Wat je even kwijt wil #60

Instellingen > Safari > Één tabblad

4 likes

@Fukaeri hoe gaat het met je?

2 likes

En @mikselke heerlijk dankjewel​:sparkles::sparkles::sparkles:

3 likes

Lief dat je ernaar vraagt! Het ging even wat beter, dus ik ben gelukkig weer een aantal dagen uit het ziekenhuis, maar nu wordt de pijn weer erger. Ze weten nog steeds niet zeker wat het is. Morgen weer een afspraak in het ziekenhuis, dan hoop ik weer iets meer te weten. Vind het vooral heel spannend dat niemand weet wat het is en hoe lang het nog gaat duren (en of het behandeld moet worden, krijg nu alleen superzware pijnstilling)

14 likes

ik heb dit met oost en west, voel me echt een kneus als ik dan dat rondje zit te maken om bij oost of west uit te komen incl hoofd- en soms ook handbewegingen

30 likes

Haha ik ben me zo bewust nu ik dat allemaal lees dat ik het zowel met links-rechts, west-oost, én het alfabet heb :smiling_face_with_tear:

11 likes

En met tafeltjes ook trouwens, zet mij maar weer in groep 3

7 likes

@Lentex mogen we even met zn alle op een zaterdag middag weer een groep 3 opfris lesje.

8 likes

Ik was van de week bij een kliniek voor mijn fronsrimpel en die arts vroeg toen of ik er ook al eens aan had gedacht om mijn hele voorhoofd mee te nemen. Nee had ik nog nooit aan gedacht, totdat jij er over begon trut.

13 likes

Natuurlijk, gezellig. Maare tafeltjes doen we niet aan in groep 3, dat komt wel in groep 4. Links, rechts, sommen tot 20 en lezen wel. Wees welkom, ik heb ruim 30 tafels en stoelen en een huishoek, aanmelden via PB en neem je eigen lunchpakketje mee

30 likes

Ah ja ik heb vooral een lesje links en rechts nodig. En die huishoek klinkt ook wel leuk.

1 like

Ooooh jaaa, hoe heette dit ook alweer? Ik haalde er ook vaak een bagel en ze hadden ook een super lekker smoothie met dadel en noten. En een vegetarisch saucijzenbroodje met seitan!

1 like

Heb ook een knikkerbaan en bouwhoek. Lesje links rechts komt goed, doen we meteen ff dansje tussendoor (snollebollekes met links rechts, echt gebeurd toen ik die les echt deed).

4 likes

Door jouw bericht moet ik er aan denken dat er vroeger (ik denk ook 2007-2009 ofzo) bij de AH to Go een heel lekker broodje tonijn met tomaat was. Kon me er zooo op verheugen als ik lang met de trein moest, dat ik die dan mocht kopen. En ineens was ie uit het assortiment! :weary:

3 likes

En ik wil graag schrijfles met zo’n schriftje. Vorige week deed mijn Digibord het niet en moest ik met de hand improviseren. Ik schaamde mij kapot voor mijn totaal onleesbare handschrift.

En weer analoog klok leren kijken. Ik kan het anderen uitleggen hoe het moet maar zelf niet vertellen hoe laat het is.

5 likes

Ik vind dit zo’n mooi berichtje, zo lief, heel erg bedankt voor dit. Het verwoord zo goed wat ik voel.

Verder aan iedereen sowieso bedankt voor alle lieve reacties, ik voel me vreselijk maar al die reacties zien gaf mij een heel fijn gevoel. :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Ik had vanochtend een error toen ik hoorde dat Jack Daniels uit de kast is gekomen. Die man is dood, is ie postuum uit de kast gekomen of bedoelen ze echt de whiskey?
Het is Jake Daniels, een voetballer :nerd_face:

8 likes

Ja, die smoothie! En de brownie en banana bread waren ook lekker. Hoe heette het nou…

Edit: Shakies!

2 likes

Ik dacht dat je het over de whisky had. Tuurlijk komt het dan uit de kast, meestal staan die flessen in een soort kast.

21 likes

Haha zo had ik hem nog niet opgevat, wel logischer dan denken dat een whiskey merk zichzelf homoseksueel verklaard. :sweat_smile:

2 likes