Ik zie er zo tegenop te gaan werken vandaag. Zo zo zo geen zin dat ik er maagpijn van krijg.
Ik ben ongesteld en met dit benauwde weer voelt het dan altijd nog erger ![]()
Goeiemorgen. Kwam net een buurvrouw tegen die vroeg âheb je nachtdienst gehad?â
Aka je ziet eruit als je de hele nacht niet hebt geslapen.
![]()
Wat zei jij; met een baby heb je elke nacht nachtdienst. ![]()
Ik na allerhande google sessies: âik heb minstens nierbekkenontsteking of een alvleesklierontstekingâ (of kanker uiteraard). Huisarts: je rug zit vast door de stress. PRIMA! Ok ook niet fijn maar liever dat dan een ontsteking.
Google Translate laten spreken
. Maar sterkte.
Wat is braken met een lege maag toch intens. Het lijf probeert echt met alle kracht iets naar buiten te werken dat er niet is. Kap gewoon, gvd
Ja bah dan zit je van dat gal te spugen toch. Sterkte
Waaaaaarom zijn er zoveel mensen in winterjas? Het is hartstikke benauwd. Of zweten deze mensen niet?
Er is hier een of andere 50+ fietstocht gaande en al die mensen zitten in dikke jassen en lange broeken op hun fiets terwijl het zweet bij mij langs mân slapen loopt. Het idee om in die kleding te moeten zitten geeft me echt de zenuwen ![]()
Ja echt hoor! Een dun jasje kan ik nog wel begrijpen, maar dons-, bont- en teddyjassen gaan me te ver
Ik dacht dat het niet zo warm was tot ik ging stofzuigen, zweet druipt van mn gezichtđ¤Ł
Ik wissel elke dag van âmijn werk valt wel meeâ tot âhoeveel maanden tot mijn contract voorbij isâ. ![]()
Dat doet echt fysiek pijn aan je maag hè. Wat mij hielp is om wat slokjes water te nemen, omdat er dan in elk geval iets maar buiten komt. Een heel naar gevoel ![]()
We got it! Omggggg
Als Jumbo zo doorgaat zijn ze straks de duurste A merk supermarkt die er is. Mijn tandpasta was 1.22 en is nu 1.99 (!!!) bij de Jumbo maar bij de AH is het nu 1.39 geworden. Dit kan toch niet. Heb het ook teruggebracht toen ik het op de bon zag staan. :â) Dit slaat werkelijk nergens op.
Edit: Het is letterlijk bij iedere andere A merk supermarkt gewoon een stuk goedkoper.
Schijnbaar brengen de Belingaâs liedjes uit? Net maar eentje gebruikt voor een les over signaalwoorden omdat de studenten het draaiden ![]()
Kan ook aan jouw Jumbo liggen. Elke locatie heeft weer andere prijzen ivm ligging, concurrentie en franchise
Hopelijk is deze dag snel voorbij. Ik voel een lichte behoefte opkomen om alles op mn werk kapot te slaan met een grote hamer.
Op de Jumbo site is het ook 1.99 en in de winkel ook.