Er zit al een kwartier een alarm ergens af te gaan
Holy shit, een like is niet genoeg. Wat een dijk van een mail. Zo goed gedaan. Wees trots op jezelf. En heel veel sterkte met je herstel!!
Wat ga je doen?
Ah superleuk, veel plezier!
Ik heb de politie gebeld omdat de buurman in de voortuin bezig was zijn vrouw in elkaar te slaan. Ik weet dat ik het juiste heb gedaan maar ik zit nu doodsbang op de bank te wachten of de buurman verhaal komt halen. Zou me het liefst onder mijn bed verstoppen tot maandag.
Nee ik heb gevraagd of de politie niet bij ons wil aanbellen. Misschien laf maar ik heb ook een klein kind in huis en liever geen grote woedende man aan mijn deurâŠ
Goed van je!
Ik voel me boos en gefrustreerd en wil het liefst even schreeuwen ofzo en daarna een knuffel.
Mede mogelijk gemaakt door pms, groetjes vanaf mân bed met een reep godiva ganache hartjes.
Eindelijk een weekend niks. Zo hurrrrrlak!
En vandaag zaterdaggevoel, omdat ik tegenwoordig elke vrijdag vrij ben. Me likey. Proost.
Maar 1100 euro?!
Crying in randstad huur
Mân vriend is McDonaldâs halen en in een vlaag van verstandsverbijstering zei ik dat ik niets wilde hatelijk
Edit: hij heeft een mcflurry mee
Ik slaap bij vrienden maar ze hebben de wasmachine aangezet. Hoop dat die snel klaar is
Mijn lievelings is echt midden in de nacht (het is nu 04:00) autorijden, net terug, altijd heerlijk de wereld VOOR MEZELF en de mede automobilisten die ik tegen kom op zulke tijdstippen voelen meteen als matties
Ik ging gisteren in een Italiaanse all you can eat pizzaria eten. Ben vega dus moest meer dan de helft van de pizzaâs die langs kwamen (want ze kwamen telkens met hele pizzaâs langs de tafels en dan kreeg je een puntje). Van de honger uiteindelijk een peer pizza met blauwe kaas geprobeerd en ik snap die combi nog steeds niet.
Ik heb mijn ontrekkingsbloeding overgeslagen deze maand (wel stopweek, geen bloed).
En hoewel ik het ontbreken van het bloed en de kramp super chill vind, is er toch een klein stemmetje in mijn achterhoofd dat roept joehoeee dit is niet goeehoeeed, dit is miiiisssâŠ
Heerlijk weer voor een weekendje festivallen
Heb je de hoofdredactie van het Parool hierover ingelicht?
Ongelofelijk kut deze situatie vooral omdat het jouw kostbare energie opslokt.
Kijk je moet niet mijn advies volgen (want ik ben goed in de boel escaleren). Maar ik zou flinke herres schoppen op Twitter. Maar weer dan ben je aan het escaleren
HĂš bah wat vervelend. Ik hoop dat de anderen je verder kunnen helpen. Had je al een reactie van de hoofdredactie gekregen? Ik zag dat het Parool geen ombudsman heeft, maar je zou ook bij de Raad voor Journalistiek terecht kunnen. Daar kan je in elk geval een klacht indienen. Misschien dat alleen daarmee schermen ook helpt.
Ik wil met alle liefde liken en retweeten!!
Geef een seintje en dan ga ik dat doen. Maar probeer eerst contact met de hoofdredactie te nemen en kijken of het achter de schermen opgelost kan worden.
Want bij elke twitterrel komen er trollen op af. Dus daar moet je ook rekening mee houden.