Ik schaam me echt kapot voor hoe snel ik rood word met sporten. Zeker met dit weer word ik gewoon echt abnormaal rood. De rest staat daar dan na een uur knallen nog steeds met een alles behalve rood gezicht en zonder natte nekharen en ik ben na de warming up al rood
Maar nu dus extra erg door het weer en omdat de sportschool geen airco heeft. Trainer kwam ook 10x vragen of het wel goed ging ![]()
![]()
![]()
Gaat gewoon prima hoor, maar zie er gewoon uit alsof ik bijna dood neerval
Gadver ik heb friet gegeten en voel me opgezwollen en gadver ik heb nog altijd een gebroken hart en het is gewoon even een gadver avond
![]()
Woohoo ik heb mijn elleboog gebroken vandaag yaaay ![]()
Oh nee wat rot. Hoe is dat gebeurd? Moet je nu in het gips?
Daarom heb ik deze op negeer gezet.
O dit klinkt zooo pijnlijk, wat is er gebeurd?
Woooow,
We kregen een preview van onze foto’s die we vanavond hebben genomen voor ons trouwen.
En ze zijn zo ongelooflijk mooi geworden wat we nu al hebben gezien.
Ben er zo blij mee ![]()
![]()
Ik was vanavond bij een concert van Dua Lipa en ik heb nooit heel veel met haar muziek maar ze was zó goed!
Haha ik wilde er ook net over komen posten! Vind haar muziek altijd wel leuk maar zou mezelf geen echte fan oid noemen maar ik heb echt zó genoten van de show. Voelde me al een paar dagen best wel klote maar dit was echt hele fijne afleiding.
Ps doe mij 1% van haar sex-appeal please haha
Oh zeker geen skinny, maar dagelijks misschien ook geen galajurk
Wel veel unieke vintage en tweedehands pareltjes! Heb wel nog ergens een vintage trouwjurk weggestouwd haha
Net wakker en metéén weer ‘my money don’t jiggle jiggle, it foldsss’ in m’n hoofd. Niet nu, Louis
Wat fijn! Hebben ze toch naar je geluisterd?
Beter.
Wat een asshat was dat zeg
@anon37686689 Leuk om te horen, ik ga vanavond naar haar concert, maar ben net als jullie geen mega fan, maar vind wel veel liedjes leuk.
Lang leve de jetlag. Na m’n wekker gewoon weer in slaap gevallen, maar sta nu wel 20 minuten na wakker schrikken op het station.
Ook goedemorgen.
Oke bedanktttt.
Bij mij het steeds tussen in a minute imma need a sentimental man or woman to pump me up en my money don’t jiggle jiggle it folds
Ofwel je ging stennis schoppen op Twitter en alleen labiele mensen doen dat. Maar als dat het geval was mocht zo’n artikel, uit ethische overwegingen, ook niet geplaatst worden. Je moet dan je ‘labiele’ geïnterviewde wel in bescherming nemen.
Maar dit is wel seksisme en ableisme ten top.
Op kantoor 8u beginnen: geen probleem
Thuis om 8u beginnen: mission impossible
Chat aangezet en bed weer in ![]()
Ik krijg een dikke envelop met als afzender een postbus dus als ik google bij een gestopt, nikszeggend bedrijf hoort. Hatelijk, ik verwacht niks. Beter is het iets leuks!!
En het verbaast mij eigenlijk niets. Want die hebben al zoveel artsen gesproken en experts, die verslaggever weet het nu onderhand wel beter dan de patiënt zelf.
En oude witte mannen en vooringenomenheid is altijd een top combinatie.