Mn favo is als nederlanderd een bepaald beeld van een ander land hebben en dan vage vragen gaan stellen. Vandaag vroeg een collega aan mn turkse collega toen tarkan op de radio was " Klinkt al jullie muziek zo…"
En toen zei mn turkse collega " Nee… jullie muziek gaat toch ook niet allemaal zo van oeeehoeee ahaaaa." (Songfestival nummer)
Nee, heel soms ook kedeng kedeng oehoeee
Wat is dat altijd met kant en klare salades en gewoon net niet in balans qua ingrediënten. En waarom blijf ik het dan toch kopen.
Ik kan ze nooit kopen want ze gooien bijna altijd rauwe tomaten erin en ik heb geen zin in opgeblazen lippen ![]()
En ik vind het ook duur voor wat het is.
Liefs!
Mijn supermarkt heeft nu ook de enige vegan maaltijdsalade uit het assortiment gehaald en in plaats daarvan nog een salade met kip toegevoegd, terwijl er daar al 10 van waren ![]()
Kip is ook geen vlees hè
- elke vleeseter
Ieder z’n ding maar ik kan het niet helpen dat ik moet lachen om sommige (!) mensen die in de werking van kristallen geloven. Een meisje ging net live en liet ‘citrine’ steen zien en zei ‘if you want to make money and get rich, buy citrine, I promise you it works’. Jaja was het maar zo makkelijk ![]()
Klopt, vogels zijn geen dieren ![]()
Vis ook niet toch? ![]()
Anders zouden pescetariers niet bestaan.
@online_friend geef het even tijd. En anders bij de raad van de journalisten aankloppen.
Jezus wat onbegrijpelijk dit zeg! Vind het ook echt kwalijk als die chef/hoofdredactie niet gaan reageren. Zou een klacht bij de Raad voor de Journalistiek helpen? Ik heb geen idee hoe dat verder werkt en hoelang het dan zou duren tot er iets gebeurt, maar dit moet toch niet zomaar kunnen?
Het nadeel dat raad van de journalistiek niet bindend is (zover ik weet). Dus zelfs als ze een uitspraak doen kan Parool er schijt aan hebben. Maar het maakt je zaak wel weer sterker bij de civiel rechter.
Ik ben hier een noob in, dus misschien kunnen mensen met verstand van journalistiek/recht er meer over zeggen
Ik heb Twitter aangemaakt hiervoor maar zal weinig effect hebben door het gebrek aan volgers. Maar alles om je hiermee te helpen! Wat een klote situatie.
Maar dan heb je als journalist toch ook wel een fucking servies voor je kop? Ik zou me er persoonlijk echt a-relaxt bij voelen als ik zou weten dat mijn geïnterviewde deze ervaring zou hebben bij ons interview en het artikel.
Vroeger (2008/2009 of zo) zat er op Nijmegen centraal echt een machtig lekkere bagel en smoothiebar. Ik haalde daar altijd een bagel met roomkaas, pesto, zongedroogde tomaat enzo. Werkelijk MAGISCH. Ik kom nooit meer in Nijmegen en die zaak zit er ook niet meer, maar heb sindsdien nooit meer een bagel gehad die daaraan kan tippen. Bagels & Beans heeft niet de juiste combi, en zelf samenstellen is toch niet hetzelfde daar ![]()
Nu heb ik mijn vriend naar de supermarkt gestuurd voor afbakbagels, roomkaas en pesto. I’ll make my own magic happen
Vandaag een boek gedoneerd aan de voorleescentrale, nu hoef ik de rest van het jaar geen goede daden meer te doen
Gadver, eerste dag op werk na mijn vakantie en echt alles gaat mis.
Eerst sla ik mijn horloge glas stuk, vervolgens ben ik mijn RayBan zonnebril vergeten in m’n kluisje te doen ( omdat ik veels te afgeleid was in de kleedkamer met vertellen hoe de vakantie was) wat heeft geresulteerd in dat hij nu weg / gestolen/ geleend weet ik veel wat is
.
En nu ben ik net ongesteld geworden IN mijn lievelings witte broek.
Klopt, je kan pas naar de raad stappen als er al een publicatie is geweest. Je beste gok is nu wachten op de chef en de hoofdredactie. Die zitten ook niet te wachten op een redacteur of verslaggever die zo omgaat met geïnterviewden, denk ik zo. Dus geef de hoop in ieder geval niet op.
Publicatie tegenhouden kan via de rechter, maar dat is echt weer andere koek en behoorlijke escalatie.
Viel mee. Ik kom er overigens wel vaker (en degene met wie ik was nog veel meer) en dan ben ik normaal niet zo bot (hoop ik).