Ohhh die treinen, er rijdt gewoon niets naar huis voorlopig?
Oh god nu gaat de man naast me ook nog bij iedereeen krampachtig een gesprek proberen aan te knopen met zn beklag. Ja het is kut, ja dit wordt een volle trein zometeen
Ohhh die treinen, er rijdt gewoon niets naar huis voorlopig?
Oh god nu gaat de man naast me ook nog bij iedereeen krampachtig een gesprek proberen aan te knopen met zn beklag. Ja het is kut, ja dit wordt een volle trein zometeen
Omg ik stond dus compleet verloren op het station met geen enkele kant op een trein en ook geen bussen waar ik wat aan had, belt mān baas van stage me ineens. Of ik al in een trein zat, en dat hij me wel naar huis zou brengen met de auto, zo lief. Hij was ook echt op de fiets naar kantoor en is speciaal heen en weer gegaan om zān auto op te halen
Ik ga vanavond al mijn meubels overhoop sleuren en ik weet al dat ik er spijt van ga krijgen midden in de puinzooi, its a mood
Ik heb vandaag een babyvogeltje vastgehad, was zijn mama aan het zoeken maar kon nog niet vliegen. Zān broertjes/zusjes zaten iets verderop dus heb hem daar terug neergezet maar hij klampte zich echt vast aan mān vingers, echt zo schattig, heeft mān hele dag goed gemaakt
De mama vloog ook rond dus hij zal wel eten gekregen hebben uiteindelijk
Wow wat is er met Instagram gebeurd? Is net tiktok nu
Die grote zijn echt heerlijk
Mijn vriend en ik hebben een vakantie geboekt.
Hij: āik zou dan wel naar deze stad en deze bezienswaardigheid willen en dit restaurantā
Ik: āer zitten 3 Sephoraās op het eiland! Drieeeeeeeeeā
Zag je post in het vakantietopic. Heb je het over Siciliƫ? Zo ja, dan kan je die in het centrum van Catania overslaan want die is best klein en viel me een beetje tegen qua merken die ze hadden. Begreep dat die in het winkelcentrum net buiten Catania veel groter is dus als het even kan zou ik naar die gaan!
heel gekā¦
Istanbul
Population: 15.46 million
Hahaha ooh dat wist ik niet
Ik hoop echt dat als ik na mijn afstuderen een baan vind dat dat net zoān fijn bedrijf is als waar ik nu parttime werk. Heb echt zulke leuke collegaās, fijne sfeer, veel diversiteit en aandacht voor belangrijke themaās, en niet te vergeten wordt er rijkelijk beloond in o.a. de vorm van borrels en lekker eten. Jammer genoeg is dit niet mijn droomwerkveld/waar ik voor studeer, anders was ik heel lang blijven hangen.
Als ik thuis op tijd op moet staan gaat dat gepaard met veel gevloek en gekreun en gesteun en niet uit bed kunnen komen. Me op vakantie: kwart voor 7 klaarwakker, is goed
Ik zag een collum van iemand over kutmensen. Ik ga m even voor je opzoeken.
En sterkte!
Ik moet straks bloed laten prikken (heb een naaldenfobie, maar moet er nu toch aan geloven) en ik zie er zo enorm tegen op ben echt bang dat ik flauw ga vallen
Aangeven bij de prikker en erna even rustig blijven zitten. Succes!
Ik vraag altijd of ze me willen afleiden. Succes zo!
Mijn werk: waar staan we met de omgevingsvisie
Mijn brein: ohhh leuk aandacht voor Eurovision
ā¦
Tijd voor koffie.
Na zo veel financiƫle tegenvallers heb ik nu echt een meevaller.
Nu zag ik mijn salaris en het was te veel (boven op vakantie geld). Dus ik belde mijn manager op, die vertelde dat ik een bonus heb gekregen omdat ik desondanks mijn burn-out super adequaat was met contact, uren opbouw en ze erg blij zijn dat ik alsnog bij hun bedrijf terug wil komen. Ook dat ik vanaf 1 juni gewoon weer fulltime ga werken en ze vonden dat er wat tegenover mocht staan.
Ik ben zo blij met dit extraatje, want dan kan ik gelukkig mijn extra fysiotherapie voor mijn benen bekostigen
Janken, klote omgevingswet
Wat een mooie waardering!