Ik herinner me ineens weer dat ik vannacht wakker werd omdat de magnetron uit zichzelf aan ging en begon te piepen.
Sorry ik hou van aandacht
Ik heb een toyota corola break gekregen als vervangwagen in afwachting van de Mini Countryman die pas in juni 2023 kan geleverd worden. Echt zoān papawagen een break
Hahaha ik zag de story net en heb niks gemerkt, denk dat de meesten het niet eens zien
Ik ben er gisteren achter gekomen dat mijn ex letterlijk in dezelfde straat woont als ik. Echt hoe dan
Ik keek net hoe ik eruit zie vandaag en ik ben blij dat ik niet groot in beeld was bij mān vergaderingen.
Zoiets maar dan met ergere wallen
@Quinoa hier hetzelfde. Maar ik zie er zo uit terwijl ik niet verbrand of in de zon heb gezeten.
Ik loop mijzelf al enkele dagen op te eten. Eind deze week of begin volgende week hoor ik of ik op mijn huidige werk mag blijven. Ik vind het vervelend om in onderwijsland steeds in onzekerheid te blijven met een tijdelijk contract zolang alles afhangt van het aantal aanmeldingen. En eerder had ik ook vette pech omdat corona ook invloed had op de aanmeldingen. En ik dacht juist onderwijs = meer baanzekerheid.
Moeten we een glitterbom sturen?
Dat zou gewaardeerd worden
Kunnen we regelen
Ik vind dit ook echt een leuke fase. Zo zelfstandig, maar toch nog geen recalcitrante puber.
Vliegen met een kind van 7 maanden krijgt van mij een 2/10
Had ze nog dār eigen stoel?
Kon Ouis Vuitton zich niet eens gedragen op je verjaardag. Schande!
Ik vind die groepjes ook echt leuk! Alleen maar win/win ook. Mensen zijn blij, minder afval en voor jou geen gesjouw met wat je dan ook aanbiedt. Zo heb ik de halve huisraad van mijn moeder weggegeven, want ik had er niets aan en familie wilde het niet.
Out of office aan.
AJUUUUUS
Tot over een week
Morgen vrij! Dat betekent badkamer schoonmaken en vegen
Ja dat wel! Als er ook nog iemand bij had gezeten was het helemaal een groot drama geweest. Voor alle betrokken partijen
1 nadeel: je moet ook nog weer terug naar NL vliegenā¦
Ik zag een zwerfpuppy en ik ging ermee aaien en spelen maar hij moest nog leren niet zo ruw te doen dus hij gaf speelse beten en toen maakte hij met zijn tand een klein krasje in mijn been.
Hopelijk word ik nu niet hondsdol.