Eindelijk een weekend niks. Zo hurrrrrlak!
En vandaag zaterdaggevoel, omdat ik tegenwoordig elke vrijdag vrij ben. Me likey. Proost.
Maar 1100 euro?!
Crying in randstad huur
Mân vriend is McDonaldâs halen en in een vlaag van verstandsverbijstering zei ik dat ik niets wilde hatelijk
Edit: hij heeft een mcflurry mee
Ik slaap bij vrienden maar ze hebben de wasmachine aangezet. Hoop dat die snel klaar is
Mijn lievelings is echt midden in de nacht (het is nu 04:00) autorijden, net terug, altijd heerlijk de wereld VOOR MEZELF en de mede automobilisten die ik tegen kom op zulke tijdstippen voelen meteen als matties
Ik ging gisteren in een Italiaanse all you can eat pizzaria eten. Ben vega dus moest meer dan de helft van de pizzaâs die langs kwamen (want ze kwamen telkens met hele pizzaâs langs de tafels en dan kreeg je een puntje). Van de honger uiteindelijk een peer pizza met blauwe kaas geprobeerd en ik snap die combi nog steeds niet.
Ik heb mijn ontrekkingsbloeding overgeslagen deze maand (wel stopweek, geen bloed).
En hoewel ik het ontbreken van het bloed en de kramp super chill vind, is er toch een klein stemmetje in mijn achterhoofd dat roept joehoeee dit is niet goeehoeeed, dit is miiiisssâŚ
Heerlijk weer voor een weekendje festivallen
Heb je de hoofdredactie van het Parool hierover ingelicht?
Ongelofelijk kut deze situatie vooral omdat het jouw kostbare energie opslokt.
Kijk je moet niet mijn advies volgen (want ik ben goed in de boel escaleren). Maar ik zou flinke herres schoppen op Twitter. Maar weer dan ben je aan het escaleren
Hè bah wat vervelend. Ik hoop dat de anderen je verder kunnen helpen. Had je al een reactie van de hoofdredactie gekregen? Ik zag dat het Parool geen ombudsman heeft, maar je zou ook bij de Raad voor Journalistiek terecht kunnen. Daar kan je in elk geval een klacht indienen. Misschien dat alleen daarmee schermen ook helpt.
Ik wil met alle liefde liken en retweeten!!
Geef een seintje en dan ga ik dat doen. Maar probeer eerst contact met de hoofdredactie te nemen en kijken of het achter de schermen opgelost kan worden.
Want bij elke twitterrel komen er trollen op af. Dus daar moet je ook rekening mee houden.
Juist goed dat je het hier deelt. Ik denk dat anderen je ook nog beter kunnen adviseren en zou dan een soort plan maken wat de beste stappen zijn. Die tijd is er wel lijkt me; juist nu het weekend is.
Doe eerst rustig aan en zodra je eraan toe bent, stuur een mailtje naar de hoofdredactie. En daarna kan je nog kijken of je naar de Raad van de Journalistiek gaat (de verstandige keuze) of het op Twitter zet (de herres keuze)
Maar ga maar eerst een potje jenken
Ik zou iig zoân brief/mail sturen. Kon even geen NL woord er voor vinden. En eventueel contact opnemen met het juridisch loket? Mocht je rechtsbijstand hebben dan met hen. Echt belachelijk. Ik vraag me af of hij dit mag publiceren met al jouw details als jij expliciet hebt gezegd: niet akkoord.
Wel vet kut man. Kost ook energie .
Of gewoon de klantenservice bellen en eisen iemand te spreken te krijgen?
En de hoofdredacteur een tweet sturen?
Ben nu maar gewoon dingen aan het bedenken maar ik zou ook laaiend zijn.
En als je gaat tweeten zou ik evt nog een aantal twitteraars taggen met de veaag te RTâen. Ik volg ze niet maar zie regelmatig tweets voorbij komen van mensen met long covid.
Ik zou ze dan een weekje de tijd geven (het is weekend en ze krijgen teringveel mailtjes op een dag) om een reactie te geven. En daarna kijken wat je wilt doen.
En een kladversie maken is alleen maar goed. Dat heet afreageren en is gezonder dan met borden smijten.
Plus op zaterdag herres schoppen is slimmer, want meer mensen zitten dan op Twitter
Ken je de vrouw van C support? Misschien weet zei niet eens wat de echte invalshoek is van het artikel. Super kut trouwens, daarom hebben mensen geen vertrouwen meer in de journalistiek.
Gezien het artikel af is zou ik hier wel snel op handelen. Journalistiek gaat gewoon door, ook in het weekend. Er is sowieso een redacteur die in het weekend waarneemt, dus ik zou de redactie bellen en uitleggen wat er aan de hand is en dat je terug wilt trekken maar dat de journalist hierop niet acteert en doorgaat met zijn artikel en hoe zij dit denken op te lossen.
Mn outfit is echt top vandaag. Maar ben alleen naar de supermarkt geweest. Zo zonde.