Wat je even kwijt wil #60

Hoe houden mensen een hele avond house of hardstyle of iets in de trant vol. Kan dat überhaupt zonder drugs. Ik ben al helemaal uitgeput na thuis een sessie harde muziek en los gaan :joy:

1 like

Ik wil dit ook in Nederland!! Wel goed plan om beetje te gaan rondreizen door Duitsland deze zomer!

57 likes

Voor t eerst naar de pedicure geweest incl gellak (bijna op vakantie :partying_face:) en nu denk ik echt waaarom heb ik dit niet eerder gedaan?! Ik schaam me altijd voor mn voeten en nu zijn ze :ok_hand:t3: Hopelijk is dat niet alweer verpest na een week haha

11 likes

Oh dit is wel heel nice! Ik heb al t hele jaar het idee om een bustour door NL te maken maar fakking duur, woon op de grens dus dan ga ik t in Duitsland doen, nog leuker!!!

5 likes

Na 3 jaar zonder tuin (of balkon uberhaupt) gewoond te hebben ben ik nu my best life aan het leven: een eigen tuin met boom, vlinderstruiken, varens, rozen, veel vogeltjes en binnenkort zonnebloemen :heart_eyes: nooit gedacht dat ik hier zo van zou genieten.

56 likes

Ik had vandaag in de winkel een kerel die de hele tijd in mijn aura zat, of contact probeerde te maken en ik bleef heerlijk in mijn “Ik ken niemand” modus, maar bij de kassa moest ik toch even “Hoi” zeggen omdat hij daar toen heel toevallig achter me stond en ik me aso voelde als ik niet even iets zei want hij zat zo publiekelijk amicaal te doen dat de mensen eromheen ook dachten dat ik hem kende (zo voelde het en probeerde hij het in mijn ogen te forceren).
Echt ontzettend irritant en vervelend, ik ben na het afrekenen snel de winkel uitgelopen en heb eerst een klein rondje gelopen zodat ik hem bij de parkeerplaats niet tegen zou komen.
:neutral_face:

5 likes

Ik bedoel, ik wist dat we levende organismen op onze huid en gezicht hadden, maar die zo zien krioelen onder de microscoop :sob::sob:
O en ze zijn blijkbaar arachnids dus gerelateerd An spinnen

1 like

Waarom staat dit niet in het TMI topic? :sob:

30 likes

Oh sorry :rofl: ik dacht dat dat meer was voor posts zoals ‘wow had echt explosieve diarree’ ofzo

1 like

Ik vind het zo walgelijk van mezelf dat ik 07:30 nu al bijna uitslapen vind

8 likes

Nee hoor dit is daar ook perfect voor. Gatver man, zit ff lekker te ontbijten

4 likes

Ik heb precies dit met het Hawaii broodjes van de appie en de heerlijke kaas tuinkruiden croissantjes. Ik werkte er toen en kom dus altijd precies mijn pauze timen met wanneer de croissantjes uit de oven kwamen :drooling_face: ik mis beide nog steeds regelmatig

7 likes

Lekker alle boxen kopen! :star_struck: (dure grap wel)

2 likes

Ik wil liever niet failliet gaan :cry:

3 likes

Voor de mensen die ook wachten: aflevering 12 staat er nu op!

4 likes

Echt al mijn plannen voor dit weekend en volgende week zijn afgezegd :tired_face:

2 likes

Geloof me, dit is niks

1 like

Neee cringe ik heb gisteren in de supermarkt per ongeluk iemand anders zijn/haar winkelmandje meegenomen. :sleepy:
Kwam ik pas achter bij de kassa. Had een drietal eigen producten erbovenop gegooid maar toen ik de rest eruit haalde zag ik pas dat dat allemaal van iemand anders was, zo cringe om te bedenken dat iemand gwn zijn/haar bij elkaar gezochte boodschappen kwijt is geraakt. Straks gaan ze camerabeelden terugkijken :thumbsup: en diegene heeft dus gwn opnieuw de producten moeten pakken haha

11 likes

maar jij dan toch ook? of heb je die hele mand afgerekend?

3 likes

Wow was die croissantjes helemaal vergeten maar die waren echt geweldig inderdaad

1 like