Ik hoop echt dat als ik na mijn afstuderen een baan vind dat dat net zo’n fijn bedrijf is als waar ik nu parttime werk. Heb echt zulke leuke collega’s, fijne sfeer, veel diversiteit en aandacht voor belangrijke thema’s, en niet te vergeten wordt er rijkelijk beloond in o.a. de vorm van borrels en lekker eten. Jammer genoeg is dit niet mijn droomwerkveld/waar ik voor studeer, anders was ik heel lang blijven hangen.
Als ik thuis op tijd op moet staan gaat dat gepaard met veel gevloek en gekreun en gesteun en niet uit bed kunnen komen. Me op vakantie: kwart voor 7 klaarwakker, is goed
Ik zag een collum van iemand over kutmensen. Ik ga m even voor je opzoeken.
En sterkte!
Ik moet straks bloed laten prikken (heb een naaldenfobie, maar moet er nu toch aan geloven) en ik zie er zo enorm tegen op
ben echt bang dat ik flauw ga vallen
Aangeven bij de prikker en erna even rustig blijven zitten. Succes!
Ik vraag altijd of ze me willen afleiden. Succes zo! ![]()
Mijn werk: waar staan we met de omgevingsvisie
Mijn brein: ohhh leuk aandacht voor Eurovision
…
Tijd voor koffie.
sorry, dagboek post
Na zo veel financiële tegenvallers heb ik nu echt een meevaller.
Nu zag ik mijn salaris en het was te veel (boven op vakantie geld). Dus ik belde mijn manager op, die vertelde dat ik een bonus heb gekregen omdat ik desondanks mijn burn-out super adequaat was met contact, uren opbouw en ze erg blij zijn dat ik alsnog bij hun bedrijf terug wil komen. Ook dat ik vanaf 1 juni gewoon weer fulltime ga werken en ze vonden dat er wat tegenover mocht staan.
Ik ben zo blij met dit extraatje, want dan kan ik gelukkig mijn extra fysiotherapie voor mijn benen bekostigen ![]()
Janken, klote omgevingswet ![]()
Wat een mooie waardering!
Ik zag een clipje van een jongen die a la assasins creed hoodie over zijn hoofd deed en zijn vriendin op haar billen sloeg en het was zo grappig. Lachend op de grond trok hij haar aan haar voet nog door de deuropening
Two idiots having fun, dat mis ik wel.
Wat een lieve werkgever en wat een waardevolle actie. Echt mooi dat er ook nog fijne en oprechte werkgevers bestaan.
Het ging goed!! Ik mocht liggen en hoewel ik echt bloednerveus (ha ha) was, ging het best snel voorbij. De prikker was heel begripvol en na afloop ben ik met mijn moeder naar de McDonalds geweest voor ontbijt ![]()
Ik heb zo telefonisch een interview, en ben best zenuwachtig??? Ik ben nooit zenuwachtig hahah
Die update was echt afschuwelijk! Bij mij is het inmiddels weer teruggedraaid…? Ik denk echt dat ze heel veel klachten hebben gekregen🙈
Omg Flume heeft een nieuw album uitgebracht vandaag, nu al genietennn
Had dit inderdaad ook niet verwacht, ik was ook echt verpest door mijn vorige werkgevers die al dood gingen als ik 1 dag ziek had gemeld.
Er zit een dikke vette spin in de hoek van de kamer
ik durf hem zelf echt met geen mogelijkheid aan te raken (ook niet met stofzuiger). Ze zijn het gebouw aan het verbouwen/isoleren en ben haast geneigd om naar zo’n werkman toe te lopen en te vragen of hij even de spin wil komen weghalen
zo schaamteloos en on-feministisch weer dit. Maar ik vind spinnen in huis één van de naarste dingen die er zijn, zeker nu ik alleen woon
Haha gezellig met z’n in allen huilend in dezelfde zinkende boot
Boeien, doe gewoon! Als we moeten dealen met de lasten van het patriarchaat mag je ook soms genieten van de lusten. Maar niet doodmaken plz