Waar heb je die besteld? Als ik google, zie ik verschillende winkels die dat hebben.
In welk land ben je? Ik zou wel even je huisarts bellen om het risico op rabiës te bespreken
Turkije.
Het is echt wel een oppervlakkig krasje hoor, heb niet gebloed ofzo.
Ik heb steeds een collega die terugkomt in mijn gedachte Volgens mij doet fulltime werken zonder een leven daarnaast dit met mij.
Ja echt afschuwelijk! Probeer er niet aan te denken
Ik zit al een uur te wachten op mân eten. Annuleert het restaurant net zonder duidelijke reden de bestelling. Telefonisch zijn ze onbereikbaar, echt
He le maal naar de tyfus ben ik. Van 3 lange dagen op kantoor deze week. Hoe ga ik OOIT 3 dagen Pinkpop overleven over 5 weken?!
Wejoo sinds ik mijn eten bijhoudt in een app vind ik het helemaal leuk om gezond bezig te zijn. Kan ook gewoon af en toe chocola etc eten.
Ik heb nu veel meer inzicht in mijn voeding en kwam erachter dat ik te veel vet binnenkreeg dus daar let ik nu wat meer op.
Limburgse meth
Dankewaal voor deze bijdrage .
Anne Geddes
Je kunt dit
Haha, maar echt een papa-auto! Mijn man is juist vanwege onze baby overgestapt van van een Mini Clubman naar een Toyota Corolla touring sports. Scheelt wel gigantisch in benzine, dat is fijn voordeel naast de extra ruimte. Maar mis de Mini wel een beetje
Je gaat er vast veel plezier aan beleven!
Oeh welke app gebruik je?
Ik heb er een paar geprobeerd maar vond het maar complex soms.
Door het thuiswerken ben ik het echt niet meer gewend zo vroeg op te staan. Maar dit tijdstip was het enige vrije plekje bij de arts. Kom ik daar aan met zieke wallen haha, die zal ook wel denken
Mijn broers babyfoto ziet er zo uit. Hij was zo geposeerd omdat zijn kop te zwaar was en niet zelf kon optillen.
Volgens mij wordt dit veel met Photoshop gedaan, hier Newborn Fotografie en Veiligheid zie je een voorbeeld daarvan.
Je kunt je altijd nog terugtrekken hĂš, als je er klaar mee bent? Ik zou hier gewoon op reageren dat dat er niet toe doet en dat je die info niet wil verstrekken. Of gewoon sturen dat je er mee stopt en hij je info uit het interview niet mag gebruiken.
Huh maar ook âbij wie zocht je hulpâ zo van dan ga ik die ook even ondervragen⊠wat niet mag want diegene mag geen info geven over patienten.
Kan je niet gewoon alleen een link terug sturen van dat biomedische ding. Zo van ga hier maar jezelf inlezen
Wat naar! Kun je je nog terugtrekken? Zeggen dat je er met deze insteek niet akkoord mee gaat dat hij je antwoorden gebruikt oid. Heeft hij je gevraagd met de insteek om er aandacht voor te vragen? Dan kun je daar nog naar terug refereren