Hier is het ook éindelijk aan het regenen en onweren . Ik lig al de hele nacht te woelenen. Warm koud warm koud en nu dan onweer en regen. Lekkere nachtrust zo😅
Ik stap maar uit bed Kansloos dit .
Hier is het ook éindelijk aan het regenen en onweren . Ik lig al de hele nacht te woelenen. Warm koud warm koud en nu dan onweer en regen. Lekkere nachtrust zo😅
Ik stap maar uit bed Kansloos dit .
Nou tijd om hem te vragen!
Lekker artikel voor de donderdagochtend!
M’n vriend had heel lang een totaal ander ritme dan ik, z’n werk begon tussen 10 en 11 's ochtends en hij had ook regelmatig avonddiensten. Maar nu heeft hij een nieuwe baan en nu staan we ongeveer tegelijk op en gaan we af en toe ook op hetzelfde moment de deur uit. Meestal op de fiets en dan fietsen we een stukje dezelfde kant op, en vanochtend gingen we allebei lopend naar onze ov-haltes en konden we ook een stuk samen oplopen. Echt suf maar ik vind het zo gezellig, echt chill om een beetje in hetzelfde ritme te zitten
Haha wat gezellig en romantisch, mijn vriend en ik moeten de zelfde route afleggen naar werk maar we gaan expres niet tegelijkertijd omdat we bloedchagrijnig van elkaar worden in de ochtend ![]()
Ok ik ging hierna pasta eten en toen viel er wat olijfolie op de jurk (want ik had hem natuurlijk meteen aangetrokken). Toen ben ik daar op gaan boenen en nu zitten er twee gebleekte plekken op de jurk. Je ziet het best duidelijk. FML en mijn ongeduld :’)
Hahaha nouja wat niet is kan nog komen, misschien zijn wij elkaar over een maand ook wel spuugzat :’)
Ik slaap de laatste weken heel slecht door rusteloze benen en het drijft me bijna tot waanzin dus als iemand nog tips heeft please hit me up
ik slik al magnesiumcitraat, al heel lang ook, maar het helpt ineens niet meer.
In het zwangerschapstopic werd laatst de tip gegeven om Venadoron van Weleda te smeren
Wat @Orchid zegt, dit helpt bij mij wel enigszins. Kan ook placebo zijn maar het voelt wel verlichtend.
Als ik onrustige benen heb dan smeer ik de Koele Gel van Kwakzalver (volgens mij alleen online te koop), voelt als een soort Fisherman’s Friend op je benen. Bij jou klinkt het veel extremer, maar wie weet helpt het.
Nou wellicht wordt dit de eerste keer ooit dat ik een vlucht ga missen want we staan op het verkeerde vliegveld in Istanbul ![]()
![]()
@Sax @Kusjessoldaat @Orchid @SpeedOfSound @Panorama
Dankje dankje dankje
ik ga alles proberen. In mijn waterinname zit sowieso nog veel ruimte voor verbetering maar nooit gedacht dat dat ook effect kan hebben!
Ooh noooo! Sowieso gek dat er meerdere vliegvelden zijn in één stad maargoed. Hoop dat je het op de een of andere manier toch nog kan redden!
Pff eens in de zoveel jaren moet ik weer denken aan die aflevering van totally spies met dolfijnmensen en voel ik me weer ongemakkelijk

Gister heb ik nog een poll aangemaakt wie wél blij was met de voorspelde regen. Inmiddels hoop ik dat het vanmiddag gaat regenen, zodat ik weer eens kan hardlopen zonder oververhit te raken ![]()
@ZusjevanJoost @Bunnyslippers @Gato
Ja het is echt heel kut
Ik ben gevallen met de scooter van mijn zus. Ik wou af stappen en ben met mijn voet in het kinderzitje blijven hangen. Vervolgens ben ik op mijn zij gevallen met de scooter bovenop me. Ik heb ook een gigantisch blauw plek op mijn been maar gelukkig voel ik die niet zo. Slapen is wel echt heel moeilijk, en mijn vriend moet me net alles helpen. Verder werk ik wel gewoon nog volle dagen omdat het gewoon niet anders gaat. Woohoo
Ik heb echt zoveel pech in mijn leven de laatste tijd, moet wel zeggen dat ik er even klaar mee ben.
Ah wat rot @Otzi en ook dat je nu niet fatsoenlijk rust kan nemen
Veel beterschap en sterkte!
Bij mijn buurt-snackbar hebben ze een muurschildering met bekende mensen: Elvis, Mariah Carey, Marco Borsato…
Nu zag ik net dat ze Marco zo’n zwart balkje voor z’n ogen gegeven hebben
.
Ik vind het wel goed en ook grappig. Zal ik ze vertellen dat Elvis ook een balkje mag krijgen (hij ging daten met Priscilla toen zij 14 was)?
Dank je wel
gelukkig is het een kleine breuk en hoef ik geen operatie of gips, dus het had veel erger gekund allemaal!