Onze vakantie over 2 maanden heeft echt de perfecte plekken om ten huwelijk gevraagd te worden. Ik ga waarschijnlijk zo teleurgesteld van vakantie terugkomen want hij wil nog niet. (Al zegt ie wel telkens; ja je wilt volgend jaar trouwen… Dan moet je me wel eerst vragen vriend).
Ik rijd nu met de trein vanuit amsterdam bijlmer maar Rotterdam via woerden en kan alleen maar aan het forum denken bij dit station
Heee we zaten in dezelfde trein!
Hahahaha omg zo leuk! Al weet ik niet qie je bent/ was hahah
Ik was het meisje dat dood voor zich uitstaarde en eruitzag alsof ze alle levenslust was verloren haha. Maar het concert was TOP
Hahahaha zat net om me heen te kijken of er iemand keek en wilde al iets als veenmol roepen, maar er zitten nog teveel mensen in de trein.
Dua lipa was wel echt fantastisch ja!
Ik ben inmiddels ook weer uit de trein en lekker thuis gelukkig. Ik zou ook geeeen idee hebben hoe jij er uitziet. En met zoveel mensen in de trein zou ik ook geen gokje durven wagen haha
Jaloers love onweer. Lig al vanaf 03:30 wakker en zo’n honger dus nu maar beschuit eten in bed, jammer dat het zo kruimelt
I like een beetje onweer, maar niet in de nacht en in de vroege ochtend voelt het gewoon onnatuurlijk!
Hier is het ook éindelijk aan het regenen en onweren . Ik lig al de hele nacht te woelenen. Warm koud warm koud en nu dan onweer en regen. Lekkere nachtrust zo😅
Ik stap maar uit bed Kansloos dit .
Nou tijd om hem te vragen!
Lekker artikel voor de donderdagochtend!
M’n vriend had heel lang een totaal ander ritme dan ik, z’n werk begon tussen 10 en 11 's ochtends en hij had ook regelmatig avonddiensten. Maar nu heeft hij een nieuwe baan en nu staan we ongeveer tegelijk op en gaan we af en toe ook op hetzelfde moment de deur uit. Meestal op de fiets en dan fietsen we een stukje dezelfde kant op, en vanochtend gingen we allebei lopend naar onze ov-haltes en konden we ook een stuk samen oplopen. Echt suf maar ik vind het zo gezellig, echt chill om een beetje in hetzelfde ritme te zitten
Haha wat gezellig en romantisch, mijn vriend en ik moeten de zelfde route afleggen naar werk maar we gaan expres niet tegelijkertijd omdat we bloedchagrijnig van elkaar worden in de ochtend
Ok ik ging hierna pasta eten en toen viel er wat olijfolie op de jurk (want ik had hem natuurlijk meteen aangetrokken). Toen ben ik daar op gaan boenen en nu zitten er twee gebleekte plekken op de jurk. Je ziet het best duidelijk. FML en mijn ongeduld :’)
Hahaha nouja wat niet is kan nog komen, misschien zijn wij elkaar over een maand ook wel spuugzat :’)
Ik slaap de laatste weken heel slecht door rusteloze benen en het drijft me bijna tot waanzin dus als iemand nog tips heeft please hit me up ik slik al magnesiumcitraat, al heel lang ook, maar het helpt ineens niet meer.
In het zwangerschapstopic werd laatst de tip gegeven om Venadoron van Weleda te smeren
Wat @Orchid zegt, dit helpt bij mij wel enigszins. Kan ook placebo zijn maar het voelt wel verlichtend.
Als ik onrustige benen heb dan smeer ik de Koele Gel van Kwakzalver (volgens mij alleen online te koop), voelt als een soort Fisherman’s Friend op je benen. Bij jou klinkt het veel extremer, maar wie weet helpt het.