Normaaaal haat ik alle voetbal toto’s waar mijn vriend aan mee doet, maar nu heeft ‘ie een leuk bedrag gewonnen en schoenen voor me besteld ![]()
Als je hard genoeg fietst wordt zo’n ding ook nat van binnen ![]()
Ik was pas nog onaardig/onbeleefd tegen een serveerster, maar had dat pas door toen iemand anders dat zei. Heb overigens wel sorry gezegd en het was niet expres.
Jezus m’n vriend is ineens mega chagrijnig ofzo? We kwamen van een verjaardag en ineens zegt hij helemaal niks meer, alleen maar met z’n telefoon bezig. Als ik het vraag is er natuurlijk niks. Maar hij is inmiddels naar bed gegaan zonder me een kus te geven. We hebben al zo weinig tijd met z’n 2en, hork. ![]()
Oke gelukkig, dan is het goed. Durfde er geen 120 mee haha, maar dan weet ik in ieder geval dat als die 5 nog een keer niet lukt dat het geen ramp is
Ulg ik heb mn hoofdhuid verbrand… dat word sjaals inslaan voor de zomer.
Ik onderbrak nogal bot een gesprek met andere klanten om iets te drinken te vragen. Niet voor mij overigens, maar voor degene met wie ik was en die dringend drinken nodig had met veel suiker (diabetes en dit was dus hele lage bloedsuiker). Achteraf gezien had ik gewoon even naar binnen moeten lopen, naar de bar ![]()
Hell yeah,
net thuis. Nu kapsalon bestellen en dan slapen ![]()
Een van mijn ouders is vanavond overleden en ik weet gewoon echt niet hoe ik ooit weer normaal door kan leven.
Wat een intens verdriet.
Heel veel sterkte…dikke knuffel ![]()
Heel veel sterkte!
Gecondoleerd!
Heel veel sterkte
Ik kleed me in t weekend steeds helemaal full glam omdat ik verder alleen maar in werk kleding loop. Heb nu weer die stomme werk schoenen aan en voel me weer zo lellik.
Wat vreselijk’ heel veel sterkte ![]()
Verschrikkelijk! Heel veel sterkte
Wat een nachtmerrie, heel veel sterkte! Hopelijk kun je een beetje terugvallen op familie en vrienden.
Mocht je hulp nodig hebben met dingen die even geen prio hebben (een avond maaltijd, schoon huis of iets dergelijks, mag je mij een PB sturen).
Gecondoleerd, veel sterkte. Wees lief voor jezelf ![]()
![]()
Wat heftig, heel veel sterkte en een knuffel! ![]()
![]()
Ugh ik heb dit weekend iets te lang buiten gezeten terwijl het afkoelde en nu ben ik dus weer verkouden en heb keelpijn. Ik haat het zo dat ik daar zo gevoelig voor ben
Ik ben ook extreem gevoelig voor alles in het kno gebied, heel irritant. Erge keelpijn weer vannacht, en nu hees. Sterkte haha