@ezw zet me maar weer op negeer ik ga weer elke week 2x dansen jaha
Ja hij is volgens mij gewoon heel vies inderdaad. Maar hij kan niet of amper uit elkaar en ik heb ook geen perslucht in huis helaas
Jaaa ik heb m’n vriend over kunnen halen om het weekend van Hemelvaart naar Praag te gaan!
Eindelijk m’n beste vriendin en haar vriend weer zien
Waarom moet ik altijd janken als ik ziedend ben
Gelukkig heb ik geen mascara op, want anders was het nog zuurder.
Ik maak me weer zo’n zorgen om een onderzoek dat toch pas over 2 dagen plaatsvindt en waarvan ik de uitslag niet kan veranderen.
Dansen en appels jatten, dat is nou het goede leven
hahah nou dag soy was leuk je gekend te hebben
Ik merk ineens op dat ik op bepaalde plekken op mijn benen ineens spierwitte haartjes heb (die dus eerst zwart waren zoals de rest). Weird shit dat ouder worden.
Ik heb het andersom was altijd blond maar nu zwart?
Dat is nog vreemder. Nu vind het wel chill, ik weet niet beter dan dat mijn donkere beenharen altijd onmiddelijk opvallen als ik een dag later scheer dus mag allemaal wit worden wat mij betreft
Ik heb tegenwoordig witte wenkbrauwharen
Lololol
Het kan wel zijn dat jouw nummer voor spoofing met van die gekke bandjes is gebruikt. Ik werd een tijdje terug ook gebeld door iemand die zei dat ik hem had gebeld wat niet zo was.
Vreemde was dat onze nummers dezelfde begin cijferreeks hadden.
Oh mag hopen dat dit nog even uitblijft bij mij, mijn hoofdhaar mag best grijs worden maar wenkbrauwen maken je gezicht wel echt.
Ik verf ze nu maar. Vind het wel een uitvinding want ik ben te lui en ongeorganiseerd ‘s ochtends voor make-up.
We zitten in een villa in turkije in best een afgelegen dorpje en er lopen ook geiten etc rond. Hoor opeens van alles, kijk naar buiten en zie ik mijn stiefvader een groep geiten de tuin uit jagen stuk of 10 geiten stonden in onze tuin. Dit zijn de inbrekers nadat ze zijn weggejaagd
Van mij hadden ze wel mogen blijven, gezellig, maarja.
Gatverdamme oma, ik ben aan het eten en ze komt met tig dozen aanzetten met oud, afgeknipt haar. ‘Dit was van je moeder’, ‘dit van X’, ‘dit van jou’. Je moet je haar weer in die kleur verven. ‘Persoon X heeft ook lichter haar.’ Dus?
Ik heb nu die van de Kruidvat, maar ik hoor veel goeds over de Action. Het is nog niet begonnen met vervellen, maar ik begeef me naar het tmi topic zodra het gestart is!
@tijgerlelie dat is juist mijn doel! Ik kan nog wel een weekje sneakers aan, zodat ik volgende week sandalen aan kan.
Ik heb een paar jaar stage gelopen op een dagbesteding waarbij de doelgroep voornamelijk gebruikers waren, en ik ging elke week met een groepje cliënten boodschappen doen, altijd bij dezelfde supermarkt.
Heb het daar enorm naar m’n zin gehad al die tijd, maar ik had nooit verwacht dat als ik nu (ik werk daar al ongeveer 3 jaar niet meer) een fles wijn afreken, of een keer de slijterij inloop, die medewerkers mij zouden behandelen alsof ik zelf problemen met alcohol heb, maar dat gebeurt bij de cassieres die mij nog herkennen van die stageperiode dus wel. Dan maken ze bijvoorbeeld opmerkingen als “Nou, rustig aan he” als ik een fles bacardi afreken die ik als kado voor iemand koop (of voor mijzelf als ik het zou willen???).
Dat is toch niet normaal? Ik moet er altijd wel om lachen maar het gebeurde vandaag weer toen ik 2 flessen wijn op de band had liggen en ik besef me dan hoe kut die cliënten zich moeten voelen als ze hun biertjes etc. kopen.
Mijn leven is echt niks waard nu ik niks kan proeven
Ik ben volgende week jarig en ik ga echt bijna elke avond uit eten maar als ik niks kan proeven vind ik dat echt weggegooid geld
Ja, vind het niet normaal dit