En dan blijkt het een satisfyer te zijn waardoor je nog een keer wilt grabbelen.
Nee @GEEZ je bent een moeder die ook gewoon een eigen leven heeft naast het moederschap
En dan blijkt het een satisfyer te zijn waardoor je nog een keer wilt grabbelen.
Nee @GEEZ je bent een moeder die ook gewoon een eigen leven heeft naast het moederschap
Liever niet. Mijn vervoer is voornamelijk de fiets en ik heb geen zin om zeikesnat te worden.
Al ben ik zelf te ijdel voor een compleet regenpak.
Haat aan die dingen. Voel mij altijd een teletubbie in dat synthetische apenpakkie
Hahahahaha het regende de hele dag :ā)
Normaaaal haat ik alle voetbal totoās waar mijn vriend aan mee doet, maar nu heeft āie een leuk bedrag gewonnen en schoenen voor me besteld
Als je hard genoeg fietst wordt zoān ding ook nat van binnen
Ik was pas nog onaardig/onbeleefd tegen een serveerster, maar had dat pas door toen iemand anders dat zei. Heb overigens wel sorry gezegd en het was niet expres.
Jezus mān vriend is ineens mega chagrijnig ofzo? We kwamen van een verjaardag en ineens zegt hij helemaal niks meer, alleen maar met zān telefoon bezig. Als ik het vraag is er natuurlijk niks. Maar hij is inmiddels naar bed gegaan zonder me een kus te geven. We hebben al zo weinig tijd met zān 2en, hork.
Oke gelukkig, dan is het goed. Durfde er geen 120 mee haha, maar dan weet ik in ieder geval dat als die 5 nog een keer niet lukt dat het geen ramp is
Ulg ik heb mn hoofdhuid verbrand⦠dat word sjaals inslaan voor de zomer.
Ik onderbrak nogal bot een gesprek met andere klanten om iets te drinken te vragen. Niet voor mij overigens, maar voor degene met wie ik was en die dringend drinken nodig had met veel suiker (diabetes en dit was dus hele lage bloedsuiker). Achteraf gezien had ik gewoon even naar binnen moeten lopen, naar de bar
Hell yeah, net thuis. Nu kapsalon bestellen en dan slapen
Een van mijn ouders is vanavond overleden en ik weet gewoon echt niet hoe ik ooit weer normaal door kan leven.
Wat een intens verdriet.
Heel veel sterkteā¦dikke knuffel
Heel veel sterkte!
Gecondoleerd! Heel veel sterkte
Ik kleed me in t weekend steeds helemaal full glam omdat ik verder alleen maar in werk kleding loop. Heb nu weer die stomme werk schoenen aan en voel me weer zo lellik.
Wat vreselijkā heel veel sterkte
Verschrikkelijk! Heel veel sterkte