Ik moest hier iets te hard om lachen
Ik helemaal happy omdat mn sport instructeur had gebelt. Ik dacht yes t gaat niet door. Maar toen zei ik dat ik al op t station stond met mn domme hoofd. En toen had hij zoiets van nja laat het dan maar door gaan… zuuuucht.
Haha achja het js voor een goed doel en ik heb mn leuke fel roze korte legging aan dus wr gaan er voor.
Doe ‘t voor de dopamine
Ik fietste langs het restaurant van First Dates en ze gaan de kersteditie opnemen Allemaal dennenbomen met kerstballen voor de gevel
Hahaha net met deze temperaturen
Ik: Tijd om weer iets aan mijn overgewicht te doen.
Ook ik: Voor de lol meedoen aan een wedstrijd bij de lokale bakker omdat ik toch nooit iets win, en een tas(!) vol koek winnen.
Uitdelen aan familie dan maar.
Het is een teken
Om het lijnen nog even uit te stellen tot de tas leeg is?
Ja
Dus we zien jou voorlopig niet in de baktopic?
Ik ben op de parkeerplaats van de mac een menu naar binnen aan het werken. Heel chill na een lange werkdag😍
Met deze temperaturen vermijd ik de keuken en hete ovens liever.
Maar… Ik heb wel eindelijk een heel bijzonder bakboek binnen dat ik al een tijdje wilde, en daar wil ik binnenkort zeker nog een review van plaatsen. @Bunnyslippers Het Kueh-boek is er eindelijk!
Ik gebruik een tas voor meerdere dingen. En ik zie nu dat ik mn bh al de hele week naar toe aan t slepen ben. O.a dus ook naar werk lol
Better safe than sorry
Ik heb echt zin om te vreten maar ik heb niks in huis. Waarom ben ik zo verstandig
Heb trouwens gewoon al friet en een kroket op vanavond dus weinig te klagen eigenlijk
Ik ben om 5 uur begonnen met het maken van een jurk, kinderlijk ongeduldig en vastbesloten hem af te maken vanavond. Ik heb de hele avond niks gegeten en hij is af. Nu nog koken… Ik haat en houd tegelijkertijd van deze kant van mijzelf
Ik zit met iemand op bumble over moccamasters te praten, ik heb mezelf in mannelijke vorm gevonden
Ik reageerde op een bericht op fb en nu ga ik waarschijnlijk geïnterviewd worden incl foto
Je treft het wel he haha! Waar gaat het dit keer over?
Haha zeg dat. Over Pinkpop, ze zochten mensen die op Pinkpop de liefde hebben gevonden ect.