Over je meterkast volbouwen, als daar brand in ontstaat en er staan spullen in dan schijnt je verzekering niet uit te keren. Maar dit weet ik niet zeker . Ik heb toen ik dat hoorde alles er iig maar uit gehaald, maar ik heb dan ook wel voldoende ruimte in mān huis.
Hopelijk is het snel gefixt!
Wat goed! Ik ga op mijn beurt jouw post uitprinten en uitdelen aan onderbetaalde mensen. We (vrouwen) verdienen zo. veel. meer.
Ik heb ook geen idee wat ik aan mān moeder kan geven voor Moederdag
Ik kon net niet naar binnen want er zat een egel voor de deur en hij ging niet weg
Klopte op het raam om mān vriend erop te wijzen en toen ging ie racen.
Als ik het niet weet, geef ik eten. Ik bak zelf of ik koop iets
Maar mijn familie bestaat uit vreetzakken.
Tering wat zijn dit voor tijden moet over 15 minuten op de fiets zitten naar de ortho en ben zo rete bangā¦
Ik heb vakantie en dan ben ik nog steeds om 6 uur wakker
Ik ook niet (zal wel weer een Rituals pakketje worden )
Vind sowieso vaderdag en moederdag overrated. Maar heb dan ook de guts weer niet om niets te geven want dan gaat mān ma echt heel erg gekwetst en teleurgesteld zijn, dus toch maar weer een belletje en een Ritualspakketje.
Ik moet straks een uitstrijkje laten maken want 30, maar Iām scared
Komt goed! Als het niet gaat kun je een zelftest aanvragen, die vond ik zelf makkelijk en fijn om te doen.
Ik dacht dat t zaterdag was
Ik ook!
Het is mijn laatste werkdag hier, ga de financiƫle sector wel missen.
Het is een mooie dag als je salaris uitbetaling en belastingteruggave tegelijkertijd komenš¤
Ga je iets heel anders doen? Veel plezier op je laatste dag!
Ik hoor graag je reviewš„² ik ben over twee weken 30 en had de aankondiging voor de uitnodiging al in de bus laatst.
He, verdorie, ik heb mijn websites gemold door mijn PHP-versie te updaten voor een nieuwe site (die het ook nog eens niet doet). Kan nu met geen mogelijkheid meer in mijn Wordpress. Kan ik dat vanmiddag uit gaan zoeken.
Ik heb een thuistest gedaan en dat stelde echt niks voor!
Ik zwoeg nog even door het laatste stuk van mijn āwerkstukā heen voor mijn opleiding.
Ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk, maar goed nog een klein stukje en dan is het afgerond.
Ik vond dat toen ook eng omdat je van die wisselende verhalen hoorde hierover. Ik ben naar de dokter gegaan omdat ik dacht dat het voor hen routine is en ik dan zeker weet dat het goed gebeurt. Het was echt een fluitje van een cent. Het was al klaar terwijl ik dacht dat het nog zou komen. Ik hoop dat je dezelfde ervaring gaat hebben.