Ik zag een clipje van een jongen die a la assasins creed hoodie over zijn hoofd deed en zijn vriendin op haar billen sloeg en het was zo grappig. Lachend op de grond trok hij haar aan haar voet nog door de deuropening Two idiots having fun, dat mis ik wel.
Wat een lieve werkgever en wat een waardevolle actie. Echt mooi dat er ook nog fijne en oprechte werkgevers bestaan.
Het ging goed!! Ik mocht liggen en hoewel ik echt bloednerveus (ha ha) was, ging het best snel voorbij. De prikker was heel begripvol en na afloop ben ik met mijn moeder naar de McDonalds geweest voor ontbijt
Ik heb zo telefonisch een interview, en ben best zenuwachtig??? Ik ben nooit zenuwachtig hahah
Die update was echt afschuwelijk! Bij mij is het inmiddels weer teruggedraaidâŠ? Ik denk echt dat ze heel veel klachten hebben gekregenđ
Omg Flume heeft een nieuw album uitgebracht vandaag, nu al genietennn
Had dit inderdaad ook niet verwacht, ik was ook echt verpest door mijn vorige werkgevers die al dood gingen als ik 1 dag ziek had gemeld.
Er zit een dikke vette spin in de hoek van de kamer ik durf hem zelf echt met geen mogelijkheid aan te raken (ook niet met stofzuiger). Ze zijn het gebouw aan het verbouwen/isoleren en ben haast geneigd om naar zoân werkman toe te lopen en te vragen of hij even de spin wil komen weghalen
zo schaamteloos en on-feministisch weer dit. Maar ik vind spinnen in huis één van de naarste dingen die er zijn, zeker nu ik alleen woon
Haha gezellig met zân in allen huilend in dezelfde zinkende boot
Boeien, doe gewoon! Als we moeten dealen met de lasten van het patriarchaat mag je ook soms genieten van de lusten. Maar niet doodmaken plz
Benieuwd naar de spectaculaire tornado vanmiddag waar nieuwssites mee pronken Wat kunnen Nederlanders weer goed overdrijven
Ik gebruik altijd de stofzuiger. En ga daarna extra stofzuigen zodat ie echt erin zit.
Kat van de buren heeft een cadeautje achtergelaten in onze tuin.
Het is een onthoofdde duif
Waarom is dit nou weer iets typisch Nederlands en overdrijven? Dit is aangekondigd omdat het zichtbaar is op modellen. Het kan altijd meevallen, maar dat kan altijd. Het weer kan altijd nog omslaan naar iets anders. Ik heb liever dat we âoverdrijvenâ zodat mensen gewaarschuwd zijn dan dat ze opeens overvallen worden door een tornado terwijl ze op pad zijn.
Ik heb een jaar of twee terug tornadoâs meegemaakt in Luxemburg, dat was echt geen grapje.
Zeker weten dat het de kat was en geen steenmarter?
Nee niet zeker. Maar deze kat spendeert veel van zijn tijd bij ons door in de tuin, glopt bij iedere mogelijkheid naar binnen, pist op de koffer die in mijn kamer ligt. Zulke dingen. Wel echt een lieve kat overigens en een knuffelkont, maar ik zie t âm wel doen
Ik ga vanavond voor het eerst DnD (Dungeons and Dragons) doen en ik snap er echt geen bal van. Ben heel benieuwd of ik het wat ga vinden, ook al heb ik nu helemaal geen zin. Maar ik heb in elk geval al wel de dobbelstenen (cadeautje van een vriendin, maar niet per se voor DnD).
Oh het zou best kunnen hoor maar onthoofdingen passen in de regel meer bij hongerige wilde dieren
Ahhh ik hoop zo dat je het leuk vindt! Ik speel elke week met mijn groepje, vind het zoân leuke hobbyđ„°
Leuk! en ik hoop het ook. Heb wel meerdere vrienden die het doen of gedaan hebben en heb het ooit in een manuscript van me gestopt haha.