Wat je even kwijt wil #60

Fijne lunchplek, mijn sportbh kon hier mooi drogen helemaal doorweekt :laughing:

33 likes

Twijfelde om pakketje op te halen en weg te brengen voor het losbarst. En ik was precies op tijd weer terug.
Nu lekker in bed met een fan aan naar onweer kijken en luisteren.

2 likes

Pff, ik zit bij de kaakchirurg te wachten op mijn afspraak.
Hij is al een meer dan een half uur te laat en hoor hem over koetjes en kalfjes praten met de patiënt voor mij. Gaat over haar werk in de apotheek enzo…

Op mijn eerste afspraak liep hij een uur uit en moest mijn consultatie rap rap…
Nu dit.

Ik wil eigenlijk het gewoon aftrappen.
Ik zoek wel iemand anders.

1 like

Eierkoeken met harde krokante randjes zijn echt zo lekker. Snap niet dat die slappe eierkoeken nog verkocht worden

21 likes

Ik loop tegenwoordig bijna altijd op air Maxen. Nu een ander soort sneaker aan en ook voetendrama. :sob:

2 likes

Het was toch niet de Bolero he?

Oooh zo herkenbaar! Als het weer kouder is, en de gewone schoen en laarsjes gaan weer aan, krijg ik ook altijd eerst blaren, maakt niet uit welke soort schoen het is :tired_face:

1 like

Ik ben het hele jaar al aan het sukkelen met mijn gezondheid. Nu ben ik weer oververmoeid ondanks dat ik elke nacht aan mijn slaap kom. Dus ik mag weer bloed gaan prikken :+1:t4::+1:t4: hopelijk komt er iets uit en weet ik waar ik aan toe ben.

4 likes

Ik belde net ICT en de vrouw van de helpdesk verwees naar ‘mozzarella firefox’ :joy::joy::joy:

97 likes

Helaas wel :sob:

1 like

Hey hoi heads up voor mensen die nog met de trein moeten, het is op sommige plekken echt totale chaos. Ik moet van Hilversum naar Utrecht en ik moet over Amsterdam :melting_face:

2 likes

Och jeetje wat een pech, dit ook nog erbij :cry: Veel sterkte en beterschap :mending_heart:

2 likes

Ja had ik ook beter kunnen doen :smiling_face_with_tear: Thanks!

3 likes

Ik had echt wat slechte dagen op werk, maar vandaag verschillende mensen goed geholpen en dan ook zo simpel iets als een “dankjewel” horen doet me dan toch wel heel veel goeds.

8 likes

Door de trein hectiek ben ik 20 min eerder thuis omdat de trein voor mijn trein 15 min vertraging had.

10 likes

Die hebben ze alleen bij de bakker toch? Iets wat lang verpakt ligt wordt sowieso zacht :sweat:

1 like

Ja dacht ik ook altijd, maar ging eens porren in de eierkoeken bij de jumbo en ze waren gewoon krokant! Dus blijkbaar kan het toch ook bij een supermarkt. Echt lekker

4 likes

Nou we zijn er gekomen uiteindelijk :sob: vlucht moeten omboeken en dus bijbetalen maar we zijn thuis!

3 likes

Grrrrr ik las net een artikel over een transvrouw nav IDAHOT. Vernoemen ze in het artikel haar deadname en gaan ze ook nog eens in het verleden (pre transitie / ze er open over was) verwijzen naar haar met mannelijke voornaamwoorden?!?
Echt WTF

4 likes

Ik ben bekaf en wil het liefst nu slapen, maar dat is geen goed idee. Ik heb namelijk geen zin om drie ‘s ochtends wakker te worden

2 likes