Wat een nachtmerrie, heel veel sterkte! Hopelijk kun je een beetje terugvallen op familie en vrienden.
Mocht je hulp nodig hebben met dingen die even geen prio hebben (een avond maaltijd, schoon huis of iets dergelijks, mag je mij een PB sturen).
Gecondoleerd, veel sterkte. Wees lief voor jezelf
Wat heftig, heel veel sterkte en een knuffel!
Ugh ik heb dit weekend iets te lang buiten gezeten terwijl het afkoelde en nu ben ik dus weer verkouden en heb keelpijn. Ik haat het zo dat ik daar zo gevoelig voor ben
Ik ben ook extreem gevoelig voor alles in het kno gebied, heel irritant. Erge keelpijn weer vannacht, en nu hees. Sterkte haha
Gecondoleerd en heel veel sterkte
Gecondoleerd
Soms heb je van die ochtenden dat alles soepel gaat en soms ga je naar buiten om heel wazig te zien en je te realiseren dat je maar één contactlens in hebt🙃
Heel veel sterkte.
Gecondoleerd en heel veel sterkte
Heel veel sterkte met het verlies van je ouder en dit enorme verdriet. Dikke knuffel
Gecondoleerd, heel veel sterkte
Werkkleding vind ik daarom zo stom. Elke dag zo ongeveer hetzelfde aan, niets creatiefs. Echt saai.
Oke ik waardeer t dat ik niet levend gekookt word op zolder, maar waar is de zon.
Gecondoleerd veel sterkte
Wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
ons energiecontract loopt volgende maand af en mijn partner wil overstappen naar zo’n nieuw ‘slim’ energiecontract waar de prijzen per uur anders zijn en dat je dan zelf moet inspelen op wanneer je gebruikt
maar ugh vind het een creepy idee en ik wil dat het gewoon hetzelfde blijft (maar dat kan dus sowieso niet)