Wat je even kwijt wil #60

Ja daar twijfelde ik ook over, maar ik had ook zoiets wat @Alane zegt. Hoe ongemakkelijk ik het ook vind om daar in mijn blote gat te liggen toch fijn om te weten dat zij het goed doen.

2 likes

Ik ben dus voornamelijk bang dat het pijn doet haha. In mijn blote gat liggen heb ik 0 moeite mee want heb jaren bekkenbodemfysio gehad :sweat_smile:

2 likes

Ugh ik heb gister de booster gehad en mijn lymfeklier is echt on fire

Neen nog steeds events maar met een marketing- en communicatiebureau. Ik zal dan evenementen organiseren voor hun klanten.

3 likes

Het is echt snel voorbij!

4 likes

Viel echt mee hoor!

4 likes

Ik ook, dus daarom was ik ook zo verbaasd. :stuck_out_tongue:

4 likes

Heb net bij de tandarts 2 gaatjes laten vullen (was al 6 jaar niet geweest dus de drempel was HEEL hoog). Viel me echt alles mee behalve de verdoving. Had twee gaatjes links en boven, maar ze heeft ze zo goed verdoofd dat ik het tot onderaan mn oog voel, mn hele neus is zelfs verdoofd :sweat_smile: maar ze zal wel denken ze moet niks voelen anders komt ze nooit weer haha (en dat klopt).

Mondhygienist staat pas voor eind juni gepland en vertelde dat ik me zo stoorde aan mn bruine tand icm nieuw werk. Heeft ze mn voortanden even snel gepolijst, super aardig :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Deze einzelgÀnger is best blij dat mijn vriend weer van alles onderneemt na alle lockdowns. Heerlijk weekend alleen thuis :black_heart:

8 likes

Wat ik mij herinner van mijn mbo van zeven jaar terug (pin me hier dus niet op vast😅): Een moderne huisinstallatie heeft 1 hoofdschakelaar die alles uitzet, minimaal twee aardleks daaronder, en daaronder zitten de groepen. Dus de wasmachine en de stopcontacten zouden dan onder 1 aardlek vallen en het verlengsnoer onder de andere aardlek, waardoor daar nog stroom is.

@Neusklem Is vaak een kwestie van de schakelaartjes omhalen om weer stroom te krijgen.

1 like

Vandaag m’n laatste dag dat ik koffietijd, eigen huis en tuin en The bold and The beautiful aan het kijken ben, want m’n verlof zit erop! Wel jammer want Finn en Steffy zijn neergeschoten.

46 likes

Wooh, gewoon een naam die ik niet ken uit the Bold haha.

Geniet van je laatste dag verlof!

1 like

Ik bestel altijd lunch voor kantoor op vrijdag, zijn ze juist mijn panini vergeten te brengen😭

2 likes

Ik ook :sob::sob::sob::sob: woonde ik maar dichtbij de grens

2 likes

Dit heb ik ook eens overwogen, maar wat had je dan gedaan als ze naar je loonstrookje hadden gevraagd? Dat hield mij toen tegen

1 like

Niet geven. Das gewoon privé en staat ook allemaal info op die je eventuele toekomstige werkgever niet hoeft te weten.

8 likes

Wat dan bijvoorbeeld? Want als ik dat noem kan ik dat als argument geven, maar er staan toch alleen op wat je verdient en wat je aan belasting betaald etc. Verder niet echt privégegevens (je salaris heb je dan toch al zogenaamd gedeeld).

1 like

Toekomstige werkgevers hebben er helemaal niks mee te maken met wat jij in het verleden verdiend hebt, dus ik zou zo’n loonstrook nooit geven. Zoals @Kusjessoldaat al zegt is dat privĂ© en irrelevant voor de functie waarvoor je solliciteert. Als ze er toch naar blijven vragen zou dat voor mij al een reden zijn om daar niet te gaan werken. En anders voor de lol eens vragen om het loonstrookje van diegene die het aan jou vraagt, dan krabbelen ze snel genoeg terug :sweat_smile:

13 likes

Ik dacht dat m’n bsn erop staat maar dat is niet zo. Dus alleen m’n adres en geboortedatum, en die staan ook op m’n CV.
Maar sluit me wel aan bij @Bailey. Ik krijg nu enorm slecht betaald voor het werk wat ik doe maar ik begon wel met een vast contract en iedereen verdient hetzelfde. Dus ook m’n baas.
Daarom vind ik dit salaris prima, maar zou het bij een andere organisatie echt niet accepteren.

3 likes

Het is mega koud in huis dus heb twee radiatoren open gezet maar ze gaan gewoon niet aan?? Heb wel gewoon warm water. Ik heb geen zin om met de woningbouw hierover te bellen :weary: ik heb blokverwarming dus zelf geen cv ketel in huis die ik kan checken. Wat moet ik hier nou weer mee

1 like