Laat het aan ons zien in het WAYRT topic!
Soms vraag ik me weleens af wat stof precies is, waar het uit bestaat en waarom het in godsnaam zo snel geproduceerd wordt
Heb net gegoogled hoor. Blijf het iets raars vinden
Ik had morgen om 12 uur met mijn vriendinnen op het strand afgesproken maar nu wil eentje ineens dat we daar om 10:30 al zijn “om een stukje zon te pakken”.
Nou pak jij die zon maar vriendin, ik pak mijn bed en zie jullie later wel. :’)
Ik heb via werk toegang tot redactienummers en een nr voor je gevonden as je wilt?
Ineens ging in mijn teennagels lakken om er halverwege weer achter te komen dat mijn nagels onmogelijk te lakken zijn
Ik heb vanavond mijn eerste, echte, grote feest na corona. Zoveel zin in!
Soms denk ik echt… waarom kan ik nooit normaal doen. Ik heb zin om in de tuin te gaan zitten maar er komt vandaag post en ik heb geen zin in de postbode, dus nu ben ik binnen aan het wachten tot de post is bezorgd en ga ik daarna pas in de tuin zitten
Die heeft het toch zo druk dat ie na een paar seconden alweer weg is. Of woon je in een gat waar de postbode op zn gemakkie kan rijden?
Ik heb volgens mij echt nog nooit knoflookadem geroken, vraag me ook echt af hoe dat ruikt (en of ik er dan stiekem ook naar ruik )
mocht je hem online zetten dan wil ik hem ook best retweeten hoor Al geloof ik niet dat ik je volg.
@kaneel Ik als postbezorger kan deze gedachtengang wel waarderen. Maar alleen ‘hoi’ zeggen en me verder met rust laten vind ik ook meer dan prima. Heb genoeg oudjes in mijn wijk die altijd even een praatje willen maken. Wat ik ook gewoon doe overigens, want misschien ben ik wel de enige die ze spreken. Ik zwaai ook altijd naar een oudere meneer die vaak voor het raam zit en waar ik langs fiets.
Help. Ik dacht dat het een goed idee was om vandaag op de fiets naar de Bijenkorf op de Dam te gaan. Fietsen was niet te doen met alle toeristen en nu schuifel ik door smalle straatjes, vergezeld door een fanfare. Get me outta heeeree
Ik wilde iets in m’n groenbak gooien en nu zie ik dat er een muis geplet zit tussen de deksel?? zag eerst niet dat ie dood was maar dat is ie dus wel. Heb er vanmorgen nog wat ingegooid en toen is het blijkbaar gebeurd maar HOE dan ik heb niks doorgehad
En nu zit ik dus met die dode muis op de rand van m’n groenbak ik kan hier even niet mee dealen vandaag
Met een stukje karton je groenbak inschuiven
Ja ik ga mezelf zo bij elkaar rapen en het doen maar ik ben bang dat ik over m’n nek ga
Daarna meteen de douche in ughhhh
Vergeet niet even rust te nemen
Je kunt het! Ik geloof in je!
Heb een geurkaars gehaald van DW Home dus het is van dat matte glas en nu moet ik zo de prijssticker eraf halen (zit aan de zijkant dus staat echt in beeld als ik 't er op laat zitten) maar ik krijg echt al kippenvel van 't idee dat ik 't eraf moet halen hahahaha. Vind dat geluid/gevoel van m’n nagels op mat glas zoooo naar
Het is gelukt Zonder te kokhalzen!
Heb heerlijk op terrasjes liggen bakken en ijskoffies en biologische limonades naar binnen gegoten. En ondertussen mannen vriendengroepen geobserveerd voor mn wetenschappelijke onderzoek over " Waarom zijn mannen zo vreemd"