Wat je even kwijt wil #60

We got it! Omggggg

73 likes

Als Jumbo zo doorgaat zijn ze straks de duurste A merk supermarkt die er is. Mijn tandpasta was 1.22 en is nu 1.99 (!!!) bij de Jumbo maar bij de AH is het nu 1.39 geworden. Dit kan toch niet. Heb het ook teruggebracht toen ik het op de bon zag staan. :’) Dit slaat werkelijk nergens op.

Edit: Het is letterlijk bij iedere andere A merk supermarkt gewoon een stuk goedkoper.

7 likes

Schijnbaar brengen de Belinga’s liedjes uit? Net maar eentje gebruikt voor een les over signaalwoorden omdat de studenten het draaiden :joy:

1 like

Kan ook aan jouw Jumbo liggen. Elke locatie heeft weer andere prijzen ivm ligging, concurrentie en franchise

4 likes

Hopelijk is deze dag snel voorbij. Ik voel een lichte behoefte opkomen om alles op mn werk kapot te slaan met een grote hamer.

11 likes

Op de Jumbo site is het ook 1.99 en in de winkel ook.

1 like

Jaa van t weekend ff verder kijken idd.

5 likes

Oooo was jij dat!

6 likes

Haha ja! En vorige maand weer 50 euro gewonnen haha 🫶

5 likes

Ik wil vast m’n excuses aanbieden voor als iemand van hier straks bij me in het vliegtuig zit. Kom na 7 maanden uit de jungle en heb alleen maar kleding met schimmel, ringworm op m’n handen en een dubieuze infectie in m’n oor. Straks bij de duty free maar even parfum testen haha.

52 likes

Haha, een collega van m’n vriend is hier bij mij thuis en ze moest een belangrijke online presentatie geven voor veel mensen. Ik zit in de kamer naast haar en hoor mijn hond die bij haar in de woonkamer ligt keihard door de presentatie heen dromen :joy:

5 likes

Ik wil eigenlijk ook graag outfits delen op het forum want soms zie ik er gewoon fabulous uit maar ik wil echt niet herkend worden. Dilemma

4 likes

Pics or it didn’t happen!

1 like

Ik ging net voor mijn stupid walk naar buiten maar de zon was zo lekker dat ik vooral op een bankje vol in de zon heb gezeten :sunglasses:

22 likes

Is ook goed voor je stupid mental health!

11 likes

Fabulous als in gala jurk. Of als in forum fabulous aka saai gestreept shirt en skinny jeans

8 likes

Haren laten doen, make up opgedaan en dan zo omkleden in onze trouwkleding en dan foto’s maken :sunglasses:
Zin in!

45 likes

De forum-opa uitspraak ā€œNeem geen voorschot op je verdriet,ā€ heb ik weer heel hard nodig vandaag.

Weer ontzettend rot nieuws gehad over mijn moeder. :disappointed_relieved:

34 likes

Sticker op je kop plakken

@Soy.peor I feel very attacked right now

2 likes

Ik heb zo’n zin om eten te bestellen maar de straat is opengebroken en ik wil het de bezorger niet aandoen om helemaal om te moeten rijden met een vage routebeschrijving van mij in de comments. Dus ik ga zo toch maar iets koken :sob:

4 likes