Nee, helaas niet! Wel genoeg parken in de buurt dus ga daar maar even heen denk ik
Ik was this is us, seizoen 6 aan het kijken bij Amazon Prime, staan die afleveringen erna niet op? Dus maar t/m 11 afleveringen, terwijl er 18 zijn ofzo. Er staat bij die andere ‘Deze video is momenteel niet beschikbaar.’ Maar wanneer dan wel? En waarom maar het halve seizoen? Ik wil het gewoon afkijken ![]()
Ik wil alleen maar slapen eigenlijk. Wat ben ik gaar. Maar ik kan dus niet slapen ![]()
Ja jeetje het is echt niet te doen dat rennen! Hadden de wandelaars gisteren meer geluk
M’n broer stuurt net in de app een foto door dat er brand is bij zijn vorige werk (hij is er net een week weg) en je ziet het zoooo goed vanuit mijn woning! ![]()
Hopelijk geen gewonden en blijft de schade beperkt…
Is verhuisd naar Disney+ misschien? Ik had het probleem met Desperate Housewives. Toen werd ik er zelf een.
Die komen per week erop!
Heel irritant idd, komt elke week een aflevering. Normaal lopen ee een week acnter afzo en nu wel ee stuk of 5
Oooh oké, dat ben ik niet meer gewend in deze tijd. Maar ben blij dat het nog komt!
Zag laatst ook tekstiel ipv textiel. Ach, fonetisch klopt het.
Ik heb nu al zin in de onweer die gaat komen (wel overdag aub) want dan ik lekker filmpjes en foto’s maken. Ik vind het een soort van gezellig om buiten onder een afdakje te staan en ernaar te kijken.
Ik vind onweer en dan in een tentje liggen heel romantisch en houd van hardlopen tijdens harde regenbuien.
Weet je wat me leuk lijkt. Een grabbel ton maar dan voor volwassenen. Dat je dan lekler kan grabbelen en dr dan leuk een staafmixer ofzo uit vist.
Een staafmixer die aangesloten is ![]()
Ik ben echt een loedermoeder, schoonmoeder komt zo mijn kind thuis brengen. Die leg ik in bed en geef de buren de babyfoon en ga weer terug naar een festival
![]()
En dan blijkt het een satisfyer te zijn waardoor je nog een keer wilt grabbelen.
Nee @GEEZ je bent een moeder die ook gewoon een eigen leven heeft naast het moederschap ![]()
Liever niet. Mijn vervoer is voornamelijk de fiets en ik heb geen zin om zeikesnat te worden.

Al ben ik zelf te ijdel voor een compleet regenpak.
Haat aan die dingen. Voel mij altijd een teletubbie in dat synthetische apenpakkie
Hahahahaha het regende de hele dag :’)