Wat je even kwijt wil #60

Ja ik had precies hetzelfde, vanochtend om half 11, je zou denken dat de zon nog niet zo fel is dan maar toch wel :sob:

Zit nu dus op een bankje in de schaduw in een parkje een broodje te eten, lopen hier ook ganzen rond, komt er een gans serieus op een halve meter afstand voorbij lopen, gatsie vind dat zo eng, ze zijn zo groot :scream:

3 likes

Ja vet irritant heb dat steeds vaker, hou op. Gister volgde ik ineens een vage zodiac sign insta, ben ik nu gehackt door Mark Zuckerberg??!!!;!ÂĄÂĄÂż Xoxo onzekere boogschutter

1 like

Waren al buren maar zoals mijn bejaarde buurman. Die man is ergens midden in de 80 maar hij is zo lief en altijd mega vrolijk.

Ik had al een paar dagen een vuilniszak bij de voordeur staan omdat ik gewoon te lui was. Klopt die man gisteren op mijn raam terwijl hij met zijn pasje staat te zwaaien dus ik zeg nee nee niet nodig! Maar hij wilde het heel graag voor mij doen. Ik denk dat hij dacht dat ik mijn pasje kwijt was dus voor ik verder nog meer kon zeggen liep hij al vrolijk met mijn vuilniszak naar de container.

'S avonds kwam er iemand eindelijk mijn grasmaaien maar we hadden geen hark om het gras bij elkaar te harken. Dus mijn buurman komt met zijn container en hark naar mijn tuin en zegt ‘zitten en stil jij!’ ik zo nee niet nodig hoor dat hoef je echt niet te doen. Zegt hij ‘jawel want in Angola zijn je buren je familie en ik heb leuke muziek op’.

:cry: :heart: :heart:

(Hij is wel nog mega fit voor zijn leeftijd hoor. Denk omdat hij altijd bezig is)

56 likes

Dit is echt mijn favoriete tv moment ooit. Elke keer weer janken van het lachen. Gitzwart dit.

10 likes

Hahah no my ex husband. Wat een chaos :joy:

6 likes

Tiffany is echt niet normaal goed, gemaakt voor reality tv

9 likes

Jeeej ik kreeg vandaag te horen dat wanneer mn nieuwe collega goed is ingewerkt ik eindelijk 1 dag minder mag werken pff.

Ik vind t zo irri dat boomers dan reageren met " Je verdient dan wel minder hoor
"
Ja je hebt gelijk ouwe lekker mezelf 9 uur extra de pleuris in werken voor 20 euro meer phoephoe wat een geld.

29 likes

Sylvana is the bomb

4 likes

Ik haat haat haat huishoudfolie!

Zo!

7 likes
15 likes

Eeeeeeey Franske hier

2 likes

Aangezien het binnen bloedheet is vind ik het een mooie tijd om te stoppen met werken en het terras op te gaan :partying_face:

6 likes

Een leuk weetje voor de volgende keer, Jumbo geeft de laagste prijsgarantie t.a.v. geselecteerde winkels in de omgeving.

Als je kan aantonen (met bon geloof ik) dat hetzelfde A-merkproduct goedkoper is elders, krijg je het product gratis. Heb het een keer uitgetest en het werkte :grin: Als je zoekt op Jumbo en laagste prijsgarantie kan je het ook op de website vinden.

3 likes

Ik zit in een kindvrij resort met alleen maar bejaarden en het is zo heerlijk rustig. Dit ga ik vaker doen.

46 likes

Toont wel weer aan hoe kortzichtig hij erin stond. Want long covid moet wel psychisch zijn en mensen met iets psychisch zijn natuurlijk standaard labiel :roll_eyes: Weet hij als geen ander natuurlijk als zorg-verslaggever :upside_down_face:

Sowieso, wat valt er te overleggen met C-support over JOUW besluit? Jij bent een volwassen vrouw, C-support heeft niks te zeggen over waar jij wel of niet aan meewerkt, of jij je terugtrekt of niet. Echt, mijn handen zouden echt gaan jeuken om ook hier weer een punt van te maken, al snap ik door mijn eigen situatie heel goed dat dit dingen zijn waar je de energie eigenlijk helemaal niet voor hebt. En als je er toch iets mee doet uit principe, dat je er toch niet uithaalt wat je wilt, dus dan ook nog dubbel verspilde energie, maar argh. Blij voor je iig dat je je geen zorgen meer hoeft te maken of dat artikel plots opduikt!

15 likes

Ja ik zou misschien zelf nog één korte afsluitende mail sturen met dat zijn aanpak, en wederom stigmatiserende (kortzichtige) dingen niet oke zijn, en dat je hoopt dat hij, helemaal gezien zijn beroep, zich in de toekomst beter zal verdiepen in de materie en daarbij de mensen waar ie over schrijft. Plus dat ie op een dag beide met een meer open ipv vooringenomen blik zal benaderen.

Vooral omdat het voor mezelf niet als “afgesloten” zou voelen omdat iemand ermee weer zoveel ergernissen mee achterlaat, en zoals jij ook zegt ik het belangrijk vind om me tegen/over dit soort dingen en mensen uit te blijven spreken. Ik zou het zelf denk ik niet kunnen laten, ook omdat het anders aan me blijft vreten ofzo.

8 likes

Ik ga heerlijk hetzelfde nu doen, ben er helemaal klaar mee voor vandaag.

1 like

Ik zou je nieuwe ‘twitterfame’ gewoon gebruiken om over long COVID mistanden in de journalistiek te hebben. Maar daar moet je net zin/energie voor hebben.

2 likes

Iemand op twitter deelde een erg kwetsbaar draadje over hoe long covid haar leven ingrijpend heeft verandert, krijgt een witte man het voor elkaar om dit als reactie te sturen:

Hoe krijg je het je vingers uit :clown_face: #howcanImakethisaboutme

9 likes

Zulke oude mensen zijn mijn lievelings. Niet die zure Jannen die je al boos aankijken als 1 grasspriet verkeerd ligt in de voortuin.

Ik heb dus in mijn postwijk 3 flats voor oudere mensen en er komt ook altijd zo’n oudere mevrouw met kranten. Dus die stond van de week tegen mij: ‘HĂ©, joh! Wat heb je veel post! HĂ© joh!’
Stonden 2 oudere mannen buiten en zegt 1 van de 2 tegen haar: ‘Doe eens beleefd tegen haar (mij), je hebt niet met haar geknikkerd.’ :joy:

7 likes