig heel dankbaar dat ze mijn baby nog (even) mee heeft mogen maken. Op het laatst werd ze alleen nog blij als ze mijn baby zag.
Gecondoleerd en sterkte!
Mijn vriend ziet dit weekend dus de ratjes voor het eerst (oke heb ze net een paar dagen). Maar hij is er volgens mij nog blijer mee? Er ging net ook iets mis met zijn spelletje en meteen was het ja ik moet getroost worden door een ratje. En hij ligt ook de hele tijd op zijn buik voor de kooi met ze te praten haha.
Hij zei al voor de gein ja ik kom in vervolg alleen nog maar voor de ratjes dat snap je wel he.
Sterkte de aankomende tijd. Wat mooi dat ze jouw baby nog heeft mogen meemaken en op een vredige manier heeft mogen sterven Heb je toevallig nog een mooie foto geschoten van jou en de baby die je op een mooie plek kunt neerzetten?