Wat je even kwijt wil #60

Ja het is volgens mij gefotosoept. Er staat boven een url met forumfeminarum enzo heel appart.
Het is gewoon een foto van een vrouw daaronder text en boven een soort erin gefotoshopte url. Het is ook geen echte post van het forum ook niet eens een layout van hier.

Ik ga het ook niet posten hier want het bevat dus een foto van een random vrouw. Ik weet niet wat het doel is van dat bericht. Maar als het iets is om dir vrouw zwart te maken ofzo dan vind ik dat heel stom.

3 likes

Komt een spion je nou juice brengen?

Nee even serieus, heeeeel raar. Wat voor account is het?

1 like

Zal wel iemand van het forum zijn die grappig probeert te doen. Want het IG topic staat op MO. Blokkeren, weg ermee.

2 likes

Een fake acount

4 likes

Wat doet een face account? Ik word oud

Zelfde als die army boys?

1 like

Typfout

3 likes

Hahaha oke :laughing:

4 likes

Ik was vorige week dus echt heel erg ziek. Echt 40/41 koorts en heel verkouden en nog steeds geen smaak en geur maar ik merk ook dat ik super warrig ben en dat er hele delen van mijn dag ‘verdwijnen’ dat ik een uur later gewoon niet kan opnoemen wat ik heb gedaan of waar ik ben geweest en ik maak me nu echt zorgen dat ik dementie ofzo heb en ik hoop dat het met dat ik ziek ben te maken heeft en dat het niet iets anders is

4 likes

Je had geen C?

1 like

Nope ik heb echt 3x getest en volgens de testen niet maar als dat de symptomen zijn dan misschien toch wel

3 likes

Ik ben op een trouwfeest waarvan de dresscode feestelijk was en ben zo overdressed. Echt een first world problem maar hou u gewoon aan de dresscode

32 likes

Maar is de dresscode feestelijk of witte hollanders feestelijk?

5 likes

Witte mensen feestelijk. Een paar mensen hebben moeite gedaan maar de meeste mensen gaan gewoon op terras iets gaan drinken. Could never be me.

10 likes

Foto in WAYRWT graag :raising_hand_woman:

7 likes

Het is een outfit die ik al eerder droeg en al gepost heb in 2019 haha.

3 likes

Nooit genoeg foto’s van jouw outfits

10 likes

Ik kots echt van dit soort mensen

5 likes

Klinkt als de griep, die gaat nu lekker rond. Naweeën kunnen hetzelfde zijn als corona. Beterschap!

2 likes

‘Het eruit willen halen’ klinkt ook wel alsof ie dat het eruit moet persen als een drol.

6 likes

:sparkles: creativiteit :sparkles: kun je niet afdwingen

1 like