Omg. We zijn kamperen en mijn vriend is de slaapzak van onze dochter vergeten. Nu moeten wij met z’n tweeën onder een opengeritste slaapzak en een fleecedeken
Brrrr
Ik vrees er ook voor. Gelukkig hebben we kacheltjes
Echt diehard aanbiedingen in de gaten houden. Ik vergelijk best veel en soms is AH in de bonus echt goedkoper dan bijv Lidl als je kijkt naar inhoud etc. Naar inhoud kijken (prijs per kilo/liter) is sowieso wel een tip want soms lijkt iets goedkoper, maar zit er ook minder in of hebben ze verschillende verpakkingen, bv met pijnboompitten. Op insta volg ik PorteRenee en Onebrokegirl. Zij geven soms ook wel fijne tips!
Edit; en kijk ook even in het budget topic, weet niet of je dat al doet. Maar vandaag hebben wij door tips daar kunnen regelen dat we de komende maanden een stuk minder betalen voor onze tv&internet.
Aaah de koolmeesjes in het nestkastje in de tuin hebben baby’s. Hoor zacht gepiep en papa en mama mees vliegen de hele tijd heen en weer met eten.
Ahhh, ik was kijken bij de paardrijles van mijn zusje en na afloop zei ze dat haar paard echt een girlboss was
Als ik het programma van die jeugdzorgtapes kijkt voel ik me echt schuldig dat ik niks met mn diploma heb gedaan.
Toen ik voor corona uit ging ging ik vaak nog een dutje doen. Nu ga ik zowat rechtstreeks door van een lange werkdag. Wat is dit joh is bijna 30 het nieuwe 18 ofzo. Hoe kom ik aan al deze energie.
2 jaar gespaard?
Ik heb het vandaag zo aan de stok gehad met een oude witte man, via de telefoon, was zo boos en in mijn hoofd had ik ook echt Johan Derksen aan de lijn, helemaal toen die “ho ho mevrouw” tegen me zei. Jullie zouden trots op me zijn, maar eindstand is dat ik nu al sinds dat gesprek me afvraag of ik nu een theatrale aansteller ben, terwijl ik rationeel gezien echt 100% in mijn recht stond, echt fucked up hoe dat werkt.
Zodra iemand denigrerend gaat doen ben ik er al klaar mee.
Had ooit eens een makelaar die me aansprak met mevrouwtje.
Huis was gelijk afgeschreven. Doei met je eikel gedrag
Ja, compleet verhaal hoe de man iemand compleet vernedert en misbruikt heeft maar dan vervolgens wel “Ho ho, nu leg je me woorden in de mond mevrouwtje” als je hem op zijn gedrag wijst.
Ik heb net een docu over Jomanda zitten kijken en mijn hoofd ging de hele tijd zo 🫢
Echt te bizar. Helemaal toen er een vrouw haar kind met een beperking aan haar benen ging rondzwaaien
Op Investigation Discovery? Die mensen die daar op tafel lagen en met hun benen gingen bewegen of over de grond gingen kruipen door de muziek, helemaal gek ahahaha
Echt genoten van die docu, zoveel fuckery. Die mensen die nog steeds flesjes “ingestraald water” hebben en oprecht geloven dat als ze er een slok van nemen ze onsterfelijk zijn. Fascinerend.
Hahah jaa! Sommige gingen er echt vol voor. Maar je moest iedereen vooral in zijn waarde laten en niet storen
@Hejira ja en dat voor 1 gulden 50, vet goedkoop voor het eeuwige leven
Komt er volgende week weer een aflevering? Want het eindigde best abrupt.
Ja, er zijn in totaal 4 afleveringen. Er bestaat ook een Videoland documentaire, misschien ga ik die tussendoor kijken
Ooh beter! Ik zit er volgende week weer klaar voor.
Ik ga ook even die op videoland op zoeken!
Edit: volgens mij is die op videoland het zelfde als die op ID! Oh nee is toch anders aan de eerste minuten te zien.
Ik ben mijn bed uitgetrild .Ik heb om 2 uur de politie gebeld voor geluidsoverlast. De mensen een straat hier achter gaven buiten een feest inclusief partytent én discolampen met foute hitjes.
Ik slaap een hele straat erachter maar wat een gedreun!
Nu is het eindelijk stil maar ben ik klaar wakker
Ik heb nog een enorm ouderwetse meterkast, maar uiteindelijk bleek ik inderdaad vergeten te zijn de schakelaar over te halen. Al met al ben ik niet ontevreden en heb ik het probleem zelfstandig (aka met behulp van jullie) opgelost