Wat je even kwijt wil #60

Vroeger (2008/2009 of zo) zat er op Nijmegen centraal echt een machtig lekkere bagel en smoothiebar. Ik haalde daar altijd een bagel met roomkaas, pesto, zongedroogde tomaat enzo. Werkelijk MAGISCH. Ik kom nooit meer in Nijmegen en die zaak zit er ook niet meer, maar heb sindsdien nooit meer een bagel gehad die daaraan kan tippen. Bagels & Beans heeft niet de juiste combi, en zelf samenstellen is toch niet hetzelfde daar :smiling_face_with_tear:

Nu heb ik mijn vriend naar de supermarkt gestuurd voor afbakbagels, roomkaas en pesto. I’ll make my own magic happen

19 likes

Vandaag een boek gedoneerd aan de voorleescentrale, nu hoef ik de rest van het jaar geen goede daden meer te doen

11 likes

Gadver, eerste dag op werk na mijn vakantie en echt alles gaat mis.

Eerst sla ik mijn horloge glas stuk, vervolgens ben ik mijn RayBan zonnebril vergeten in m’n kluisje te doen ( omdat ik veels te afgeleid was in de kleedkamer met vertellen hoe de vakantie was) wat heeft geresulteerd in dat hij nu weg / gestolen/ geleend weet ik veel wat is :sob:.

En nu ben ik net ongesteld geworden IN mijn lievelings witte broek.

4 likes

Klopt, je kan pas naar de raad stappen als er al een publicatie is geweest. Je beste gok is nu wachten op de chef en de hoofdredactie. Die zitten ook niet te wachten op een redacteur of verslaggever die zo omgaat met geĆÆnterviewden, denk ik zo. Dus geef de hoop in ieder geval niet op.

Publicatie tegenhouden kan via de rechter, maar dat is echt weer andere koek en behoorlijke escalatie.

5 likes

Viel mee. Ik kom er overigens wel vaker (en degene met wie ik was nog veel meer) en dan ben ik normaal niet zo bot (hoop ik).

Welke roomkaas heb je? Ik vind het lastig om in de supermarkt een lekkere neutrale roomkaas te vinden. Zuivelspread en kruidenroomkaas zijn echt anders

1 like

Ja heel erg mee eens. Ik ben na veelvuldig testen toch gewoon bij Philadelphia naturel beland maar t is idd niet hetzelfde. Misschien hebben ze andere nog bij de Sligro ofzo bedenk ik me nu!

1 like

Het helpt soms nog om naturel een beetje ā€œop te kloppenā€ met kruiden erdoor zodat het wat luchtiger wordt

2 likes

Oeh klinkt goed, laat je weten hoe ie was?

Ik kan niet wachten tot t vrijdag is. Ik heb laatst bij een dansfeestje een knappe italiaan uitgenodigd voor de socials op mn dansschool. En ik ga straks als ik durf mn knappe dansparter ook gewoon uitnodigen haha. Hot girl summer.

Ben ook weer helemaal sexy gekleed voor maar 1 uurtje les. Maar door corona wil ik nu alles uit mn leven halen.

44 likes

Help. Mijn moeder heeft het over ā€˜genetisch gemodificeerde muggen van Bill Gates’.
:rofl:

7 likes

Geen zorgen. Die hebben vast last van bugs

tenor (1)

30 likes

Klinkt heel stom maar ik heb soms moeite met links en rechts en daardoor was ik vandaag weer eens zo klunzig met yoga. Al ging voor mijn gevoel de lerares ook een aantal keer ineens van links naar rechts qua instructie, waardoor ik het al helemaal niet meer snapte :see_no_evil:

4 likes

Ik dacht dat iedereen dit deed :flushed:

31 likes

Ja dit heb ik ook!
wel fijn om te weten dat meer mensen dit hebben, want ik had net even een ā€˜wat is er mis met mij’ gevoel, vooral toen mijn yoga lerares alleen mij steeds moest helpen

1 like

Klinkt niet stom hoor! Sommige mensen hebben dat nu eenmaal. Ik weet het wel als ik er even over nadenk, maar als ik in een split second moet zeggen wat links/rechts is heb ik geen idee. Mijn vader heeft hetzelfde, dus ik heb niet de hoop dat het nog gaat verbeteren. Samen fietsen is dus altijd een uitdaging, wij zeggen altijd mijn kant en jouw kant haha.

Ik heb wel eens gelezen dat het samenhangt met kruipen als kind. Als je als kind niet hebt gekropen, kan het zijn dat je meer moeite hebt met links/rechts. Bij mij klopt het, maar dat is N=1.

En dat met het alfabet heb ik inderdaad ook @grace.

2 likes

Er werd net keihard op de deur van de buurvrouw gebonkt en aangebeld. Ze deed niet open. Toen werd er keihard op mijn deur gebonkt en drie keer aan gebeld. Ik was aan het sporten dus ik loop mega geĆÆrriteerd naar de deur terwijl ik 'jezus christus doe rustig!!’ roep. De deur stond open op de haak en ik riep nog: wie doet dat?? Maar het was dus politie oepss sta ik daar in m’n roze legging en sportbh :+1:t2:

12 likes

OkƩ maar waarom kwamen ze

13 likes

Oke dat gingen ze dus niet tegen me zeggen. Flauw he.

:pleading_face::pleading_face::pleading_face:

2 likes