Welke roomkaas heb je? Ik vind het lastig om in de supermarkt een lekkere neutrale roomkaas te vinden. Zuivelspread en kruidenroomkaas zijn echt anders
Ja heel erg mee eens. Ik ben na veelvuldig testen toch gewoon bij Philadelphia naturel beland maar t is idd niet hetzelfde. Misschien hebben ze andere nog bij de Sligro ofzo bedenk ik me nu!
Het helpt soms nog om naturel een beetje āop te kloppenā met kruiden erdoor zodat het wat luchtiger wordt
Oeh klinkt goed, laat je weten hoe ie was?
Ik kan niet wachten tot t vrijdag is. Ik heb laatst bij een dansfeestje een knappe italiaan uitgenodigd voor de socials op mn dansschool. En ik ga straks als ik durf mn knappe dansparter ook gewoon uitnodigen haha. Hot girl summer.
Ben ook weer helemaal sexy gekleed voor maar 1 uurtje les. Maar door corona wil ik nu alles uit mn leven halen.
Help. Mijn moeder heeft het over āgenetisch gemodificeerde muggen van Bill Gatesā.
![]()
Geen zorgen. Die hebben vast last van bugs

Klinkt heel stom maar ik heb soms moeite met links en rechts en daardoor was ik vandaag weer eens zo klunzig met yoga. Al ging voor mijn gevoel de lerares ook een aantal keer ineens van links naar rechts qua instructie, waardoor ik het al helemaal niet meer snapte ![]()
Ik dacht dat iedereen dit deed ![]()
Ja dit heb ik ook!
wel fijn om te weten dat meer mensen dit hebben, want ik had net even een āwat is er mis met mijā gevoel, vooral toen mijn yoga lerares alleen mij steeds moest helpen
Klinkt niet stom hoor! Sommige mensen hebben dat nu eenmaal. Ik weet het wel als ik er even over nadenk, maar als ik in een split second moet zeggen wat links/rechts is heb ik geen idee. Mijn vader heeft hetzelfde, dus ik heb niet de hoop dat het nog gaat verbeteren. Samen fietsen is dus altijd een uitdaging, wij zeggen altijd mijn kant en jouw kant haha.
Ik heb wel eens gelezen dat het samenhangt met kruipen als kind. Als je als kind niet hebt gekropen, kan het zijn dat je meer moeite hebt met links/rechts. Bij mij klopt het, maar dat is N=1.
En dat met het alfabet heb ik inderdaad ook @grace.
Er werd net keihard op de deur van de buurvrouw gebonkt en aangebeld. Ze deed niet open. Toen werd er keihard op mijn deur gebonkt en drie keer aan gebeld. Ik was aan het sporten dus ik loop mega geĆÆrriteerd naar de deur terwijl ik 'jezus christus doe rustig!!ā roep. De deur stond open op de haak en ik riep nog: wie doet dat?? Maar het was dus politie oepss sta ik daar in mān roze legging en sportbh ![]()
OkƩ maar waarom kwamen ze
Oke dat gingen ze dus niet tegen me zeggen. Flauw he.
![]()
![]()
![]()
Ach, wat vreselijkā¦heel veel sterkte met dit grote verdriet.
Ik heb trek in een bamischijf. Ik vind bamischijf met mayo echt underrated
Ik heb mn nieuwe telefoon geĆÆnstalleerd en word gewoon misselijk van hoe helder het scherm is.
En waarom zit de url balk onderaan???
Net zoals kaassoufle met satesaus ![]()
Ken je aanpassen, google ekkes