Wat je even kwijt wil #60

Dus we zien jou voorlopig niet in de baktopic? :pleading_face:

2 likes

Ik ben op de parkeerplaats van de mac een menu naar binnen aan het werken. Heel chill na een lange werkdag😍

14 likes

Met deze temperaturen vermijd ik de keuken en hete ovens liever. :sob:
Maar… Ik heb wel eindelijk een heel bijzonder bakboek binnen dat ik al een tijdje wilde, en daar wil ik binnenkort zeker nog een review van plaatsen. @Bunnyslippers Het Kueh-boek is er eindelijk! :heart_eyes:

4 likes

Ik gebruik een tas voor meerdere dingen. En ik zie nu dat ik mn bh al de hele week naar toe aan t slepen ben. O.a dus ook naar werk lol

8 likes

Better safe than sorry

3 likes

Ik heb echt zin om te vreten maar ik heb niks in huis. Waarom ben ik zo verstandig

Heb trouwens gewoon al friet en een kroket op vanavond dus weinig te klagen eigenlijk

1 like

Ik ben om 5 uur begonnen met het maken van een jurk, kinderlijk ongeduldig en vastbesloten hem af te maken vanavond. Ik heb de hele avond niks gegeten en hij is af. Nu nog koken… Ik haat en houd tegelijkertijd van deze kant van mijzelf :shushing_face:

31 likes

Ik zit met iemand op bumble over moccamasters te praten, ik heb mezelf in mannelijke vorm gevonden :joy:

13 likes

Ik reageerde op een bericht op fb en nu ga ik waarschijnlijk geïnterviewd worden incl foto :joy:

2 likes

Je treft het wel he haha! Waar gaat het dit keer over?

2 likes

Haha zeg dat. Over Pinkpop, ze zochten mensen die op Pinkpop de liefde hebben gevonden ect.

2 likes

Onze vakantie over 2 maanden heeft echt de perfecte plekken om ten huwelijk gevraagd te worden. Ik ga waarschijnlijk zo teleurgesteld van vakantie terugkomen want hij wil nog niet. (Al zegt ie wel telkens; ja je wilt volgend jaar trouwen… Dan moet je me wel eerst vragen vriend).

2 likes

Ik rijd nu met de trein vanuit amsterdam bijlmer maar Rotterdam via woerden en kan alleen maar aan het forum denken bij dit station

4 likes

Heee we zaten in dezelfde trein!

1 like

Hahahaha omg zo leuk! Al weet ik niet qie je bent/ was hahah

2 likes

Ik was het meisje dat dood voor zich uitstaarde en eruitzag alsof ze alle levenslust was verloren haha. Maar het concert was TOP :sparkles:

6 likes

Hahahaha zat net om me heen te kijken of er iemand keek en wilde al iets als veenmol roepen, maar er zitten nog teveel mensen in de trein.

Dua lipa was wel echt fantastisch ja!

2 likes

Ik ben inmiddels ook weer uit de trein en lekker thuis gelukkig. Ik zou ook geeeen idee hebben hoe jij er uitziet. En met zoveel mensen in de trein zou ik ook geen gokje durven wagen haha

1 like

Jaloers love onweer. Lig al vanaf 03:30 wakker en zo’n honger dus nu maar beschuit eten in bed, jammer dat het zo kruimelt

7 likes

I like een beetje onweer, maar niet in de nacht en in de vroege ochtend voelt het gewoon onnatuurlijk!