Wat je even kwijt wil #60

Nou het zal wel goed gaan hoor, no panic! Maar zou er wel naar laten kijken, want het zit niet voor niks op 1 groep. Maak anders eens een foto van je meterkast, dan kunnen we met je meekijken.

2 likes

Het wordt niet aangeraden om het op een verlengsnoer te doen. Ik zou als ik jou was wel wakker blijven totdat ie klaar is, maar ik ben een bangerik :joy:

1 like

Ik zou vooral geen andere energieslurpers aanzetten, op dezelfde groep. Denk daarbij aan een waterkoker of koffiezetapparaat. In 't ergere geval valt deze groep er ook uit, maar dan is er nog geen man overboord.

3 likes

Een forum is veel beter :wink: Wisdom of the crowds, jeweettog.

5 likes

Thanks dames!! Ik zal contact opnemen met mijn huisbaas @FrozenFlame & dus geen cappuccino zetten @Kusjessoldaat. Dit wilde ik oprecht gewoon gaan doen haha.

Overigens gaat een foto niet helemaal lukken want ik heb mijn meterkast helemaal volgebouwd om Wat extra kast ruimte te creƫren haha

1 like

Over je meterkast volbouwen, als daar brand in ontstaat en er staan spullen in dan schijnt je verzekering niet uit te keren. Maar dit weet ik niet zeker :grimacing:. Ik heb toen ik dat hoorde alles er iig maar uit gehaald, maar ik heb dan ook wel voldoende ruimte in mā€™n huis.
Hopelijk is het snel gefixt!

1 like

ik vind 3 keer per jaar cadeaus bedenken voor mn ouders (vader/moederdag, verjaardag, kerst, soms nog de trouwdag of sinterklaas met surprise) echt te veel

22 likes

:trophy::trophy::trophy: Wat goed! Ik ga op mijn beurt jouw post uitprinten en uitdelen aan onderbetaalde mensen. We (vrouwen) verdienen zo. veel. meer. :clap:t3:

2 likes

Ik heb ook geen idee wat ik aan mā€™n moeder kan geven voor Moederdag

4 likes

wij geven parfum en dagcreme

origineel he

1 like

Ik kon net niet naar binnen want er zat een egel voor de deur en hij ging niet weg :sweat_smile:
Klopte op het raam om mā€™n vriend erop te wijzen en toen ging ie racen.

14 likes

Als ik het niet weet, geef ik eten. Ik bak zelf of ik koop iets :woman_shrugging:t2:
Maar mijn familie bestaat uit vreetzakken.

2 likes

Tering wat zijn dit voor tijden :zzz: moet over 15 minuten op de fiets zitten naar de ortho en ben zo rete bangā€¦

3 likes

Ik heb vakantie en dan ben ik nog steeds om 6 uur wakker :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik ook niet (zal wel weer een Rituals pakketje worden :grimacing:)

Vind sowieso vaderdag en moederdag overrated. Maar heb dan ook de guts weer niet om niets te geven want dan gaat mā€™n ma echt heel erg gekwetst en teleurgesteld zijn, dus toch maar weer een belletje en een Ritualspakketje.

1 like

Ik moet straks een uitstrijkje laten maken want 30, maar Iā€™m scared :smiling_face_with_tear:

4 likes

Komt goed! Als het niet gaat kun je een zelftest aanvragen, die vond ik zelf makkelijk en fijn om te doen.

2 likes

Ik dacht dat t zaterdag was :sob:

Ik ook! :tired_face:

3 likes

Het is mijn laatste werkdag hier, ga de financiƫle sector wel missen.

30 likes