Wat je even kwijt wil #60

Lang leve de jetlag. Na m’n wekker gewoon weer in slaap gevallen, maar sta nu wel 20 minuten na wakker schrikken op het station.:+1:t3: Ook goedemorgen.

2 likes

Oke bedanktttt.

Bij mij het steeds tussen in a minute imma need a sentimental man or woman to pump me up en my money don’t jiggle jiggle it folds

13 likes

Jeeezus ‘te emotioneel’. Grrr echt je bloed gaat ervan koken gewoon. Laat dan maar weer zien dat ze je echt niet serieus nemen hè. Nou, gelukkig is het nu achter de rug!

23 likes

Ofwel je ging stennis schoppen op Twitter en alleen labiele mensen doen dat. Maar als dat het geval was mocht zo’n artikel, uit ethische overwegingen, ook niet geplaatst worden. Je moet dan je ‘labiele’ geïnterviewde wel in bescherming nemen.

Maar dit is wel seksisme en ableisme ten top.

21 likes

Op kantoor 8u beginnen: geen probleem
Thuis om 8u beginnen: mission impossible

Chat aangezet en bed weer in :sleeping:

22 likes

Ik krijg een dikke envelop met als afzender een postbus dus als ik google bij een gestopt, nikszeggend bedrijf hoort. Hatelijk, ik verwacht niks. Beter is het iets leuks!!

1 like

En het verbaast mij eigenlijk niets. Want die hebben al zoveel artsen gesproken en experts, die verslaggever weet het nu onderhand wel beter dan de patiënt zelf.

En oude witte mannen en vooringenomenheid is altijd een top combinatie.

1 like

Neee ik moet zo iemand helpen die mij ooit aanschreef met svp, pdf, bvd. Zonder mijn naam of functie te noemen met de artikelen die ze nodig had voor haar onderzoek.Kan ik hier nog onder uit?

11 likes

Ik had net een salade dressing gemaakt en daarna iets afgewassen. Er lag een druppeltje op mijn hand en ik dacht dat het die dressing was dus likte het op, maar het bleek afwasmiddel te zijn. :soap::face_vomiting: Geen aanrader

34 likes

Ik heb me vanochtend verslapen :grimacing: is me echt al jaaaaren niet meer gebeurd.

2 likes

Na een klote nacht heb ik vanochtend besloten om een dagje te spijbelen van werk en nu al de beste beslissing in weken, looove mijn langzame ochtend

29 likes

is het dus toch louis theroux???
ik heb die een paar keer voorbij horen komen en ik dacht nog ha ha dat lijkt louis wel

1 like

Ik draag een topje vandaag, maar net met een teams vergadering zat iedereen nog met t-shirt of blouse en toen voelde ik mij bloot.

2 likes

Ik heb zo’n stom pijnlijk blaartje op mijn tong en het enige waar ik nog bezig ben is dat stomme blaartje omdat ik 'm continu voel. Echt hoe kom ik aan die dingen maar vooral hoe kom ik er vanaf.

1 like

Ik smelt lichtelijk op kantoor op zolder :sob: en hoor de ventilator ook in mn microfoon dus kan m ook niet recht op me zetten.

Weet iemand of zo’n luchtkoeler werkt?

3 likes

Ik zit in het zonnetje te lunchen en tjee wat ben ik blij dat de winter voorbij is zeg. Ik moest er even aan wennen maar geniet nu weer zo van dit seizoen

9 likes

Ja heerliedepeerlie hè

1 like

Vandaag mag nog, maar morgen moet je ermee kappen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Daarmee krijg je maximaal 3 graden van de temperatuur af. Naar mijn mening werkt het niet omdat je meer vocht de lucht in stuurt (en dat is wat het zo drukkend maakt).
Een airconditioning onttrekt juist vocht aan de lucht. Als het een optie is zou ik voor een mobiele airco gaan.

Ok ik zat misschien 20 minuten pauze te houden in de zon en nu is mijn arm rood :smiling_face_with_tear: Smeer je in mensen

2 likes