We got it! Omggggg
Als Jumbo zo doorgaat zijn ze straks de duurste A merk supermarkt die er is. Mijn tandpasta was 1.22 en is nu 1.99 (!!!) bij de Jumbo maar bij de AH is het nu 1.39 geworden. Dit kan toch niet. Heb het ook teruggebracht toen ik het op de bon zag staan. :ā) Dit slaat werkelijk nergens op.
Edit: Het is letterlijk bij iedere andere A merk supermarkt gewoon een stuk goedkoper.
Schijnbaar brengen de Belingaās liedjes uit? Net maar eentje gebruikt voor een les over signaalwoorden omdat de studenten het draaiden
Kan ook aan jouw Jumbo liggen. Elke locatie heeft weer andere prijzen ivm ligging, concurrentie en franchise
Hopelijk is deze dag snel voorbij. Ik voel een lichte behoefte opkomen om alles op mn werk kapot te slaan met een grote hamer.
Op de Jumbo site is het ook 1.99 en in de winkel ook.
Jaa van t weekend ff verder kijken idd.
Oooo was jij dat!
Haha ja! En vorige maand weer 50 euro gewonnen haha š«¶
Ik wil vast mān excuses aanbieden voor als iemand van hier straks bij me in het vliegtuig zit. Kom na 7 maanden uit de jungle en heb alleen maar kleding met schimmel, ringworm op mān handen en een dubieuze infectie in mān oor. Straks bij de duty free maar even parfum testen haha.
Haha, een collega van mān vriend is hier bij mij thuis en ze moest een belangrijke online presentatie geven voor veel mensen. Ik zit in de kamer naast haar en hoor mijn hond die bij haar in de woonkamer ligt keihard door de presentatie heen dromen
Ik wil eigenlijk ook graag outfits delen op het forum want soms zie ik er gewoon fabulous uit maar ik wil echt niet herkend worden. Dilemma
Pics or it didnāt happen!
Ik ging net voor mijn stupid walk naar buiten maar de zon was zo lekker dat ik vooral op een bankje vol in de zon heb gezeten
Is ook goed voor je stupid mental health!
Fabulous als in gala jurk. Of als in forum fabulous aka saai gestreept shirt en skinny jeans
Haren laten doen, make up opgedaan en dan zo omkleden in onze trouwkleding en dan fotoās maken
Zin in!
De forum-opa uitspraak āNeem geen voorschot op je verdriet,ā heb ik weer heel hard nodig vandaag.
Weer ontzettend rot nieuws gehad over mijn moeder.
Ik heb zoān zin om eten te bestellen maar de straat is opengebroken en ik wil het de bezorger niet aandoen om helemaal om te moeten rijden met een vage routebeschrijving van mij in de comments. Dus ik ga zo toch maar iets koken