Neee ik moet zo iemand helpen die mij ooit aanschreef met svp, pdf, bvd. Zonder mijn naam of functie te noemen met de artikelen die ze nodig had voor haar onderzoek.Kan ik hier nog onder uit?
Ik had net een salade dressing gemaakt en daarna iets afgewassen. Er lag een druppeltje op mijn hand en ik dacht dat het die dressing was dus likte het op, maar het bleek afwasmiddel te zijn. ![]()
Geen aanrader
Ik heb me vanochtend verslapen
is me echt al jaaaaren niet meer gebeurd.
Na een klote nacht heb ik vanochtend besloten om een dagje te spijbelen van werk en nu al de beste beslissing in weken, looove mijn langzame ochtend
is het dus toch louis theroux???
ik heb die een paar keer voorbij horen komen en ik dacht nog ha ha dat lijkt louis wel
Ik draag een topje vandaag, maar net met een teams vergadering zat iedereen nog met t-shirt of blouse en toen voelde ik mij bloot.
Ik heb zo’n stom pijnlijk blaartje op mijn tong en het enige waar ik nog bezig ben is dat stomme blaartje omdat ik 'm continu voel. Echt hoe kom ik aan die dingen maar vooral hoe kom ik er vanaf.
Ik smelt lichtelijk op kantoor op zolder
en hoor de ventilator ook in mn microfoon dus kan m ook niet recht op me zetten.
Weet iemand of zo’n luchtkoeler werkt?
Ik zit in het zonnetje te lunchen en tjee wat ben ik blij dat de winter voorbij is zeg. Ik moest er even aan wennen maar geniet nu weer zo van dit seizoen
Ja heerliedepeerlie hè
Vandaag mag nog, maar morgen moet je ermee kappen ![]()
Daarmee krijg je maximaal 3 graden van de temperatuur af. Naar mijn mening werkt het niet omdat je meer vocht de lucht in stuurt (en dat is wat het zo drukkend maakt).
Een airconditioning onttrekt juist vocht aan de lucht. Als het een optie is zou ik voor een mobiele airco gaan.
Ok ik zat misschien 20 minuten pauze te houden in de zon en nu is mijn arm rood
Smeer je in mensen
Ja ik had precies hetzelfde, vanochtend om half 11, je zou denken dat de zon nog niet zo fel is dan maar toch wel ![]()
Zit nu dus op een bankje in de schaduw in een parkje een broodje te eten, lopen hier ook ganzen rond, komt er een gans serieus op een halve meter afstand voorbij lopen, gatsie vind dat zo eng, ze zijn zo groot ![]()
Ja vet irritant heb dat steeds vaker, hou op. Gister volgde ik ineens een vage zodiac sign insta, ben ik nu gehackt door Mark Zuckerberg??!!!;!¡¡¿ Xoxo onzekere boogschutter
Waren al buren maar zoals mijn bejaarde buurman. Die man is ergens midden in de 80 maar hij is zo lief en altijd mega vrolijk.
Ik had al een paar dagen een vuilniszak bij de voordeur staan omdat ik gewoon te lui was. Klopt die man gisteren op mijn raam terwijl hij met zijn pasje staat te zwaaien dus ik zeg nee nee niet nodig! Maar hij wilde het heel graag voor mij doen. Ik denk dat hij dacht dat ik mijn pasje kwijt was dus voor ik verder nog meer kon zeggen liep hij al vrolijk met mijn vuilniszak naar de container.
'S avonds kwam er iemand eindelijk mijn grasmaaien maar we hadden geen hark om het gras bij elkaar te harken. Dus mijn buurman komt met zijn container en hark naar mijn tuin en zegt ‘zitten en stil jij!’ ik zo nee niet nodig hoor dat hoef je echt niet te doen. Zegt hij ‘jawel want in Angola zijn je buren je familie en ik heb leuke muziek op’.
![]()
(Hij is wel nog mega fit voor zijn leeftijd hoor. Denk omdat hij altijd bezig is)
Hahah no my ex husband. Wat een chaos ![]()
Tiffany is echt niet normaal goed, gemaakt voor reality tv
Jeeej ik kreeg vandaag te horen dat wanneer mn nieuwe collega goed is ingewerkt ik eindelijk 1 dag minder mag werken pff.
Ik vind t zo irri dat boomers dan reageren met " Je verdient dan wel minder hoor…"
Ja je hebt gelijk ouwe lekker mezelf 9 uur extra de pleuris in werken voor 20 euro meer phoephoe wat een geld.