Wat je even kwijt wil #60

Ik ga voor je duimen @Drosera.

En zal het de volgende keer anders formuleren @nescio.

3 likes

Ik ga zo op kraambezoek en ik kan niet wachten🥰

9 likes

Na twee gesprekken op werk heb ik beseft dat ik al met één voet in een burnout sta. Gek eigenlijk, want je zou denken dat na twee burnouts je dat gevoel begint te herkennen. 't Is wel de eerste keer dat dit me overkomt op een job waar ik van hou.

Anyway, heb net een weekje vakantie aangevraagd, 6 tot 10 juni. Geen reis, geen plannen. Gewoon een weekje niksen.

Ik kijk er al naar uit :blush:

40 likes

Ons hondje is bij een hondenoppas gedurende de vakantie en mijn moeder had met hen afgesproken dat ze af en toe foto’s of filmpjes zouden sturen. Nu bijna een week later niks ontvangen en maar om gevraagd, zeggen ze dat ze het druk hebben en van het weekend zullen doen?? Wtf??

Mijn tenen kijken op naaktslakken.

1 like

Ik ben jarig vandaag, maar gewoon aan het werk en doe er verder eigenlijk niks aan. Vanmiddag vond ik toch eigenlijk dat taart er wel echt bij hoort, dus heb ik even snel een taartje gehaald bij de supermarkt. Doe ik de koelkast open, staat daar al voor zo’n 12 personen taart in :sweat_smile: Ik ben bang dat ik een verrassing van m’n man heb verpest nu. En dat we aan de hele straat kunnen gaan uitdelen, want ík heb in ieder geval niemand uitgenodigd.

23 likes

Ik was op de bank op kantoor in slaap gevallen en toen ik wakker werd zag ik dat een collega een deken over me heen had gelegd :pleading_face:

55 likes

Ah, wat een lieve verrassing. :pleading_face: Ik vind taart er echt bijhoren bij een verjaardag en mijn vriend heeft het ook lang moeten aanhoren dat we vorig jaar niet in de gelegenheid waren om taart te eten. Beter houdt hij er dit jaar rekening mee anders maak ik het uit. :angry:

Edit: Ik zie nu dat het vandaag mijn forumjubileum is, dus: TAART!

17 likes

Als je in het midden van het land woont mag je hier wat komen halen :joy:

4 likes

Omg mijn vriend en ik hebben een bezichtiging voor een huis met tuin en 3 slaapkamers!!! Duim voor ons

103 likes

Er zit al een kwartier een alarm ergens af te gaan :tired_face:

6 likes

Holy shit, een like is niet genoeg. Wat een dijk van een mail. Zo goed gedaan. Wees trots op jezelf. En heel veel sterkte met je herstel!!

11 likes

Ah ik ben klaar voor vanavond en ben helemaal content met m’n outfit en make-up en nu moet ik wachten tot m’n vriendinnen er zijn!! Ben nerveusssss. Maar heel veel zin in.

18 likes

Wat ga je doen?

3 likes

Oh sorry echt zo’n vage post zo, naar een feestje! Lekker dansen :man_dancing:t3:

2 likes

Ah superleuk, veel plezier!

1 like

Ik heb de politie gebeld omdat de buurman in de voortuin bezig was zijn vrouw in elkaar te slaan. Ik weet dat ik het juiste heb gedaan maar ik zit nu doodsbang op de bank te wachten of de buurman verhaal komt halen. Zou me het liefst onder mijn bed verstoppen tot maandag.

55 likes

Nee ik heb gevraagd of de politie niet bij ons wil aanbellen. Misschien laf maar ik heb ook een klein kind in huis en liever geen grote woedende man aan mijn deur…

12 likes

Goed van je! :two_hearts:

3 likes

Ik voel me boos en gefrustreerd en wil het liefst even schreeuwen ofzo en daarna een knuffel.

Mede mogelijk gemaakt door pms, groetjes vanaf m’n bed met een reep godiva ganache hartjes.

2 likes