Ach, wat vreselijk…heel veel sterkte met dit grote verdriet.
Het is wel pas de eerste dag na het weekend he? Als in, wie weet staat het er nu niet zo somber voor als het lijkt. Wie weet hebben ze eerst voor onderling een overleg gepland oid, wil de chef en hoofdredactie eerst verhaal halen bij de journalist erover? Dat hoop ik althans dat het door zoiets is of door drukte oid. Zoals door iemand anders gezegd, zij zitten lijkt me ook ook niet te wachten op dusdanig handelen vd journalist.
Die journalist is wel echt een lapzwans dat ie ondanks meerdere verzoeken het artikel alsnog niet terug wil trekken. Al was ie dat al door hoe ie dat hele artikel/interview aangepakt heeft, knap staaltje journalistiek hoor, van te voren al bedenken waar alles op neer moet komen ongeacht wat de geïnterviewde vertelt
Ik duim iig voor je dat je snel wat hoort en het uiteindelijk met een sisser zal aflopen
Ik heb trek in een bamischijf. Ik vind bamischijf met mayo echt underrated
Ik heb mn nieuwe telefoon geïnstalleerd en word gewoon misselijk van hoe helder het scherm is.
En waarom zit de url balk onderaan???
Net zoals kaassoufle met satesaus
Ken je aanpassen, google ekkes
Instellingen > Safari > Één tabblad
Lief dat je ernaar vraagt! Het ging even wat beter, dus ik ben gelukkig weer een aantal dagen uit het ziekenhuis, maar nu wordt de pijn weer erger. Ze weten nog steeds niet zeker wat het is. Morgen weer een afspraak in het ziekenhuis, dan hoop ik weer iets meer te weten. Vind het vooral heel spannend dat niemand weet wat het is en hoe lang het nog gaat duren (en of het behandeld moet worden, krijg nu alleen superzware pijnstilling)
ik heb dit met oost en west, voel me echt een kneus als ik dan dat rondje zit te maken om bij oost of west uit te komen incl hoofd- en soms ook handbewegingen
Haha ik ben me zo bewust nu ik dat allemaal lees dat ik het zowel met links-rechts, west-oost, én het alfabet heb
En met tafeltjes ook trouwens, zet mij maar weer in groep 3
Ik was van de week bij een kliniek voor mijn fronsrimpel en die arts vroeg toen of ik er ook al eens aan had gedacht om mijn hele voorhoofd mee te nemen. Nee had ik nog nooit aan gedacht, totdat jij er over begon trut.
Natuurlijk, gezellig. Maare tafeltjes doen we niet aan in groep 3, dat komt wel in groep 4. Links, rechts, sommen tot 20 en lezen wel. Wees welkom, ik heb ruim 30 tafels en stoelen en een huishoek, aanmelden via PB en neem je eigen lunchpakketje mee
Ah ja ik heb vooral een lesje links en rechts nodig. En die huishoek klinkt ook wel leuk.
Ooooh jaaa, hoe heette dit ook alweer? Ik haalde er ook vaak een bagel en ze hadden ook een super lekker smoothie met dadel en noten. En een vegetarisch saucijzenbroodje met seitan!
Heb ook een knikkerbaan en bouwhoek. Lesje links rechts komt goed, doen we meteen ff dansje tussendoor (snollebollekes met links rechts, echt gebeurd toen ik die les echt deed).
Door jouw bericht moet ik er aan denken dat er vroeger (ik denk ook 2007-2009 ofzo) bij de AH to Go een heel lekker broodje tonijn met tomaat was. Kon me er zooo op verheugen als ik lang met de trein moest, dat ik die dan mocht kopen. En ineens was ie uit het assortiment!