Sylvana is the bomb
Ik haat haat haat huishoudfolie!
Zo!
Eeeeeeey Franske hier
Aangezien het binnen bloedheet is vind ik het een mooie tijd om te stoppen met werken en het terras op te gaan ![]()
Een leuk weetje voor de volgende keer, Jumbo geeft de laagste prijsgarantie t.a.v. geselecteerde winkels in de omgeving.
Als je kan aantonen (met bon geloof ik) dat hetzelfde A-merkproduct goedkoper is elders, krijg je het product gratis. Heb het een keer uitgetest en het werkte
Als je zoekt op Jumbo en laagste prijsgarantie kan je het ook op de website vinden.
Ik zit in een kindvrij resort met alleen maar bejaarden en het is zo heerlijk rustig. Dit ga ik vaker doen.
Ik ga heerlijk hetzelfde nu doen, ben er helemaal klaar mee voor vandaag.
Ik zou je nieuwe âtwitterfameâ gewoon gebruiken om over long COVID mistanden in de journalistiek te hebben. Maar daar moet je net zin/energie voor hebben.
Iemand op twitter deelde een erg kwetsbaar draadje over hoe long covid haar leven ingrijpend heeft verandert, krijgt een witte man het voor elkaar om dit als reactie te sturen:
Hoe krijg je het je vingers uit
#howcanImakethisaboutme
Zulke oude mensen zijn mijn lievelings. Niet die zure Jannen die je al boos aankijken als 1 grasspriet verkeerd ligt in de voortuin.
Ik heb dus in mijn postwijk 3 flats voor oudere mensen en er komt ook altijd zoân oudere mevrouw met kranten. Dus die stond van de week tegen mij: âHĂ©, joh! Wat heb je veel post! HĂ© joh!â
Stonden 2 oudere mannen buiten en zegt 1 van de 2 tegen haar: âDoe eens beleefd tegen haar (mij), je hebt niet met haar geknikkerd.â ![]()
Ik moest hier iets te hard om lachen ![]()
Ik helemaal happy omdat mn sport instructeur had gebelt. Ik dacht yes t gaat niet door. Maar toen zei ik dat ik al op t station stond met mn domme hoofd. En toen had hij zoiets van nja laat het dan maar door gaan⊠zuuuucht.
Haha achja het js voor een goed doel en ik heb mn leuke fel roze korte legging aan dus wr gaan er voor.
Doe ât voor de dopamine
Ik fietste langs het restaurant van First Dates en ze gaan de kersteditie opnemen
Allemaal dennenbomen met kerstballen voor de gevel
Hahaha net met deze temperaturen ![]()
Ik: Tijd om weer iets aan mijn overgewicht te doen.
Ook ik: Voor de lol meedoen aan een wedstrijd bij de lokale bakker omdat ik toch nooit iets win, en een tas(!) vol koek winnen. ![]()
Uitdelen aan familie dan maar.
Het is een teken
Om het lijnen nog even uit te stellen tot de tas leeg is? ![]()
Ja