Wat je even kwijt wil #60

Gecondoleerd en heel veel sterkte :heart:

3 likes

Gecondoleerd :heart:

3 likes

Soms heb je van die ochtenden dat alles soepel gaat en soms ga je naar buiten om heel wazig te zien en je te realiseren dat je maar één contactlens in hebt🙃

3 likes

Heel veel sterkte.

4 likes

@Marcus jeetje wat heftig. Gecondoleerd en heel veel sterkte

1 like

Gecondoleerd en heel veel sterkte :heart: :kissing_heart: :sunflower:

2 likes

Heel veel sterkte met het verlies van je ouder en dit enorme verdriet. Dikke knuffel :heart:

1 like

Heel veel sterkte @Marcus :heart:

3 likes

Gecondoleerd, heel veel sterkte

6 likes

Werkkleding vind ik daarom zo stom. Elke dag zo ongeveer hetzelfde aan, niets creatiefs. Echt saai.

2 likes

Oke ik waardeer t dat ik niet levend gekookt word op zolder, maar waar is de zon.

2 likes

Gecondoleerd :broken_heart: veel sterkte :blossom:

5 likes

Wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte :heart:

6 likes

Heel veel sterkte :heart:

1 like

ons energiecontract loopt volgende maand af en mijn partner wil overstappen naar zo’n nieuw ‘slim’ energiecontract waar de prijzen per uur anders zijn en dat je dan zelf moet inspelen op wanneer je gebruikt
maar ugh vind het een creepy idee en ik wil dat het gewoon hetzelfde blijft (maar dat kan dus sowieso niet)

In budget en besparingstopic wordt dit besproken!

thanks, ik zocht op de naam van die app maar kon niks vinden.
ik ga zoeken!

2 likes

Ik had vannacht voor het eerst slaapverlamming geloof ik, wat arelaxed zeg. Ik had gelukkig geen visuele hallucinaties ofzo maar ik hoorde wel van alles inclusief voetstappen en alles tintelde helemaal. Volgens mij duurde het uiteindelijk niet zo lang maar ik hoop wel dat het een eenmalige actie was :upside_down_face:

1 like

Ohh ik hoop hier ook snel, er hangt zon benauwde lucht nu en t waait al wel heel hard.

1 like

Ik heb mijn jaarafrekening gekregen voor gas en stroom en ik heb voor het hele jaar ongeveer €200,- betaald aan de termijnen en ik krijg gewoon €350,- terug! Ga dit geld wel even aan de kant zetten voor wanneer de afrekening voor warmte komt want denk dat ik daar wel bij moet betalen…

7 likes