Wat je even kwijt wil #60

Ik zou volledig terugtrekken.

13 likes

Wauw, ik zou echt zin hebben om een lekker juicy stuk te schrijven over hem en zn incapabele manier van werken
Of klacht indienen bij de krant waarvoor hij werkt (Parool toch?)

16 likes

Wow wow wow ook al krijg je het stuk voor publicatie nog te zien, dit gaat idd niet de goede kant op :sob: Zo benieuwd welke krant het is, maar terugtrekken lijkt me idd het beste. En aangeven waarom

Edit en echt supervreemd mailtje sowieso, deze journalist vraagt naar iets gevoeligs/persoonlijks zonder enige empathie ofzo ook? Alsof je nu al je sores op tafel zou gaan leggen en de naam van je therapeut ook ff deelt, houd op zeg

7 likes

Ohh ik zou me ook echt terugtrekken. Ik heb een keer iets soortgelijks gehad (heel ander onderwerp, niet zo persoonlijk als dit) met een journalist. Het ging over mijn onderzoek en hij verdraaide echt alles wat ik zei en heeft een heel juicy artikel geschreven alleen maar omdat hij een bepaalde industrie wilde ‘aanpakken’. Het sloeg werkelijk nergens op, staat vol fouten en ik vind het echt erg dat mijn naam daaraan verbonden is. Ben er ook op aangesproken door mensen. Het voelde alsof ik in de val zat, maar heb achteraf echt heel veel spijt dat ik me niet heb teruggetrokken en het niet bij zijn leidinggevende heb gemeld.

5 likes

Precies dit! Voor welke publicatie werkt hij? @online_friend. Ik zou me ook terugtrekken en daar aangeven dat hij casually per mail om gevoelige informatie vraagt waar je niet van gediend bent. Sterker nog, dit soort informatie draagt helemaal niet bij aan het onderwerp dus hij moet dit niet vragen (al vindt hij natuurlijk van wel).

4 likes

Als je je terug trekt dan zou ik ook even kijken of je zijn eindredacteur in CC kan zetten. Met de verklaring waarom je je terug trekt uit het interview. Zo kan hij je niet alsnog gebruiken en weet zijn eindredacteur wat voor prutser het is. Slechte journalist dit hoor, sinds wanneer graaf je naar bronnen om je gelijk te halen?

21 likes

Mn lijf is stuk dus geen puf om te douchen. Langleve thuiswerken.

Ik zou sowieso een klacht indienen bij het Parool. Die kunnen bekijken of het journalistiek allemaal zuiver is gegaan.

En als je daarna nog het idee hebt dat het niet serieus wordt genomen, kun je nog kijken of je het moet melden bij de Raad van de Journalistiek. Maar dan speel je het hoog op.

Maar wat balen van dat interview.

11 likes

Gister ergens wezen eten en ik voel me nu echt beroerd. Niet eens vlees of vis gehad maar toch was er iets niet goed denk ik

2 likes

Ik heb gisteravond een uur lang onafgebroken gezwommen en toen ik naar bed ging viel ik echt binnen 5 minuten in slaap en de hele nacht niet wakker geweest (dit is uitzonderlijk voor mij). Echt zo chill. Ik haat sporten maar dit is wel een voordeel

25 likes

Wat een sterke mail heb je opgesteld!

3 likes

Wat een goede mail! Heb je z’n eindredacteur gecc’d? Vond dat we een goede tip van iemand

14 likes

Wat goed! Hele goede mail!

1 like

Volgens mij krijg ik vandaag te horen of ik kan blijven. Ik knijp em. :upside_down_face:

23 likes

De app ‘Food’ hij rekent je macro’s uit! Omdat ik wil afvallen krijg ik iets minder calorieĂ«n en vetten. Vind het echt leuk om er zo bewust mee bezig te zijn maar eet nog net zo goed een croissantje.

1 like

Ik ga dit weekend extra gaatjes laten schieten

14 likes

Super e-mail en knap dat je het zo sterk verwoord. Je zou een variant van deze e-mail ook op Facebook en LinkedIn en overige socials waarop je zit kunnen delen en daarin de Parool en journalist taggen wanneer het artikel verschijnt. Dat is laagdrempeliger dan een opiniestuk schrijven voor een dagblad (waarbij het ook nog is lastig is om dit daadwerkelijk gepubliceerd te krijgen).

10 likes

Wiehoeeee mijn huurcontract dat een jaarcontract is en dus daadwerkelijk na een jaar zou kunnen eindigen wordt per 1 juli een contract voor onbepaalde tijd. ZOOOOO BLIJ!!!

Ik ben echt verliefd op dit huis en de wijk, voel me hier zo ontzettend thuis en het is echt mijn heiligdom dus was zo bang dat ik dit allemaal kwijt zou kunnen raken. Heb best wel pittige jaren gehad met verhuizen, relatiebreuk, wisselen van baan en was eigenlijk nergens gelukkig in. Deze plek is echt waar ik mezelf weer gevonden heb en daarom gewoon echt zĂł belangrijk voor me geworden.

Heel rot met de huidige woningmarkt dat je dat dan allemaal kwijt zou kunnen raken omdat een rijke investeerder kan bedenken dat hij als hij een nieuwe huurder erin zet nĂłg meer huur kan vragen. Maar gelukkig is mijn rijke investeerder nog best lief, zelfs geen jaarlijkse huurverhoging haha!

126 likes

Hier word ik zoooooo blij van, kijk nou hoe lief die pinguĂŻn springt đŸ„čđŸ„č

13 likes

Ik wil een nieuw kabeltje voor mijn telefoon kopen maar bol is wel een mijnenveld vol met dropshippers geworden zeg :angry: ga toch maar ergens anders bestellen. Al ben ik daar weer huiverig omdat ik de vorige keer een enorme doos kreeg voor 2 kabels. Spannend wel wat er nu zal komen.

5 likes