Limburgse meth
Dankewaal voor deze bijdrage .
Anne Geddes
Haha, maar echt een papa-auto! Mijn man is juist vanwege onze baby overgestapt van van een Mini Clubman naar een Toyota Corolla touring sports. Scheelt wel gigantisch in benzine, dat is fijn voordeel naast de extra ruimte. Maar mis de Mini wel een beetje
Je gaat er vast veel plezier aan beleven!
Oeh welke app gebruik je?
Ik heb er een paar geprobeerd maar vond het maar complex soms.
Door het thuiswerken ben ik het echt niet meer gewend zo vroeg op te staan. Maar dit tijdstip was het enige vrije plekje bij de arts. Kom ik daar aan met zieke wallen haha, die zal ook wel denken
Mijn broers babyfoto ziet er zo uit. Hij was zo geposeerd omdat zijn kop te zwaar was en niet zelf kon optillen.
Volgens mij wordt dit veel met Photoshop gedaan, hier Newborn Fotografie en Veiligheid zie je een voorbeeld daarvan.
Je kunt je altijd nog terugtrekken hè, als je er klaar mee bent? Ik zou hier gewoon op reageren dat dat er niet toe doet en dat je die info niet wil verstrekken. Of gewoon sturen dat je er mee stopt en hij je info uit het interview niet mag gebruiken.
Huh maar ook âbij wie zocht je hulpâ zo van dan ga ik die ook even ondervragen⌠wat niet mag want diegene mag geen info geven over patienten.
Kan je niet gewoon alleen een link terug sturen van dat biomedische ding. Zo van ga hier maar jezelf inlezen
Wat naar! Kun je je nog terugtrekken? Zeggen dat je er met deze insteek niet akkoord mee gaat dat hij je antwoorden gebruikt oid. Heeft hij je gevraagd met de insteek om er aandacht voor te vragen? Dan kun je daar nog naar terug refereren
Ik zou volledig terugtrekken.
Wauw, ik zou echt zin hebben om een lekker juicy stuk te schrijven over hem en zn incapabele manier van werken
Of klacht indienen bij de krant waarvoor hij werkt (Parool toch?)
Wow wow wow ook al krijg je het stuk voor publicatie nog te zien, dit gaat idd niet de goede kant op Zo benieuwd welke krant het is, maar terugtrekken lijkt me idd het beste. En aangeven waarom
Edit en echt supervreemd mailtje sowieso, deze journalist vraagt naar iets gevoeligs/persoonlijks zonder enige empathie ofzo ook? Alsof je nu al je sores op tafel zou gaan leggen en de naam van je therapeut ook ff deelt, houd op zeg
Ohh ik zou me ook echt terugtrekken. Ik heb een keer iets soortgelijks gehad (heel ander onderwerp, niet zo persoonlijk als dit) met een journalist. Het ging over mijn onderzoek en hij verdraaide echt alles wat ik zei en heeft een heel juicy artikel geschreven alleen maar omdat hij een bepaalde industrie wilde âaanpakkenâ. Het sloeg werkelijk nergens op, staat vol fouten en ik vind het echt erg dat mijn naam daaraan verbonden is. Ben er ook op aangesproken door mensen. Het voelde alsof ik in de val zat, maar heb achteraf echt heel veel spijt dat ik me niet heb teruggetrokken en het niet bij zijn leidinggevende heb gemeld.
Precies dit! Voor welke publicatie werkt hij? @online_friend. Ik zou me ook terugtrekken en daar aangeven dat hij casually per mail om gevoelige informatie vraagt waar je niet van gediend bent. Sterker nog, dit soort informatie draagt helemaal niet bij aan het onderwerp dus hij moet dit niet vragen (al vindt hij natuurlijk van wel).
Als je je terug trekt dan zou ik ook even kijken of je zijn eindredacteur in CC kan zetten. Met de verklaring waarom je je terug trekt uit het interview. Zo kan hij je niet alsnog gebruiken en weet zijn eindredacteur wat voor prutser het is. Slechte journalist dit hoor, sinds wanneer graaf je naar bronnen om je gelijk te halen?
Mn lijf is stuk dus geen puf om te douchen. Langleve thuiswerken.
Ik zou sowieso een klacht indienen bij het Parool. Die kunnen bekijken of het journalistiek allemaal zuiver is gegaan.
En als je daarna nog het idee hebt dat het niet serieus wordt genomen, kun je nog kijken of je het moet melden bij de Raad van de Journalistiek. Maar dan speel je het hoog op.
Maar wat balen van dat interview.
Gister ergens wezen eten en ik voel me nu echt beroerd. Niet eens vlees of vis gehad maar toch was er iets niet goed denk ik