Wat je even kwijt wil #60

Nou wellicht wordt dit de eerste keer ooit dat ik een vlucht ga missen want we staan op het verkeerde vliegveld in Istanbul :rofl::smiling_face_with_tear:

11 likes

@Sax @Kusjessoldaat @Orchid @SpeedOfSound @Panorama

Dankje dankje dankje :white_heart: ik ga alles proberen. In mijn waterinname zit sowieso nog veel ruimte voor verbetering maar nooit gedacht dat dat ook effect kan hebben!

2 likes

Ooh noooo! Sowieso gek dat er meerdere vliegvelden zijn in één stad maargoed. Hoop dat je het op de een of andere manier toch nog kan redden!

1 like

Pff eens in de zoveel jaren moet ik weer denken aan die aflevering van totally spies met dolfijnmensen en voel ik me weer ongemakkelijk

image

image

46 likes

Gister heb ik nog een poll aangemaakt wie wél blij was met de voorspelde regen. Inmiddels hoop ik dat het vanmiddag gaat regenen, zodat ik weer eens kan hardlopen zonder oververhit te raken :smiling_face_with_tear:

2 likes

@ZusjevanJoost @Bunnyslippers @Gato
Ja het is echt heel kut :sweat_smile: Ik ben gevallen met de scooter van mijn zus. Ik wou af stappen en ben met mijn voet in het kinderzitje blijven hangen. Vervolgens ben ik op mijn zij gevallen met de scooter bovenop me. Ik heb ook een gigantisch blauw plek op mijn been maar gelukkig voel ik die niet zo. Slapen is wel echt heel moeilijk, en mijn vriend moet me net alles helpen. Verder werk ik wel gewoon nog volle dagen omdat het gewoon niet anders gaat. Woohoo :rofl: Ik heb echt zoveel pech in mijn leven de laatste tijd, moet wel zeggen dat ik er even klaar mee ben.

5 likes

Ah wat rot @Otzi en ook dat je nu niet fatsoenlijk rust kan nemen :frowning: Veel beterschap en sterkte!

2 likes

Bij mijn buurt-snackbar hebben ze een muurschildering met bekende mensen: Elvis, Mariah Carey, Marco Borsato…

Nu zag ik net dat ze Marco zo’n zwart balkje voor z’n ogen gegeven hebben :joy:.

Ik vind het wel goed en ook grappig. Zal ik ze vertellen dat Elvis ook een balkje mag krijgen (hij ging daten met Priscilla toen zij 14 was)?

26 likes

Dank je wel :heart: gelukkig is het een kleine breuk en hoef ik geen operatie of gips, dus het had veel erger gekund allemaal!

4 likes

Maar dan wel stortregen en minstens een uur. Dan koelt het tenminste af. Vanochtend 5 minuten miezer gehad hier en daarna was het echt benauwd en viesklam

3 likes

Haha echt mooie decoratie voor in een snackbar, en dan óók nog Marco B. tussen beroemde internationale artiesten :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik heb tot nu toe geen zak te doen op het werk. Ik vind dat niet zo erg, want ik heb nul komma nul zin om iets te doen.

Ohgod, ik heb zo een dienst met een muziekstuk van 15 minuten :anguished:

1 like

Mijn kat ligt zo lief te snurken. :pleading_face:

13 likes

Die aflevering met die koekjes is mij t meest bijgebleven om een of andere reden.

11 likes

Ik ben aan t werk met collega en buddy en ze zijn wappie. Omg. Ik hou wijzelijk mn mond.

‘Het is geen jammie. Het is dood door koekjes!!!’

Roep dat nog regelmatig als ik lekker een heel pak zit te inhaleren

10 likes

Gister eind van de middag een stroomstoring gehad en nu weer :weary:

Ben net klaar bij de fysio en in de auto gestapt en begint ineens KEIHARD te onweren, te waaien en te regenen. Mijn auto schudt gewoon helemaal heen en weer en zie letterlijk helemaal niks. Ben gewoon helemaal bang nu :scream: Please make it stop

1 like

Ja het leek ook net alsof je in de autowasstraat zat, je kon niet eens meer naar buiten kijken. Echt bizar, ook omdat ik buienradar vlak ervoor nog had gecheckt, er geen enkele bui op stond en het uit het niets ineens de hel op aarde leek te zijn :upside_down_face: Helaas ook een mooie boom hier voor de deur omgeknakt.

3 likes