In budget en besparingstopic wordt dit besproken!
thanks, ik zocht op de naam van die app maar kon niks vinden.
ik ga zoeken!
Ik had vannacht voor het eerst slaapverlamming geloof ik, wat arelaxed zeg. Ik had gelukkig geen visuele hallucinaties ofzo maar ik hoorde wel van alles inclusief voetstappen en alles tintelde helemaal. Volgens mij duurde het uiteindelijk niet zo lang maar ik hoop wel dat het een eenmalige actie was
Ohh ik hoop hier ook snel, er hangt zon benauwde lucht nu en t waait al wel heel hard.
Ik heb mijn jaarafrekening gekregen voor gas en stroom en ik heb voor het hele jaar ongeveer ā¬200,- betaald aan de termijnen en ik krijg gewoon ā¬350,- terug! Ga dit geld wel even aan de kant zetten voor wanneer de afrekening voor warmte komt want denk dat ik daar wel bij moet betalenā¦
Mn favo is als nederlanderd een bepaald beeld van een ander land hebben en dan vage vragen gaan stellen. Vandaag vroeg een collega aan mn turkse collega toen tarkan op de radio was " Klinkt al jullie muziek zoā¦"
En toen zei mn turkse collega " Nee⦠jullie muziek gaat toch ook niet allemaal zo van oeeehoeee ahaaaa." (Songfestival nummer)
Nee, heel soms ook kedeng kedeng oehoeee
Wat is dat altijd met kant en klare salades en gewoon net niet in balans qua ingrediƫnten. En waarom blijf ik het dan toch kopen.
Ik kan ze nooit kopen want ze gooien bijna altijd rauwe tomaten erin en ik heb geen zin in opgeblazen lippen
En ik vind het ook duur voor wat het is.
Liefs!
Mijn supermarkt heeft nu ook de enige vegan maaltijdsalade uit het assortiment gehaald en in plaats daarvan nog een salade met kip toegevoegd, terwijl er daar al 10 van waren
Kip is ook geen vlees hĆØ
- elke vleeseter
Ieder zān ding maar ik kan het niet helpen dat ik moet lachen om sommige (!) mensen die in de werking van kristallen geloven. Een meisje ging net live en liet ācitrineā steen zien en zei āif you want to make money and get rich, buy citrine, I promise you it worksā. Jaja was het maar zo makkelijk
Klopt, vogels zijn geen dieren
Vis ook niet toch?
Anders zouden pescetariers niet bestaan.
@online_friend geef het even tijd. En anders bij de raad van de journalisten aankloppen.
Jezus wat onbegrijpelijk dit zeg! Vind het ook echt kwalijk als die chef/hoofdredactie niet gaan reageren. Zou een klacht bij de Raad voor de Journalistiek helpen? Ik heb geen idee hoe dat verder werkt en hoelang het dan zou duren tot er iets gebeurt, maar dit moet toch niet zomaar kunnen?
Het nadeel dat raad van de journalistiek niet bindend is (zover ik weet). Dus zelfs als ze een uitspraak doen kan Parool er schijt aan hebben. Maar het maakt je zaak wel weer sterker bij de civiel rechter.
Ik ben hier een noob in, dus misschien kunnen mensen met verstand van journalistiek/recht er meer over zeggen
Ik heb Twitter aangemaakt hiervoor maar zal weinig effect hebben door het gebrek aan volgers. Maar alles om je hiermee te helpen! Wat een klote situatie.
Maar dan heb je als journalist toch ook wel een fucking servies voor je kop? Ik zou me er persoonlijk echt a-relaxt bij voelen als ik zou weten dat mijn geĆÆnterviewde deze ervaring zou hebben bij ons interview en het artikel.