Wat je even kwijt wil #60

Nou stelde écht niks voor. 0 pijn en heel snel voorbij!

27 likes

Ik ben poepiechagrijnig (ik denk door PMS) en heb neeergens zin in maar moet echt m’n huis schoonmaken :weary::weary: ellende

2 likes

Stel je voor dat je er te laat achter komt dat je zo’n geldbedrag hebt gewonnen en het niet meer kan innen :weary: :weary: 12,8 miljoen!! :heart_eyes:

5 likes

Anders wil ik het wel hebben

5 likes

Pffff een vriendin van mijn moeder heeft dit dus gehad. Okay dat ging ‘slechts’ om een ton. En pas toen er zo’n nieuwsbericht kwam ging ze maar eens kijken of het misschien om haar lot ging.

5 likes

Heb net al mijn losse thee uitgezocht en bijgevuld in hun potjes ipv zakjes.
Voel me een halve succesvolle volwassene :joy::joy:

13 likes

Of de salarissen van al je toekomstige collega’s zodat je weet of je wel een beetje eerlijk wordt ingeschaald en hoe het met de loonkloof zit :ok_hand:t2:

7 likes

Ze was wel op tijd! Geld is naar haar kleinkinderen gegaan.

1 like

Haha uitelkaar omdat Brooke dronken met Deacon heeft gezoend. Maar ze is dronken gevoerd door ene Sheila. Zij heeft haar fles wijn van 0.0 verwisseld met x aantal % alcohol … dus Ridge woont nu bij z’n andere ex Taylor. Lijken soort van stel te zijn. Maar brooke is brooke niet als ze probeert om hun uitelkaar te krijgen.

5 likes

Ik had bedacht vanavond te gaan uitrusten van deze week vol herres, bedenk ik me dat ik had toegezegd om bar te staan en dat het dus WEER een uur of 5 wordt :grinning: :grinning: :grinning:

5 likes

Ik krijg €650 terug van m’n energieleverancier (enkel stroom & in maart 21 vastgezet) en nu heb ik mezelf helemaal overtuigd dat ik dit mag uitgeven aan botox en lipfiller

Wil het al lang maar ben toch een beetje bang

Oh ja dat ik nu de dubbele maandtermijn moet gaan betalen en €0 terug verwacht negeer ik maar even

29 likes

Ik was net eventjes bij de katten op bed gaan liggen onder werktijd. Wat heerlijk om dan even weg te dommelen.

En dan wakker te worden van een Outlook reminder.

8 likes

Nou de Buurman en Buurman theatervoorstelling gaat niet door. Nu moet ik twee kids van 5 en 6 jaar gaan teleurstellen. Voorstelling was zondag. Ik denk dat ik het maar 1 uur van te voren zeg dat de Buurmannen ziek zijn geworden.

17 likes

Ik ga vanavond uit eten maar ik weet niet waar naartoe (verrassing) en ik vind dat echt heel irritant want ik check van te voren altijd de menukaart. En nu weet ik ook niet wat ik aan moet. Geef mij controle.

12 likes

Ik vraag me soms echt af hoe mensen toch alles betalen tegenwoordig.
Ik maak me nu al zorgen over onze energiemaatschappij rekening die volgende week de jaar nota gaat sturen.
Hoe betalen mensen dit ? Alles word zo duur !

10 likes

Dingen skippen. Minder koffie en lunchen buiten de deur, eigen lunch naar kantoor en de verwarming laag. Het zijn inkoppertjes, maar het werkt wel.

4 likes

Ja verwarming laag is wel een ding. Ik werk als Gastouder en wil niet dat de baby’s het te koud hebben.
Mijn huis heeft gelukkig wel energie label a.
Maar de andere dingen moeten we zeker doen. Het is een beetje en en en. Moesten veel regelen voor het huis dus veel notaris kosten en het hakt er even flink in.

4 likes

En naar de goedkopere supermarkt. Even nagaan of je nutteloze abonnementen hebt lopen die gestopt kunnen worden.

Ik heb net chicken tonight gegeten en I loved it!!

25 likes

Ik kom er net achter dat Vicky Pattison (van geordie shore) mij geblokkeerd heeft. Ik wou dat ik me kon herinneren waarom ook al weer

9 likes