Dat klinkt als redelijk veel op je bordje - misschien kun je vanavond even ontspannen met wat me-time? En dan vroeg op bed? Begrijp dat je nog veel voor je studie moet doen, maar doodmoe zijn en dat je ogen erbij dichtvallen schiet natuurlijk ook niet op ):
Wat zijn je bevindingen tot nu toe?
Ik ben even heel trots op mezelf.
Ik woon op een âbergâ en het is me nog nooit gelukt om in één teug zonder pauze of een stukje te lopen naar huis te fietsen.
Tot vandaag! wel in de lichtste versnelling en dus heel langzaam but I did it!
Mannen van 20/30 mogen niet alleen naar het terras. Tenminste er zaten 2 mannen van 60 bij. Misschien 2 vaders die de boel in de gaten hielden.
Mannen hebben bevestiging nodig dat hun papieren hoedje - zelf gevouwen van een servetje- hilarisch is. Ze vragen die bevestiging door ons continue aan te staren.
Mannen drinken bier alsof het ranja is. En dat vind ik mega on aantrekkelijk.
Mannen aan de drank zijn trots op alles dus ze klappen overal om.
Ik was vandaag in een museum waar een soort vliegtuig simulator attractie was. Roept op een gegeven moment een van de 6-jarige kinderen âhee we vliegen boven de kaulo wolken!â, ik had het niet meer hoor
Aaaa jemig was een vrouw in rolstoel in de trein, en toen er op Amsterdam Zuid kwamen was er niet zoân NS medewerker op station meteen. Ik zag diegen aan eind van perron dus ik zo rennen, maar duurde te lang voordat ie bij juiste wagon was. En toen gingen de deuren dicht en moest zij bijna huilen en tering wat mega kut als je je de hele fucking tijd afhankelijk bent van anderen
Oh ja snap ik - in dat geval, succes! Nog even de laatste restjes energie bij elkaar schrapen. You can do ittt
Heb je al een hypothese daarover?
The accuracy
Op wat voor muziek rapt hij dan?
EDIT: zijn album is geproduceerd door Tim Knol dit kan je toch allemaal niet menen. Ga dan gewoon zingen jezus.
De grachtengordel wilt streetcred
Brr wat een taalergernis
Ik ontmoette net op de trein in Turijn een man en hij was met een klein jongetje op stap en die hield blijkbaar zo van treinen, trams, bussen etc dat ze een rondje rond de stad deden van het ene transport naar het andere, heel cute
Buurman zwengelt elke dag de grasmaaier aan. Nu net ook weer. Mân vriend: maakt een dansje en zingt ennnnn de buurman is verslaaahaaft aan grasmaaaaaaiennnn, tralalala
omg
Net bij de zelfscan liep er zoân jonge caissiĂšre de hele tijd ongemakkelijk om me heen te lopen mij in de gaten te houden. Ik dacht dat ze me wilde controleren ofzo maar ineens zei ze: âU heeft echt mooie tatoeagesâ Cute haha đ«¶
Huh ik krijg me toch een raar spam bericht via insta. Zon fake acount stuurt een fake screenshot van een bericht wat zogenaamd op t forum zou staan. Vind het heel creepy.
Het is ook echt een roddel over dat iemand voorheen een man was. Alsof meiden hier zon roddel zomaar zouden goedkeuren hahah
Die kreeg ik net ook! Heel vreemd.
Whut? Wat denkt diegene hiermee te bereiken?
Huh maar over dit forum bedoel je, en daar krijg jij een bericht van? Wat vreemd