Misschien kun je nog wat met de 7 zekerheden, volgens mij passen ze de prijs dan aan
Sterkte
Gvd ik werk echt teveel in mijn leven man. Eigenlijk is alles wat ik wil in het leven gewoon een kopje koffie drinken in de tuin (die ik niet heb of kan betalen) met een hond aan mijn voeten. Heb uitgerekend wanneer ik FIRE kan zijn en dat is op mijn 65e
We hadden dus echt 10 dagen lang een zwerfkat die bij ons vakantiehuisje langs kwam, ze was zoo lief en leuk en ze kwam élke dag knuffelen en lag de hele dagbij ons.
En nu zijn we daar weg dus we gaan haar nooit meer zien. En ik ben letterlijk aan het janken daarom zo gehecht geraakt aan dat beestje. En nu is het klaar. En dan zie ik foto’s en pff letterlijk janken.
Nu een week geleden sinds ik op m’n bek ben gegaan maar die gekneusde rib doet nog precies zoveel pijn, schijnt dat het wel tot 12 weken kan duren voor het genezen is.
Ik ben niet kleinzerig en ik doe gewoon alles wat ik moet doen maar ik baal echt zo hard elke dag. Moest er echt ff van janken vandaag, dag in dag uit diezelfde klotepijn. Het is denk ik de plek, dat het precies in je romp/core zo’n pijn doet en waaruit je zoveel bewegingen maakt. En ik wil gewoon weer op links slapen
Ik heb zelf gekookt. Het is nasi maar het smaakt naar paella
Ik schaam me echt kapot voor hoe snel ik rood word met sporten. Zeker met dit weer word ik gewoon echt abnormaal rood. De rest staat daar dan na een uur knallen nog steeds met een alles behalve rood gezicht en zonder natte nekharen en ik ben na de warming up al rood Maar nu dus extra erg door het weer en omdat de sportschool geen airco heeft. Trainer kwam ook 10x vragen of het wel goed ging
Gaat gewoon prima hoor, maar zie er gewoon uit alsof ik bijna dood neerval
Gadver ik heb friet gegeten en voel me opgezwollen en gadver ik heb nog altijd een gebroken hart en het is gewoon even een gadver avond
Woohoo ik heb mijn elleboog gebroken vandaag yaaay
Oh nee wat rot. Hoe is dat gebeurd? Moet je nu in het gips?
Daarom heb ik deze op negeer gezet.
O dit klinkt zooo pijnlijk, wat is er gebeurd?
Woooow,
We kregen een preview van onze foto’s die we vanavond hebben genomen voor ons trouwen.
En ze zijn zo ongelooflijk mooi geworden wat we nu al hebben gezien.
Ben er zo blij mee
Ik was vanavond bij een concert van Dua Lipa en ik heb nooit heel veel met haar muziek maar ze was zó goed!
Haha ik wilde er ook net over komen posten! Vind haar muziek altijd wel leuk maar zou mezelf geen echte fan oid noemen maar ik heb echt zó genoten van de show. Voelde me al een paar dagen best wel klote maar dit was echt hele fijne afleiding.
Ps doe mij 1% van haar sex-appeal please haha
Oh zeker geen skinny, maar dagelijks misschien ook geen galajurk Wel veel unieke vintage en tweedehands pareltjes! Heb wel nog ergens een vintage trouwjurk weggestouwd haha
Net wakker en metéén weer ‘my money don’t jiggle jiggle, it foldsss’ in m’n hoofd. Niet nu, Louis
Wat fijn! Hebben ze toch naar je geluisterd?
Beter.
Wat een asshat was dat zeg
@anon37686689 Leuk om te horen, ik ga vanavond naar haar concert, maar ben net als jullie geen mega fan, maar vind wel veel liedjes leuk.