Wat je even kwijt wil #60

Ik zag gelijk dit voor me:

Zat nog duidelijk met de haarclipjes vragen van hier in m’n kop :smile:

10 likes

Ik heb het afgelopen weekend voor het eerst gedaan (met tegenzin haha) en de “verteller” was ook heel fanatiek met stemmetjes etc en achtergrond muziek. Daar ben ik sowieso al geen fan van dus op een gegeven moment was het voor mij wel klaar en zat ik meer op de grond met de bunny te knuffelen en rolde mijn vriend voor mij met de dobbelstenen :rofl:

1 like

Ohhhh ik ben zo boos op mezelf. Lang gespaard voor een kast van Tylko en nu heb ik hem binnen en heb ik hem in elkaar gezet. Een foutje gemaakt, deel weer uit elkaar gehaald. Super voorzichtig de hele tijd gedaan. Sla ik mis met de hamer en nu zit er een enorm gat aan de voorkant. Ik ben altijd realistisch van ja spullen zijn gebruiksvoorwerpen en soms gaat iets kapot maar omggggg ik ben zo kwaad en ben al een halfuur aan het huilen van frustratie. Waaaaaarom ben ik zo dom

9 likes

Het gaat om het gebaar, maar het voelt aan als een dreigement :cat2:

6 likes

‘Mevrouw, bent u een communist?’
‘Hoezo?
‘U heeft hetzelfde kapsel als een communist op internet.’
‘Wie?’
‘….’

Zou nog eerder denken dat hij eigenlijk feminist bedoelde o.I.d.

Ik heb er echt spijt van dat ik op de fiets naar mijn werk ben gegaan.

5 likes

Het voordeel van dit takkeweer is wel, dat ik geen verbouwingsgeluid meer hoor van de achterburen :thumbsup:

6 likes

En geen gillende kinderen buiten, helemaal prima

6 likes

En geen planten water geven buiten. Helemaal top.

7 likes

En geen ritje naar de wasstraat

5 likes

Kun je niet via de klantenservice, voor geld ofc, dat stuk alleen vervangen krijgen?

Echt shit hoor :pleading_face: zo’n baalding…

1 like

Thanks was al op zoek naar meer info hierover, was nieuwsgierig geworden

1 like

Ben heel spontaan door iemand uitgenodigd om mee naar een burlesque show te gaan zondag. Echt super leuk haha, altijd al eens bij willen zijn.

26 likes

Het onderschrift ook bij de foto :joy::joy:

De 75-jarige Jitty van Lindt geflankeerd door twee breivriendinnen die uit solidariteit ook uit de breiclub zijn gestapt.

21 likes

Echte ride or die goals :joy:

9 likes

O, dit klinkt als iets dat ik ook irritant vind haha. Hopelijk doen ze dat bij mij niet.

1 like

“bestempeld als persona non grata.”

Jij hebt dit artikel geschreven he.

4 likes

Ik lach mezelf echt uit dat ik 2 jaar geleden nog dacht dat ik nu lekker de wereld over zou reizen. Echt wat dacht ik. Wat een heerlijke onschuld.

Ik heb net voor de derde maand achter elkaar in de supermarkt gestaan met onvoldoende saldo en er liggen 3 zorg rekeningen :smiling_face_with_tear:

10 likes

Iemand uit het appartementencomplex waar ik woon wenst me net nog een gelukkig nieuwjaar voor 2022. Hij was er al die tijd nog niet aan toegekomen zei hij en nu kwam hij me eindelijk weer eens tegen. Ik zei automatisch “bedankt, u ook!”. Maar toen ik mijn auto in stapte dacht ik dit is toch wel heeeel apart

24 likes

Ik was vandaag bij de huisarts om een plekje te laten checken, was gelukkig niks. Ze heeft meteen al mijn moedervlekken gecontroleerd. Die zijn allemaal goed bevonden.

/dagboek

24 likes

Ik heb gebeld en ik krijg gratis de plank die ik kapot heb geslagen vernieuwd. Binnen 2 weken al als het goed is. Echt zo’n top service :sob:

72 likes