Wat je even kwijt wil #60

Thanks was al op zoek naar meer info hierover, was nieuwsgierig geworden

1 like

Ben heel spontaan door iemand uitgenodigd om mee naar een burlesque show te gaan zondag. Echt super leuk haha, altijd al eens bij willen zijn.

26 likes

Het onderschrift ook bij de foto :joy::joy:

De 75-jarige Jitty van Lindt geflankeerd door twee breivriendinnen die uit solidariteit ook uit de breiclub zijn gestapt.

21 likes

Echte ride or die goals :joy:

9 likes

O, dit klinkt als iets dat ik ook irritant vind haha. Hopelijk doen ze dat bij mij niet.

1 like

“bestempeld als persona non grata.”

Jij hebt dit artikel geschreven he.

4 likes

Ik lach mezelf echt uit dat ik 2 jaar geleden nog dacht dat ik nu lekker de wereld over zou reizen. Echt wat dacht ik. Wat een heerlijke onschuld.

Ik heb net voor de derde maand achter elkaar in de supermarkt gestaan met onvoldoende saldo en er liggen 3 zorg rekeningen :smiling_face_with_tear:

10 likes

Iemand uit het appartementencomplex waar ik woon wenst me net nog een gelukkig nieuwjaar voor 2022. Hij was er al die tijd nog niet aan toegekomen zei hij en nu kwam hij me eindelijk weer eens tegen. Ik zei automatisch “bedankt, u ook!”. Maar toen ik mijn auto in stapte dacht ik dit is toch wel heeeel apart

24 likes

Ik was vandaag bij de huisarts om een plekje te laten checken, was gelukkig niks. Ze heeft meteen al mijn moedervlekken gecontroleerd. Die zijn allemaal goed bevonden.

/dagboek

24 likes

Ik heb gebeld en ik krijg gratis de plank die ik kapot heb geslagen vernieuwd. Binnen 2 weken al als het goed is. Echt zo’n top service :sob:

72 likes

Ik ben net via een familielid van mijn moeder achter de namen van m’n moeders opa en oma gekomen en ben op internet wat gaan zoeken, heb zoveel gevonden en het gaat zo ver terug :hushed: Wat is dit leuk en interessant om te doen, ben er echt helemaal verbaasd over ook

22 likes

Ik heb de hele week op 1 dag na niet thuis geslapen dus crave echt me-time. Mijn lievelings eten is onderweg, wasje zit erin en ik knal straks HBO aan met de tikkende regen op mijn raam. Laf it.

27 likes

Urghhh, ik ben klaar met Doctor Who seizoen 4 op Amazon Prime hebben ze de seizoenen erna eraf gehaald. En ik kan niet vinden waar je die dan kan kijken.

2 likes

Trek aan waar je je fijn in voelt. Anders zie je er alleen nog maar meer verloren uit.

huh oke ik weet niet waarom dit opeens hier staat SOS

9 likes

Ja wel goeie quote tho

9 likes

YES vakantie, krijg vandaag opeens 600 gestort van de energie maatschappij en ga morgen lekker naar Griekenland :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

61 likes

Ah wat heftig, vooral voor dat gezin! Heb je wel eens anoniem veilig thuis gebeld of gechat voor advies? Misschien wel fijn/nodig als dit iets herhaaldelijks is!

Mag toch echt hopen dat je niet alle jeugdzorg over één kam scheert nu je die docu hebt gezien :smiling_face_with_tear:

6 likes

Oh jeetje, heftig. Contact met andere buren in het complex die misschien opnieuw een melding durven te maken? Hoe meer meldingen hoe beter, meestal.

2 likes

Sowieso goed dat je al wel contact hebt opgenomen met de politie en Veilig Thuis, maar wat rot dat jullie anonimiteit niet gewaarborgd werd
 Misschien kan je nog eens melden bij Meld Misdaad Anoniem? Daar kan je namelijk ook een melding van huiselijk geweld maken.

2 likes