Wat je even kwijt wil #60

Ik hoop dat hij ongelofelijk veel vis voor heeft gekregen

1 like

Er is een monteur in mijn kleine appartement om de verwarming te repareren maar daardoor zijn zowel de doorgang naar de keuken (waar hij zit te werken) als de doorgang naar de wc (waar een enorm waterstofzuigappraat staat) geblokkeerd. Beter schiet hij een beetje op.

1 like

Ik had gisteren verkeerde naam doorgegeven bij de dierenarts dus ik mail net: Ja ik neem Edd mee, niet Ed. Ed is een andere rat.

Jeetje waarom moet ik weer zo apart doen, ik raak zelf al in de war schijnbaar. :rofl:

7 likes

Haha, bedankt he

Had ze gewoon kwik kweq en cwak genoemd.

7 likes

Is 2 seconden door mijn hoofd gegaan maar ik vind dit gewoon te grappig en ik hou van de old skool Cartoon Network. :heart:

1 like

Pffff zat opeens zo erg in de stress over iets studiegerelateerds, heb gelijk gebeld naar de uni en ben nu voor 99% gerustgesteld maar heb echt een halve hartverzakking gehad en sta nog stijf van de adrenaline :sweat_smile: zo naar

1 like

Ze zullen er niet mee zitten als je ze hernoemt, je kunt het altijd heroverwegen.

1 like

Ik mag blijven. :slight_smile:

103 likes

Daar ben ik bij mezelf ook echt bang voor :smiling_face_with_tear:

1 like

Salaris, vakantiegeld, teruggave belastingdienst én teruggave energierekening op dezelfde dag ontvangen :money_mouth_face: :money_mouth_face: :money_mouth_face: Ik weet even niet wat me overkomt, zolang niet zoveel geld op m’n rekening gehad. Dit maakt de afgelopen magere maanden weer wat beter!

50 likes

Gaan jullie weer een videoclip opnemen? Zo ja, wat is de dresscode.

2 likes

Ik overweeg een all in hotel, terwijl ik normaal best wel anti ben. Maar ja, gewoon hersenloos op vakantie gaan en heel veel chillen is ook wel eens lekker.

15 likes

wát een malloot

6 likes

Ik ben zo niet verbaasd dat dit een man is. Echt heel vervelend. En weet niet of dat gebruikelijk is, maar je zou misschien bijna over deze negatieve ervaring rapporteren aan een journalist die wel normaal en goed over long covid schrijft. Sanne Bloemink (Groene Amsterdammer) bijvoorbeeld.

16 likes

:rofl:

11 likes

Tik je nou een appje naar een vriendin die weet je wat je bedoelt per ongeluk in het forum, of eh?

8 likes

Heel fijn dat je je baan kunt houden! Veel stress gehad zo te lezen maar een einde aan de stress nu! Gefeliciteerd!

5 likes

Gefeliciteerd!

2 likes

Fijn! Ik zit zelf nu (ook in het onderwijs) wel nog ff op hete kolen, ik hoor het denk ik pas over 2 weken.

4 likes