Wat je even kwijt wil #60

Ik ben net via een familielid van mijn moeder achter de namen van m’n moeders opa en oma gekomen en ben op internet wat gaan zoeken, heb zoveel gevonden en het gaat zo ver terug :hushed: Wat is dit leuk en interessant om te doen, ben er echt helemaal verbaasd over ook

22 likes

Ik heb de hele week op 1 dag na niet thuis geslapen dus crave echt me-time. Mijn lievelings eten is onderweg, wasje zit erin en ik knal straks HBO aan met de tikkende regen op mijn raam. Laf it.

27 likes

Urghhh, ik ben klaar met Doctor Who seizoen 4 op Amazon Prime hebben ze de seizoenen erna eraf gehaald. En ik kan niet vinden waar je die dan kan kijken.

2 likes

Trek aan waar je je fijn in voelt. Anders zie je er alleen nog maar meer verloren uit.

huh oke ik weet niet waarom dit opeens hier staat SOS

9 likes

Ja wel goeie quote tho

9 likes

YES vakantie, krijg vandaag opeens 600 gestort van de energie maatschappij en ga morgen lekker naar Griekenland :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

61 likes

Ah wat heftig, vooral voor dat gezin! Heb je wel eens anoniem veilig thuis gebeld of gechat voor advies? Misschien wel fijn/nodig als dit iets herhaaldelijks is!

Mag toch echt hopen dat je niet alle jeugdzorg over één kam scheert nu je die docu hebt gezien :smiling_face_with_tear:

6 likes

Oh jeetje, heftig. Contact met andere buren in het complex die misschien opnieuw een melding durven te maken? Hoe meer meldingen hoe beter, meestal.

2 likes

Sowieso goed dat je al wel contact hebt opgenomen met de politie en Veilig Thuis, maar wat rot dat jullie anonimiteit niet gewaarborgd werd… Misschien kan je nog eens melden bij Meld Misdaad Anoniem? Daar kan je namelijk ook een melding van huiselijk geweld maken.

2 likes

Hoe houden mensen een hele avond house of hardstyle of iets in de trant vol. Kan dat überhaupt zonder drugs. Ik ben al helemaal uitgeput na thuis een sessie harde muziek en los gaan :joy:

1 like

Ik wil dit ook in Nederland!! Wel goed plan om beetje te gaan rondreizen door Duitsland deze zomer!

57 likes

Voor t eerst naar de pedicure geweest incl gellak (bijna op vakantie :partying_face:) en nu denk ik echt waaarom heb ik dit niet eerder gedaan?! Ik schaam me altijd voor mn voeten en nu zijn ze :ok_hand:t3: Hopelijk is dat niet alweer verpest na een week haha

11 likes

Oh dit is wel heel nice! Ik heb al t hele jaar het idee om een bustour door NL te maken maar fakking duur, woon op de grens dus dan ga ik t in Duitsland doen, nog leuker!!!

5 likes

Na 3 jaar zonder tuin (of balkon uberhaupt) gewoond te hebben ben ik nu my best life aan het leven: een eigen tuin met boom, vlinderstruiken, varens, rozen, veel vogeltjes en binnenkort zonnebloemen :heart_eyes: nooit gedacht dat ik hier zo van zou genieten.

56 likes

Ik had vandaag in de winkel een kerel die de hele tijd in mijn aura zat, of contact probeerde te maken en ik bleef heerlijk in mijn “Ik ken niemand” modus, maar bij de kassa moest ik toch even “Hoi” zeggen omdat hij daar toen heel toevallig achter me stond en ik me aso voelde als ik niet even iets zei want hij zat zo publiekelijk amicaal te doen dat de mensen eromheen ook dachten dat ik hem kende (zo voelde het en probeerde hij het in mijn ogen te forceren).
Echt ontzettend irritant en vervelend, ik ben na het afrekenen snel de winkel uitgelopen en heb eerst een klein rondje gelopen zodat ik hem bij de parkeerplaats niet tegen zou komen.
:neutral_face:

5 likes

Ik bedoel, ik wist dat we levende organismen op onze huid en gezicht hadden, maar die zo zien krioelen onder de microscoop :sob::sob:
O en ze zijn blijkbaar arachnids dus gerelateerd An spinnen

1 like

Waarom staat dit niet in het TMI topic? :sob:

30 likes

Oh sorry :rofl: ik dacht dat dat meer was voor posts zoals ‘wow had echt explosieve diarree’ ofzo

1 like

Ik vind het zo walgelijk van mezelf dat ik 07:30 nu al bijna uitslapen vind

8 likes