Hey hoi heads up voor mensen die nog met de trein moeten, het is op sommige plekken echt totale chaos. Ik moet van Hilversum naar Utrecht en ik moet over Amsterdam ![]()
Och jeetje wat een pech, dit ook nog erbij
Veel sterkte en beterschap ![]()
Ja had ik ook beter kunnen doen
Thanks!
Ik had echt wat slechte dagen op werk, maar vandaag verschillende mensen goed geholpen en dan ook zo simpel iets als een ādankjewelā horen doet me dan toch wel heel veel goeds.
Door de trein hectiek ben ik 20 min eerder thuis omdat de trein voor mijn trein 15 min vertraging had.
Die hebben ze alleen bij de bakker toch? Iets wat lang verpakt ligt wordt sowieso zacht ![]()
Ja dacht ik ook altijd, maar ging eens porren in de eierkoeken bij de jumbo en ze waren gewoon krokant! Dus blijkbaar kan het toch ook bij een supermarkt. Echt lekker
Nou we zijn er gekomen uiteindelijk
vlucht moeten omboeken en dus bijbetalen maar we zijn thuis!
Grrrrr ik las net een artikel over een transvrouw nav IDAHOT. Vernoemen ze in het artikel haar deadname en gaan ze ook nog eens in het verleden (pre transitie / ze er open over was) verwijzen naar haar met mannelijke voornaamwoorden?!?
Echt WTF
Ik ben bekaf en wil het liefst nu slapen, maar dat is geen goed idee. Ik heb namelijk geen zin om drie ās ochtends wakker te worden
Ohhh die treinen, er rijdt gewoon niets naar huis voorlopig?
Oh god nu gaat de man naast me ook nog bij iedereeen krampachtig een gesprek proberen aan te knopen met zn beklag. Ja het is kut, ja dit wordt een volle trein zometeen
Omg ik stond dus compleet verloren op het station met geen enkele kant op een trein en ook geen bussen waar ik wat aan had, belt mān baas van stage me ineens. Of ik al in een trein zat, en dat hij me wel naar huis zou brengen met de auto, zo lief. Hij was ook echt op de fiets naar kantoor en is speciaal heen en weer gegaan om zān auto op te halen ![]()
Ik ga vanavond al mijn meubels overhoop sleuren en ik weet al dat ik er spijt van ga krijgen midden in de puinzooi, its a mood
Ik heb vandaag een babyvogeltje vastgehad, was zijn mama aan het zoeken maar kon nog niet vliegen. Zān broertjes/zusjes zaten iets verderop dus heb hem daar terug neergezet maar hij klampte zich echt vast aan mān vingers, echt zo schattig, heeft mān hele dag goed gemaakt
De mama vloog ook rond dus hij zal wel eten gekregen hebben uiteindelijk ![]()
Wow wat is er met Instagram gebeurd? Is net tiktok nu
Die grote zijn echt heerlijk ![]()
Mijn vriend en ik hebben een vakantie geboekt.
Hij: āik zou dan wel naar deze stad en deze bezienswaardigheid willen en dit restaurantā
Ik: āer zitten 3 Sephoraās op het eiland! Drieeeeeeeeeā
Zag je post in het vakantietopic. Heb je het over Siciliƫ? Zo ja, dan kan je die in het centrum van Catania overslaan want die is best klein en viel me een beetje tegen qua merken die ze hadden. Begreep dat die in het winkelcentrum net buiten Catania veel groter is dus als het even kan zou ik naar die gaan!
heel gekā¦
Istanbul
Population: 15.46 million
Hahaha ooh dat wist ik niet