Joazeker, vandaag weer
helemaal ingesmeerd broodjes gemaakt tas ingepakt klaar om naar het strand te gaan. Fiets ik de straat uit lijkt het wel windkracht 5😫
Nu zit ik in de tuin… ik hoopte echt op een strand dag
Heb net ontbeten met leftover pizza en drink nu een mimosa
Ik moet van mezelf tegenwoordig voor alle kleine stukjes de fiets pakken en het gaat echt goed.
Groetjes van een tering luie en fietsen hatende Blush
Jaaa ik ga straks lekker door de stad varen op een bootje van een vriendin
Gefeliciteerd! (toch? Gezien het taartje haha)
Hoi jullie zij van de etiketten toch.
Hoe zeg je op een kring verjaardag tegen iemand die hele levensverhalen oprateld terwijl je diegene niet kent netjes “Sgat wanneer ga jij weg ik ben jou zat”
“Moest jij niet nog naar welke andere afspraak dan ook?”
Iemand bij boer zoekt vrouw onderbrak zo’n ratelaar laatst met de vraag ‘En kan jij ook goed luisteren…?’ vond dat wel een mooie
“Ik ga even naar de wc!”, en dan als je terug komt ergens anders gaan zitten.
“Dusseh heb je ook nog wat interessants te vertellen?”
‘Oh hey daar is Truus die moet ik nog even spreken over de beste caravanmerken’ en dan opstaan en weglopen
Ja dat is de aanbevolen methode geloof ik hè? De “elegante”.
Aww ik zit in isolatie met Corona en nu heeft mijn moeder net ijs van mijn lievelings ijssalon voor de deur gezet. Zo lief .
Hier is een halve marathon in de stad vandaag. Ik woon aan het 11 km punt. Maar echt VEEL TE HEET man om te rennen. Arme lui. Je ziet er hier echt al veel wandelen.
Ik ben team naar de wc gaan en ergens anders gaan zitten
Edit: team Dombo dus
Jaa ze ging naar een tijdje weg. Hrt probleem was dat er niet veel mensen waren. Dus kon niet ergens anders zitten. En als ze nam ieder gesprek over en bleef maar ratelen. Ik had bijna de neiging om " Oke en nu mogen de andere mensen weer eventjes kletsen he"
Twijfel om nog buiten te gaan. Ik ben alleen en er is niks te doen, het is goed weer maar ook niet zo warm denk ik? En dan moet ik me wel nog even klaarmaken.
Is vast goed voor mijn humeur maar anderzijds is het gewoon mentaal en fysiek makkelijker binnen te blijven
Dikke haat.
Ik ben dan toch wel geneigd om de aandacht op iemand anders te vestigen. En dan echt van onderwerp veranderen, bijvoorbeeld over iemands broek of nieuwe kapsel.