Wat je even kwijt wil #60

En ik wil graag schrijfles met zo’n schriftje. Vorige week deed mijn Digibord het niet en moest ik met de hand improviseren. Ik schaamde mij kapot voor mijn totaal onleesbare handschrift.

En weer analoog klok leren kijken. Ik kan het anderen uitleggen hoe het moet maar zelf niet vertellen hoe laat het is.

5 likes

Ik vind dit zo’n mooi berichtje, zo lief, heel erg bedankt voor dit. Het verwoord zo goed wat ik voel.

Verder aan iedereen sowieso bedankt voor alle lieve reacties, ik voel me vreselijk maar al die reacties zien gaf mij een heel fijn gevoel. :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Ik had vanochtend een error toen ik hoorde dat Jack Daniels uit de kast is gekomen. Die man is dood, is ie postuum uit de kast gekomen of bedoelen ze echt de whiskey?
Het is Jake Daniels, een voetballer :nerd_face:

8 likes

Ja, die smoothie! En de brownie en banana bread waren ook lekker. Hoe heette het nou…

Edit: Shakies!

2 likes

Ik dacht dat je het over de whisky had. Tuurlijk komt het dan uit de kast, meestal staan die flessen in een soort kast.

21 likes

Haha zo had ik hem nog niet opgevat, wel logischer dan denken dat een whiskey merk zichzelf homoseksueel verklaard. :sweat_smile:

2 likes

Ik zie er zo tegenop te gaan werken vandaag. Zo zo zo geen zin dat ik er maagpijn van krijg.

7 likes

Ik ben ongesteld en met dit benauwde weer voelt het dan altijd nog erger :persevere:

2 likes

Goeiemorgen. Kwam net een buurvrouw tegen die vroeg ‘heb je nachtdienst gehad?’

Aka je ziet eruit als je de hele nacht niet hebt geslapen.

:+1:t3:

10 likes

Wat zei jij; met een baby heb je elke nacht nachtdienst. :+1:

6 likes

Ik na allerhande google sessies: ‘ik heb minstens nierbekkenontsteking of een alvleesklierontsteking’ (of kanker uiteraard). Huisarts: je rug zit vast door de stress. PRIMA! Ok ook niet fijn maar liever dat dan een ontsteking.

6 likes

Google Translate laten spreken :stuck_out_tongue_winking_eye:. Maar sterkte.

4 likes

Wat is braken met een lege maag toch intens. Het lijf probeert echt met alle kracht iets naar buiten te werken dat er niet is. Kap gewoon, gvd

4 likes

Ja bah dan zit je van dat gal te spugen toch. Sterkte

3 likes

Waaaaaarom zijn er zoveel mensen in winterjas? Het is hartstikke benauwd. Of zweten deze mensen niet?

2 likes

Er is hier een of andere 50+ fietstocht gaande en al die mensen zitten in dikke jassen en lange broeken op hun fiets terwijl het zweet bij mij langs m’n slapen loopt. Het idee om in die kleding te moeten zitten geeft me echt de zenuwen :scream:

2 likes

Ja echt hoor! Een dun jasje kan ik nog wel begrijpen, maar dons-, bont- en teddyjassen gaan me te ver

1 like

Ik dacht dat het niet zo warm was tot ik ging stofzuigen, zweet druipt van mn gezicht🤣

3 likes

Ik wissel elke dag van “mijn werk valt wel mee” tot “hoeveel maanden tot mijn contract voorbij is”. :joy:

15 likes

Dat doet echt fysiek pijn aan je maag hè. Wat mij hielp is om wat slokjes water te nemen, omdat er dan in elk geval iets maar buiten komt. Een heel naar gevoel :persevere:

2 likes